استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس intex 57144

intex 57144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس intex 57144 از استخر های بادی بسیار دوست داشتنی و با بدنه رنگارنگ است که برای استفاده کودکان بسیار می تواند لذت بخش باشد . استخر های بادی به ویژه استخر های بادی اورجینال از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند . به مانند استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس که توسط شرکت اینتکس تولید شده و یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات بادی و استخر های بادی این شرکت می باشد . از ویژگی های استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس می توان به داشتن ابعاد بزرگ اشاره نمود که کودکان می توانند به صورت چند نفره از آن استفاده کنند . این در حالی است که استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس به همراه خود یک سرسره بادی دارد که در تصویر محصول مشخص است . کودکان می توانند با استفاده از این سرسره بادی ، به راحتی به داخل استخر سر خورده و بازی کنند . در کنار این ویژگی بسیار خوب ، یک آبپاش بسیار عالی برای استخر قرار گرفته است که دقیقا در بالای سرسره قرار داشته و می تواند علاوه بر خیس کردن کودکان در هنگام سر خوردن ، سطح سرسره را نیز لیز تر کرده تا آن ها بهتر بتوانند از این استخر بادی استفاده کنند . سایر ویژگی های محصول را در بخش ابعاد و مشخصات و همچنین در بخش نقد و بررسی مطالعه نمایید 

  • طول : 170 سانتی متر
  • عرض : 168 سانتی متر
  • ارتفاع : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر : 165 لیتر
  • وزن : 4.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 57144

استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس از جدید ترین استخر های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد که ویژگی های منحصر به فرد و بسیار عالی را دارد که باعث شده است تا این استخر بادی در همان ابتدای رونمایی به یکی از پر فروش ترین مدل هایی تبدیل شود که حتی فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز آن را موجود کند تا مشتریان و دوست داران استخر های بادی ، بتوانند این استخر بسیار زیبا و دوست داشتنی را برای کودکان خود در داخل ایران نیز تهیه کنند . استخر های بادی مدل های بسیار گوناگونی دارند که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی داشته و به همین دلیل سعی داریم تا در این بخش به نقد و بررسی کامل استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس بپردازیم تا در صورت تمایل به خرید استخر بادی ، بتوانید اطلاعات کاملی را از آن داشته باشید . 

این استخر بادی طراحی رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی را دارد که هر کودکی به آن علاقه مند خواهد شد . این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و اگر به تصویر محصول نیز توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که خود بدنه اصلی استخر به صورت گرد است ولی وسیله های بادی که در کنار آن وجود دارد ، طرح آن را تا حدودی تغییر داده است . این استخر در ابعادی به طول 170 سانتی متر و عرض 168 سانتی متر ساخته شده است که ارتفاعی 122 سانتی متری دارد . این ابعاد استخر را مناسب برای استفاده یک الی دو کودک به صورت همزمان کرده است تا در کنار یکدیگر به بهترین شکل ممکن و آزادانه از استخر استفاده کنند . همانطور که اشاره شد ، ارتفاع استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس 122 سانتی متر است ، ولی این ارتفاع به منزله عمق استخر نبوده و تنها محصول در حالت راه اندازی شده خود می باشد . 

عمقی که این استخر بادی برای کودکان به همراه دارد ، چیزی در حدود 20 سانتی متر می باشد . اگر استخر های بادی کودک عمق بالاتری داشته باشد ، می تواند برای کودکان کمی خطرناک باشد . برای همین است که شرکت اینتکس برای ایمنی بیشتر کودکان به ویژه کودکان خردسال سعی بر این داشته است که عمق استخر های بادی را بسیار کمتر و به صورت استاندارد در نظر بگیرند . با توجه به ابعاد گفته شده ، شما نیاز به 165 لیتر اب دارید تا استخر را به صورت کامل پر کنید . این استخر بادی یک ویژگی خاص دیگر دارد که آن هم داشتن یک سرسره بادی بسیار دوست داشتنی است که کودکان می توانند برای بازی های بیشتر از آن استفاده کنند . یک آب پاش دقیقا در بالای سرسره قرار دارد که از آن طریق سطح سرسره نیز خیس شده و کودکان در هنگام سر خوردن نیز از زیر این آبپاش رد خواهند شد .

روش راه اندازی این آبپاش بسیار ساده بوده و تنها نیاز است که یک شلنگ آب را به آن وصل کنید . حلقه های رنگی و آبنباتی در قسمت جلویی استخر بادی قرار دارد و ریل هایی در کناره های استخر طراحی شده اند که کودکان می توانند با توپ های رنگی و این وسیله های بازی ، بازی های جذاب بیشتری را نیز انجام دهند . وزنی که استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس دارد 4.9 کیلوگرم بوده که وزن بسیار زیادی نیست و جابجایی استخر بسیار آسان صورت خواهد گرفت . ولی توصیه می شود که زمانی که استخر با آب پر شده است آن را جابجا نکنید . همچنین اگر مقدور است ، زیر استخر یک زیرانداز قرار دهید تا آسیبی به آن وارد نشود . برای راه اندازی استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش اینتکس می توانید از پمپ های باد استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...