استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس

intex 58423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس intex 58423 از جدید ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که طراحی فوق العاده خوبی داشته و با توجه به اینکه کف آن به صورت بادی است ، می تواند یک استخر بسیار نرم و ایمن برای بازی کودکان باشد . زیرا داشتن کف بادی در استخر ها ، می تواند سبب نرمی کف استخر شده تا در صورت سر خوردن و برخورد کودکان با کف استخر ، صدمه ای به آن وارد نشود . اینتکس برای ساخت این استخر بادی از پی وی سی های رنگی استفاده کرده است که تلفیقی از رنگ های صورتی و سفید ، زیبایی خاصی را به این استخر بخشیده است و شاید کودکان دختر علاقه زیادی به استفاده از این مدل داشته باشند . طول این استخر بادی 166 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 1 متر است . عمق استخر یا همان ارتفاع استخر 25 سانتی متر بوده و می تواند برای استفاده کودکان سنین پایین نیز مناسب باشد . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، گنجایش استخر 90 لیتر خواهد بود . این استخر وزن سبکی دارد و تنها 1.6 کیلوگرم است . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس intex 57471 می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد تا در صورت بروز مشکل یا آسیب دیدگی بتوانید آن را تعمیر کنید . شما حتی می توانید تعمیرات استخر بادی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید . 

با توجه به اینکه کف استخر بادی به صورت بادی طراحی شده است، نیاز است تا مراقب بیشتر و بهتری از آن صورت گیرد، برای اینکه کف استخر بیشتر از هر جایی در معرض آسیب دیدگی قرار دارد و اگر زمین تمیزی را برای راه اندازی استخر بادی انتخاب نکنید، ممکن است سنگ ریزه هایی که بر روی زمین باقی مانده است و یا شاخ و برگ درختان به آن آسیب وارد کنند. پس قبل از راه اندازی زمین را به خوبی جارو بزنید. البته که استفاده از زیراندازد یا تاتامی ها می تواند تا حد زیادی از آسیب رسیدن به استخر بادی جلوگیری کند. از آنجایی که استخر بادی خیلی ابعاد بزرگی ندارد، یک زیرانداز کوچک نیز می تواند کاربرد لازم را داشته باشد و شما را در این راه کمک کند. با توجه به ابعاد گفته شده ، اگر حمام خیلی بزرگی دارید، حتی این استخر را می توانید در داخل حمام راه اندازی کنید. 

معمولا استخر های بادی برای استفاده در فضای باز ساخته شده است ، بنابراین در ماه های سرد سال نمی توانید از استخر بادی استفاده کنید، اما فروشگاه اینتکس یک راهکار برای استفاده از استخر بادی حتی در فصل زمستان دارد، و آن هم این است که استخر بادی را تبدیل به استخر توپ کنید . برای اینکار تنها کافیست که داخل استخر بادی را با توپ های رنگی پر کنید تا بتوانید از استخر حتی در خانه و بر روی فرش استفاده کرد.توپ های رنگی به سادگی در دسترس شما بوده و می توانید آن را به صورت اینترنتی یا حضوری از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . برای راهنمایی بیشتر و البته سفارش توپ های رنگی به مقدار لازم بهتر است که با فروشگاه تماس گرفته و این سوال را مطرح کنید تا راهنمایی های لازم را در خصوص خرید توپ های رنگی و مقدار آن به شما داده شود.

  • طول : 166  سانتی متر
  • عرض : 100 سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 90 لیتر
  • وزن : 1.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58423

استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس ، استخری با ویژگی ها و خصوصیت های بسیار خوب است که باعث شده تا محصول طرفداران زیادی را داشته باشد . این استخر بادی برای رده سنی کودکان ساخته شده است و برای همین یک ویژگی بسیار خوب دارد که آن هم داشتن کف بادی است . معمولا استخر های بادی بدون کف بادی ساخته می شوند و کف آن ها صاف و بدون برجستگی می باشد ، ولی استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس به دلیل اینکه برای سنین کودکان ساخته شده است و برای اینکه ایمنی بیشتری داشته باشد ، با کف بادی ساخته شده است . زیرا این طراحی می تواند باعث شود که کف استخر نرم شود و اگر کودکان سر بخورند و با کف استخر برخوردی داشته باشند ، صدمه ای نخواهد دید . این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استخر ها با آب پر می شوند و همان آب داخل استخر می تواند از شدت ضربه جلوگیری کند . 

طرح و رنگ استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس همچنین بسیار زیباست و می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند . اگر توجه داشته باشید این استخر بادی بدنه ای با رنگ های سفید و صورتی دارد که تلفیق آن ها در کنار یکدیگر جذابیت استخر بادی را دوچندان کرده است . شاید به دلیل اینکه این استخر بادی دارای رنگ صورتی می باشد ، بیشتر برای دختران مناسب باشد . از نظر ابعاد این استخر بادی دارای طول 166 سانتی متری با عرض 100 سانتی متر بوده و طراحی مستطیلی شکل دارد . همچنین ارتفاع استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس برابر با 25 سانتی متر است که می توان گفت همان عمق استخر نیز می باشد . با توجه به اینکه استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس دارای عمق 25 سانتی متری است ، می توان گفت که کودکان سنین پایین نیز می توانند از آن استفاده کنند . رده سنی که می توانند از این استخر استفاده کنند ، کودکان بالای 2 سال خواهد بود . 

بهتر است که قبل از خرید استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس و هر نوع استخر بادی دیگر ، به رده سنی محصولات بادی توجه داشته باشید . تولید کننده این استخر بادی برند اینتکس می باشد که از بهترین تولید کنندگان استخر های بادی بوده و برای همین است که نمایندگی اینتکس در تهران آن را موجود کرده تا شما عزیزان بتوانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا از فروشگاه آن را خریداری کنید . این محصول در دو رنگ ساخته شده است که رنگ دیگر آن آبی بوده و شاید برای پسران انتخاب بهتری باشد . شما می توانید این مدل را در دو رنگ اشاره شده در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کرده و در صورت علاقه آن را با قیمت ارزان خریداری کنید . امکان خرید حضوری و اینترنتی استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس از فروشگاه اینتکس میسر می باشد . 

برای پر کردن استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس شما تنها نیاز به 90 لیتر اب دارید که می توانید آن را به سادگی از آب شهری تامین کنید تا کودکان بتوانند از استخر استفاده کنند . این استخر بادی قابل استفاده در فضاهای باز می باشد و شما می توانید آن را در حیاط خانه راه اندازی کنید تا کودکان در این فضا مشغول بازی شوند . راه اندازی و استفاده از استخر بادی کودک صورتی با کف بادی اینتکس بسیار کار ساده ای می باشد ، چرا که شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی آن استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی دارند که ما به شما استفاده از پمپ های باد دستی را پیشنهاد می دهیم . این محصول دارای وزنی 1.6 کیلوگرمی می باشد و جابجایی آن بسیار ساده خواهد بود تا حتی در صورت علاقه آن را برای استفاده در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . این محصولات بادی قابل تعمیر هستند و برای همین برچسب تعمیرات در کنار محصولات بادی قرار گرفته است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...