استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس intex 57471

intex 57471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس intex 57471 استخری مناسب برای رده سنی کودکان است که با توجه به ابعاد نسبتا کوچکی که دارد ، برای رده سنی کودکان زیر 6 سال مناسب است . این استخر بادی طراحی مربعی داشته و طول و عرض آن به 159 سانتی متر می رسد و ارتفاعی 50 سانتی متری دارد . شرکت اینتکس ، این استخر بادی کودک را در چندین طرح تولید کرده است که شما می توانید هر یک از آن ها را در صورت علاقه کودکان ، از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس دارای ظرفیت 340 لیتری بوده که نسبتا ظرفیت زیادی است و نشان از بزرگ بودن استخر بادی دارد . شرکت اینتکس به مانند تمامی استخر های بادی خود ، برای ساخت استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید نیز از پی وی سی استفاده کرده است . ضخامت پی وی سی استفاده شده در تولید این محصول به 0.30 میلی متر می رسد که ضخامت بسیار خوبی برای محصول خواهد بود . ساختار این استخر و دیواره های آن به صورت دو لایه بوده و می تواند به خوبی وزن آب را نیز تحمل کند . وزن کلی استخر بادی در بسته بندی خود به 2.6 کیلوگرم می رسد که با توجه به این موضوع می توان حمل و نقل آسانی را از آن انتظار داشت . شما می توانید برای راه اندازی استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس از پمپ باد استفاده کنید . امکان راه اندازی و استفاده از استخر بادی در فضاهای باز وجود دارد . 

  • طول : 159 سانتی متر
  • عرض : 159 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • ظرفیت : 340 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ضخامت بدنه : 0.30 میلی متر
  • شرکت تولیدی : اینتکس
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • کد محصول : intex 57471

استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس طرح بسیار دوست داشتنی است که شرکت اینتکس به تازگی از آن رونمایی کرده است . این استخر بادی که طراحی مربعی شکل دارد ، مدل ها و طرح های مختلفی دارد که در جدید ترین آن شما طراحی آکواریومی را از استخر مشاهده می کنید . در بدنه این استخر بادی طرح هایی از هشت پا و سایر حیوانات دریایی وجود دارد که جذابیت آن آن را چندین برابر کرده است و هر کودکی با مشاهده این استخر مجذوب آن خواهد شد . در فروشگاه اینتکس شما می توانید تمامی مدل های این استخر بادی را مشاهده کنید و نسبت به سلیقه کودکان یکی از آن ها را خریداری کرده و به کودکان خود هدیه دهید تا در یک شرایط ایمن در خانه بازی و تفریحات آبی مفرحی را داشته باشند . در ادامه مطلب به طور کلی تری به ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس اشاره خواهیم کرد . 

این استخر بادی یعنی استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس دارای طراحی مربعی شکل است و طول هر ضلع آن به 159 سانتی متر می رسد . به گونه ای که می توان گفت این استخر بادی 159 سانتی متر مربع می باشد . با توجه به ابعادی که دارد ، حتی دو کودک و یا بیشتر می توانند به صورت همزمان از استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس استفاده کنند . این استخر بادی همچنین ارتفاع 50 سانتی متری دارد که یک ارتفاع بسیار عالی برای استخر بادی کودکان بوده و آن دسته از افرادی که دوست دارند استخر هایی با ارتفاع زیاد و عمق بالا داشته باشند ، استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس گزینه بسیار خوب و ایده آل برای آن ها خواهد بود . البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شما می توانید با کمتر در نظر گرفتن مقدار آب استخر ، عمق آن را تغییر دهید . به طوریکه اگر استخر را با آب کمتری پر کنید ، عمق آن نیز کاهش پیدا کرده و کودکانی که سنین پایین تری دارند می توانند از استخر استفاده کنند . 

ولی کودکانی که بیشتر از 4 یا 5 سال سن دارند ، می توانند آب استخر را به طور کامل پر کنند . ظرفیت کلی استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس 340 لیتر است که به سادگی می توانید از همان آب منزل اقدام به پر کردن استخر بادی نمایید . استفاده مداوم از استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس باعث هدر رفتن آب نمی شود و شما می توانید تا یک هفته از همان آب ریخته شده در داخل استخر استفاده نمایید . معمولا برای استخر های پیش ساخته پمپ تصفیه آب در نظر گرفته می شود ولی برای استخر های بادی نیازی به پمپ تصفیه آب نخواهد بود . برای خالی کردن آب استخر نیز می توانید با یک لگن و یا تشت آب را خالی کنید . و یا تا حدودی دیواره های استخر را فشار دهید تا آب از دیواره ها تخلیه شود . 

راه اندازی استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس نیز کار بسیار ساده ای است . برای اینکه از این محصول استفاده کنید نیاز است که در ابتدا استخر را راه اندازی کنید . این محصولات به صورت وکیوم شده و در داخل کارتن برای شما ارسال می شوند . سپس شما می توانید استخر را پس از باد کردن با آب پر کنید . یک راه ساده تر برای پر کردن استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس وجود دارد و آن هم استفاده از پمپ های باد می باشد . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند که ما به شما پیشنهاد می کنیم که از همان پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . ولی اگر دوست دارید که در سریع ترین حالت ممکن استخر را باد کنید می توانید از پمپ های باد برقی استفاده نمایید . تمامی پمپ های باد که برای محصولات بادی ساخته شده اند ، قابلیت راه اندازی استخر بادی کودک طرح آکواریوم جدید اینتکس را دارند ، برای اینکه نازل های آن ها مختلف بوده و شما می توانید با تغییر دادن نازل استخر را باد کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...