استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس intex 57166

intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس intex 57166 استخری با ویژگی های منحصر به فرد است که آن را متمایز از هر نوع استخر بادی دیگر کرده است . این استخر بادی به صورت یک پارک آبی بزرگ طراحی شده است که در کنار خود بازی های بسیار زیاد دیگری را جای داده است تا کودک بتواند در یک شرایط ایده آلی از محصول استفاده کرده و نهایت لذت را ببرد . اگر به طراحی این استخر بادی توجه داشت باشید ، متوجه خواهید شد که این استخر طراحی دایناسوری و ماقبل تاریخ را دارد و در آن عروسک های بادی دایناسور و همچنین سرسره بادی شبیه به دایناسور وجود دارد که می تواند جذابیت های استخر بادی را چندین برابر کند . این محصول در حالت راه اندازی شده خود ابعاد بزرگی را داشته و می تواند شرایط خوبی را برای استفاده چندین کودک فراهم کند . سرسره ای که در این استخر بادی طراحی شده است نیز به صورت بادی بوده و می تواند وزن کودکان را به خوبی تحمل کند و به آن ها اجازه دهد تا با استفاده از سرسره به داخل استخر سر خورده و شرایط ایده آلی را برای خود رقم بزنند . یک درختچه زیبا در کناره استخر وجود دارد که در واقع یک آبپاش بسیار جالب است و شما می توانید برای راه اندازی آن ، یک شلنگ آب را به آن وصل کنید تا آب به داخل استخر و بر روی سرسره بپاشد . این سرسره بادی قابل جدا شدن است و شما می توانید آن طور که کودک دوست دارد ، آن را نصب کنید و یا با برداشتن آن فضای استخر را بزرگ تر کنید . شما می توانید این استخر بادی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .


  • طول : 191  سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 58 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 143 لیتر
  • وزن : 3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.28 میلی متر
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای فواره آب و عروسک بادی
  • کد محصول : intex 57166

استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس که به استخر بادی طرح جزیره نیز معروف است ، یکی از دوست داشتنی ترین و جذاب ترین استخر های بادی می باشد که شما می توانید برای کودکان خریداری کنید . این استخر با توجه به طراحی که شبیه به دنیای ما قبل تاریخ دارد ، می تواند ظاهری بسیار جذاب را برای کودکان داشته باشد تا یک استخر را در کنار حیوانات و دایناسور های جالب داشته باشند . با توجه به طراحی خوبی که استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس دارد ، می توان گفت که این محصول یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های بادی فروشگاه اینتکس بوده و شما می توانید به آسانی آن را به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش دهید . برای اینکه بیشتر با استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس آشنا شوید ، قبل از خرید استخر بادی توصیه می کنیم که در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید . برای ساخت استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس از پی وی سی استفاده شده شده است . 

پی وی سی ها بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی هستند که در ساخت بسیاری از این محصولات از آن ها استفاده می شود و اینتکس نیز با توجه به این ویژگی هاست که بیشتر استخر های بادی خود را از پی وی سی های ضخیم تولید کرده است . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس 0.28 میلی متر بوده و قسمت کف استخر به دلیل اینکه بیشتر با زمین در تماس است ، به صورت دولایه می باشد . توجه داشته باشید که کف استخر به صورت غیر بادی بوده و دلیل آن نیز داشتن دوام و کیفیت بیشتر در برابر آسیب دیدگی می باشد . این جنس کاملا ضد آب است و اگر به صورت دائمی و یا طولانی مدت نیز از استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس استفاده شود ، آسیبی به آن وارد نخواهد شد . همچنین شما می توانید از استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس در فضاهای باز استفاده کنید ، دلیل آن نیز این است که پی وی سی بسیار در برابر نور خورشید و دمای هوا نیز مقاوم است . 

ولی اگر دوست دارید که طول عمر استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس بیشتر از حالت همیشگی شود ، توصیه ما به شما این است که آن را در سایه قرار دهید . زمانی که استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس را راه اندازی می کنید ، طول آن به 191 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 152 سانتی متر با ارتفاع 58 سانتی متر خواهد بود . ارتفاع گفته شده در واقع ارتفاعی است که درختچه این محصول دارد . ولی عمق استخر کمتر بوده و حدودا 20 سانتی متر می باشد . عمق نسبتا پایین استخر می تواند به کودکانی که سنین پایین تری دارد ، اجازه بازی بدهد و ایمنی آن ها را فراهم کند . درختچه ای که به آن اشاره شد ، در واقع یک آبپاش بسیار جالب است که می توانید با متصل کردن شلنگ آب ، فواره های آب را ایجاد کنید که آب را بر روی قسمت سرسره استخر پاشیده و جذابیت های استخر را چندین برابر خواهد کرد . 

یک سرسره بادی آبی رنگ نیز در یک قسمت از استخر بادی وجود دارد که کودکان می توانند از آن بالا رفته و به داخل استخر سر خورده و بازی کنند . این استخر ارتفاع نسبتا خوبی دارد و می تواند بسیار جالب باشد . برای اینکه کودکان در هنگام سر خوردن آسیب نبینند ، در انتهای سرسره و دقیقا در کف استخر ، یک بخش به صورت بادی و برجسته طراحی شده است که کودکان با آن برخورد خواهند کرد و آسیبی نخواهند دید . به خصوص که داخل استخر نیز با آب پر خواهد شد و از شدت ضربه به خوبی می کاهد . ظرفیت اب استخر بادی کودک طرح دایناسور اینتکس 143 لیتر می باشد . وزن استخر همچنین 3 کیلوگرم است . شما می توانید این محصول را به راحتی از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...