استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس

intex 58437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس intex 58437 استخری جدید و بسیار دوست داشتنی است که برای رده سنی کودکان ساخته شده و شرکت اینتکس آن را در سال 2023 تولید کرده است . این استخر بادی مخصوص برای کودکان در رده های سنی زیر 4 سال ساخته است و شما می توانید با توجه به این موضوع ، استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس را برای بازی کودکان خود خریداری کنید . این استخر بادی ابعادی نسبتا کوچک را دارد و همچنین ایمنی آن بسیار بالاست ، برای همین شما می توانید با خیال راحت به کودکان اجازه دهید تا از این استخر بادی استفاده کنند و لحظه های خوبی را برای خود رقم بزنند . این استخر بادی در قطر 119 سانتی متری و ارتفاع 65 سانتی متری ساخته شده است و ظرفیتی 68 لیتری دارد . از سایر ویژگی های این استخر بادی می توان به دایناسور بادی آن اشاره کرد که به صورت عروسکی طراحی شده و طراحی بادی دارد . این عروسک بادی در واقع آبپاش بوده و شما می توانید با اتصال یک شلنگ آب ، آبپاش را به کار بیاندازید . وزن کلی استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس تنها 1.7 کیلوگرم می باشد .

  • قطر : 119 سانتی متر
  • ارتفاع : 65 سانتی متر
  • ظرفیت : 68 لیتر
  • جنس : پی وی سی طرح دار
  • وزن بسته بندی : 1.7 کیلوگرم
  • رده سنی : زیر 4 سال
  • دارای عروسک بادی طرح اژدها
  • دارای آبپاش
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58437

استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس از استخر های بادی بسیار دوست داشتنی است که شبیه به دایناسور طراحی شده و برای همین نام آن در فروشگاه اینتکس ، استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس قرار داده شده است . این استخر بادی کودک دارای طراحی بادی بوده و برای استفاده از محصول نیاز است تا در ابتدا بدنه آن را باد کنید تا قابل استفاده شود . این محصولات در ابتدا به صورت بسته بندی شده برای شما ارسال می شود که از نظر ابعاد و حجم بسیار کوچک هستند و به همین دلیل به راحتی می توانید آن ها را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید از محصول استفاده کنید . مهم ترین ویژگی استخر بادی می تواند همین مورد گفته شده باشد ، برای اینکه حتی پس از استفاده کودکان ، می توانید استخر بادی را بسته بندی کرده و نگهداری کنید ، بدون اینکه فضایی توسط استخر اشغال شود و شما با مشکل مواجه شوید . 

در ادامه این مطلب قصد داریم تا نقد و بررسی کاملی را در رابطه با استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس به شما عزیزان بگوییم تا بیش از پیش با این محصول آشنا شوید و بتوانید به درستی محصول و استخر بادی مخصوص کودک خود را خریداری کنید . در هنگام خرید استخر بادی باید به برند این محصولات بادی توجه داشته باشید ، استخر های بادی توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند که در راس تمامی این شرکت ها و برند های شناخته شده ، برند اینتکس قرار دارد که تولید کننده استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس نیز می باشد . این برند خود می تواند یک تضمین کننده کیفیت استخر بادی باشد ، زیرا تمامی محصولات بادی که توسط این برند ساخته می شوند ، از بهترین اجناس ساخته شده اند و دوام بسیار خوبی را دارند .

عمدتا شرکت اینتکس از پی وی سی برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کند که برای ساخت استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس نیز از همین جنس استفاده کرده است . مهم ترین خصوصیت پی وی سی ها ، ضد آب بودن آن ها می باشد ، لازمه هر استخر بادی این است که ضد آب باشد تا بتوانید داخل آن را با آب پر کنید و برای مدت های طولانی از آن استفاده نمایید . برای همین تمامی قسمت های استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس از پی وی سی ساخته شده است و حتی کف استخر که به صورت غیر بادی است از دو لایه پی وی سی استفاده شده است که ضخیم تر از سایر بخش ها باشد و بتواند در برابر ساییدگی ها و آسیب دیدگی ها مقاومت بهتری را نیز از خود نشان دهد . این استخر بسیار زیبا شبیه به یک دایناسور ساخته شده است و شرکت اینتکس با توجه به طراحان برجسته ای که دارد ، این محصول را خیلی جذاب شبیه به یک دایناسور تولید کرده است .

از سایر ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش اینتکس می توان به داشتن یک آبپاش اشاره کرد . این آبپاش در قسمت دهان اژدها می باد که شما می توانید با وصل کردن شلنگ آب به استخر بادی ، می توانید فواره آب در استخر ایجاد کنید . کف استخر بادی نیز طراحی چاپی دایناسور دارد که جذابیت استخر را بیشتر کرده است . این طراحی رنگ ثابت دارد و به مرور زمان اصلا پاک و یا کمرنگ نمی شود . این محصول بادی قابلیت تعمیر دارد و در صورت سوراخ شدن می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر کنید . برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...