تخت بادی دو نفره اینتکس 66718 محصولی جدید از شرکت اینتکس است که تمامی سری آن محصول سال 2014 طولید و عرضه شده اند . در این بازه محصولات مشابه دیگری نیز تولید شده اند که شباهت بسیاری به این تخت بادی دارند اما در عمل تفاوت های بسیاری در آنها دیده می شود . برای مثال سطح این محصول به شکل موج دار می باشد که موجب تثبیت جریان هوا می شود که در سایر محصولات به شکل های متفاوتی قرار داده شده اند . تخت خواب های بادی وسیله های بسیار کاربردی و پر فروش در میان محصولات بادی هستند که ویژگی های منحصر به فرد آن ها باعث شده است که حتی بسیاری از مردم برای خواب های شبانه خود نیز از این محصولات به صورت دائم استفاده کنند . چیزی که در این میان اهمیت دارد ، طبی بودن و طراحی استاندارد تخت خواب های بادی است که توانسته به بهترین شکل رضایت مشتریان را جلب کند . شاید احساس کنید که تخت خواب بادی نمی تواند مناسب برای خوابیدن های طولانی و دائمی باشد ، ولی این اشتباه بوده و نه تنها تخت خواب های بادی با کیفیت بوده و همچنین سطح طبی دارند ، بلکه ثبات بسیار عالی را نیز داشته و به خوبی می تواند تحمل وزن بالایی را از خود نشان دهد و در کنار آن حتی لرزشی را ایجاد نخواهد کرد و شما می توانید یک خواب آرام را با استفاده از تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس استفاده کنید . 

 

در ادامه با توضیحات و اطلاعات بیشتری که در رابطه با تخت بادی 66718 خواهیم داد ، بیشتر با این محصول آشنا شده و می توانید خرید های مطمعن تری را انجام دهید . پس اگر برای اولین بار است که قصد خرید تخت بادی را دارید و یا در خرید این محصولات و مدل های مختلف تردید دارید ، در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را از تخت بادی کسب کنید . ابعاد این محصول عبارت است از 203 سانتی متر طول، 152 سانتی متر عرض ، و ارتفاع 56 سانتی متری که کمی بالاتر از حد استاندارد سایر محصولات می باشد و افراد مختلفی که قد های بلندی دارند نیز می توانند از این کالا به سادگی استفاده کنند . به علاوه به دلیل اینکه این کالا بالش سرخود ندارد می بایست میزان خیلی کمی را از قد به بالش مربوط به آن که مورد استفاده قرار می دهید اختصاص دهید . درعرض نیز این تخت کاملا استاندارد بوده و می تواند به سادگی میزبان دو نفر باشد اما در اگر تخت یک نفره می خواهید و در خواب غلط می زنید می توانید از این دسته از محصولات استفاده کنید . ارتفاع نیز در حد تخت های چوبی و یا فلزی بوده و مشکلی از این نظر ندارد. در مقایسه با دیگر تخت خواب های بادی می توان گفت که تخت بادی فوق از ارتفاع بیشتری برخوردار بوده و می تواند انتظارات شما را به خوبی بر آورده کند . چرا که 56 سانتی متر ارتفاع مناسب برای تخت خواهد بود . 

توجه داشته باشید که در خرید تخت خواب های بادی و حتی سایر تخت ها ، اگر به دنبال این هستید که تخت شما لوکس و زیبا به نظر بیاید ، بهتر است که تخت خواب های بادی را انتخاب کنید که ارتفاع زیادی داشته باشند . عمدتا تخت های مرتفع و بلند چشم نواز تر بوده و بهتر در دید قرار میگیرد و حتی شما می توانید از روتختی ها و پتو ها نیز بر روی آن استفاده کنید ، بدون اینکه پتو از کناره ها به زمین برخورد داشته باشد . به این نکته نیز توجه کنید که تخت خواب های بادی با ارتفاع بلند عمدتا برای مصرف های خانگی کاربرد دارند و وزن آن ها کمی بیشتر از سایر تخت خواب های بادی خواهد بود که ارتفاع کمتری دارد . بخش کناری این تخت به علاوه قسمت زیرین آن که با زمین در ارتباط است ، چرمی می باشد. دلیل استفاده از این ماده در این قسمت ها شستشوی راحت تر آن است که باعث می شود زحمت شما کمتر شود . به علاوه قسمت بالایی که برای خوابیدن و استراحت های روزمره طراحی شده حالت جیر و مخملی دارد . در این حالت هم نرمی بیشتری را احساس می کنید و هم این تخت ضد تعریق می شود . در نظر داشته باشید که ضد تعریق بودن در محصولات بادی از اهمیت فراوانی برخوردار است. و در صورتی اینچنین طراحی نشوند ، بدن در تماس طولانی تعریق کرده و باعث آزار شما خواهد شد . در رابطه با نحوه نگهداری و تمیز کردن بخش های مختلف تخت بادی نیاز است که اشاره کنیم ، بخش های چرمی تخت بادی همچون کف و البته دیواره های کناری آن بسیار ساده بوده و شما حتی می توانید با استفاده از یک دستمال تمیز و نمناک ، بر روی دیواره ها و کف تخت بادی بکشید و آن را از گرد و غبار تمیز کنید . از ویژگی های بسیار خوب این بخش ها عدم چرک پذیری و سهولت در تمیز کاری می توان اشاره کرد . 

 

ولی بخش رویه تخت بادی که از جیر است شاید کمی سخت تر تمیز شود . برای اینکه به سادگی بتوانید تخت بادی را تمیز کنید بهتر است که از کف صابون یا شامپو فرش استفاده کرده و بر روی بخش های جیر کشیده و سپس با استفاده از یک دستمال نمناک تمیز ، کف را از روی تخت بزدایید تا کثیفی ها نیز به همراه آن جذب دستمال شود . برخورد طولانی بخش های جیر با آب و البته خیس ماندن آن و عدم توجه به خشک کردنش ، می تواند به مرور سبب زبر شدن سطح تخت بادی شود . بنابراین همانطور که با پارچه های جیر رفتار می کنید از این تخت بادی نیز بایستی همانطور رفتار کنید . از ویژگی بسیار خوب تخت بادی دو نفره اینتکس می توان به عدم بو گرفتن آن اشاره کنیم ، برخی از تخت خواب ها که دارای تشک فنری و ابری هستند و یا تشک های معمولی به دلیل داشتن الیاف در میانه های تخت ، ممکن است به مرور زمان بو بگیرد ، ولی در تخت خواب بادی این اتفاق رخ نداده و تخت هرگز بو نخواهد گرفت . در کناره های این تخت بادی یک سطح یک دست دو طبقه وجود دارد  که در بالا و پایین آن یک بر آمدگی کوچک نیز قرار دارد . در سمت راست آن یک لوگو بزرگ اینتکس قرار دارد شده و با مقداری فاصله در کنار آن نکاتی برای استفاده درست از این تخت یادداشت شده است. یک سر این تخت به پمپ برقی سرخود مجهز شده است  که توانایی باد کردن آن را در کمتر از 5 دقیقه دارا می باشد . به همین دلیل نیز شما می توانید به سرعت تخت بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . همچنین می توانید برای تخلیه باد سریع تخت بادی از همین پمپ باد اسفاده کنید . در درون این تخت نیز برای استحکام بیشتر لایه های موازی قرار داده شده تا حس محصولی بی کیفیت به شما منتقل نشود . هوای درون تخت به درون این شیار ها نفوذ کرده و لایه هایی با استحکام بالا را تشکیل می دهند . این شیار های درونی به لایه های موج دار بیرون متصل بوده و خود چهار لایه مجزا هستند . این طراحی بی نظیری که اینتکس در ساخت تخت بادی استفاده کرده است باعث شده تا تخت به خوبی بتواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد و همچنین به خوبی بتواند خاصیتی فنری را از خود نشان دهد . در صورتی که از این نوع طراحی ها برای ساخت تخت بادی استفاده نشود ، تخت در واقع تو خالی بوده و در صورت وارد شدن فشار ناگهانی می توانست آسیب ببیند . نکته قابل توجه دیگر در این رابطه این است که ثبات و عدم لرزش تخت بادی به دلیل همین نوع طراحی است .

 

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد برخی از مشتریان نگران این موضوع هستند که تخت بادی لرزش ایجاد کند . ولی شما می توانید با باد کردن بیشتر تخت بادی و یا کم باد کردن آن ، سفتی و نرمی تخت را نیز تغیر دهید . لازم به ذکر است پمپ باد موجود بر روی بدنه این تخت بادی توانایی تخلیه باد را نیز دارد . برای این کار پیش از روشن کردن پمپ باد چرخ دنده دریچه را باید به سمت راست بچرخانید تا پمپ تغییر کاربری دهد . کار کردن با پمپ باد تخت بادی بسیار ساده و آسان است و تنها نیاز است تا آن را به برق متصل کنید و سپس با کلید 0 و 1 که بر روی بدنه پمپ قرار دارد ، پمپ باد را روشن یا خاموش کنید و با اهرمی که در آن قسمت وجود دارد ، جهت پمپاژ و تخلیه را تغییر دهید . در صورتی که تخت بادی به صورت کامل باد شده باشد ، دیگر پمپ باد ، فشار زیادتری را به تخت بادی وارد نکرده و با تغییر صدایی که در پمپ باد ایجاد می شود ، شما می توانید متوجه شوید که تخت بادی راه اندازی و کاملا باد شده است . البته اگر قصد دارید که بیش از اندازه تخت بادی را باد کنید ، نیاز به یک پمپ باد دستی مجزا و مکمل خواهید داشت تا آن میزان از بادی که پمپ باد برقی وارد تخت نکرده است را با پمپ دستی وارد کنید . وزنی که تخت بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس می تواند تحمل کند به 274 کیلوگرم می رسد . همانطور که اشاره شد ، این تخت بادی برای استفاده دو نفر بوده و به طور میانگین اگر وزن هر فرد بزرگسال را 70 کیلوگرم نیز در نظر بگیریم ، می توان گفت که تخت بادی به خوبی می تواند تا وزن 3 الی 4 فرد بزرگسال را تحمل کند . این تحمل وزن از سوی شرکت اینتکس یعنی شرکت سازنده تخت بادی قرار گرفته و دقیق ترین معیار نیز همین بوده و چه بسا شرکت اینتکس تمامی تخت خواب های بادی خود را تست و ارزیابی می کند . 

به همین علت است که می بینیم شرکت اینتکس علاوه بر طراحی زیبای ظاهری ، بخش های داخلی تخت را نیز به صورت کاملا طراحی شده و فکر شده تولید کرده است . اقلام همراهی که در کنار تخت بادی دو نفره اینتکس 66718 موجود است ، اقلامی همچون ساک حمل و همچنین برچسب تعمیرات می باشد . همانطور که مشخص است از ساک حمل برای جابجایی ساده تر می توانید استفاده کنید . تخت خواب های بادی در ابتدای خرید در داخل جعبه به صورت وکیوم شده برای شما ارسال می شود . پس از راه اندازی تخت بادی دیگر شما نمی توانید آن را به مانند کمپانی وکیوم و بسته بندی کنید ، به همین جهت برای اینکه فضای تخت در هنگام بسته بندی دوباره کمی بزرگ تر از حالت اولیه شرکت می باشد ، می توانید به سادگی و بدون دردسر آن را در ساک حمل جای دهید و آن را حمل کنید . ساک حمل می تواند نقش محافظتی را نیز برای تخت بادی داشته باشد تا بدنه حساس آن به جایی برخورد نکرده و آسیبی نبیند . حال اگر تخت بادی نیز به صورت جزئی آسیب ببیند ، برچسب تعمیرات راهکاری است که می توانید با استفاده از آن برای تعمیر کردن تخت بادی اقدام کنید و در صورت آسیب دیدن آن را رفع و رجوع کرده و به مانند روز های اول از تخت بادی نهایت استفاده را ببرید .