آب گرمکن مسافرتی دوش دار

bestway 58224

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبگرمکن مسافرتی دوش دار بست وی از سری سولار ها و دوش های آب گرم با منبع حرارتی خورشیدی می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . سولار گرمکن یکی از بهترین وسایل و ابزار های سفری و حتی خانگی به حساب می آید که می توانید با استفاده از آن در طول سفر ، دوشی پرتابل و عالی برای استحمام داشته باشید .

شرکت های مختلفی این نوع از سولار ها را طراحی می کنند ، این محصول نیز توسط شرکت بست وی طراحی شده است به همین دلیل می توان آن را در دسته سولار گرمکن اورجینال و اصل قرار داد . استفاده از این سولار حرارتی نیز بسیار ساده و آسان است ، چرا که می بایست آن را با آب پر کرده و در ارتفاع بالا به کمک حلقه آویز ، معلق کنید ، سپس با استفاده از شلنگ که سردوشی دارد اقدام به استحمام کنید .

جنس بدنه این سولار گرمکن از pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها در برابر رطوبت و همچنین دماهای متخلف آب مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند ، به همین دلیل بست وی علاوه بر ساخت محصولات بادی خود با این جنس ، سولار گرمکن های خود را نیز از pvc تولید کرده است . در بدنه این سولار دماسنجی قرار دارد که می توانید از میزان دمای آب داخل کیسه مطلع شوید .

ظرفیت داخلی استخر 20 لیتر می باشد که شما می توانید با دوش سرعت آب را تنظیم کرده و به خوبی آب را به تمامی بدن خود رسانده و حمام کنید . سایر ویژگی ها ، مشخصات و ابعاد سولار گرمکن بست وی در بخش بالا و همچنین در قسمت نقد و بررسی آورده شده است که می توانید با مطالعه آن ، اطلاعات کامل را نسبت به محصول کسب کنید . شما می توانید محصول خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

طرز استفاده از آب گرمکن مسافرتی

این آب گرمکن در واقع یک آب گرمکن خورشیدی می باشد که می توانید به صورت طبیعی با قرار دادن کیسه در مقابل نور آفتاب ، آب داخل کیسه را گرم کنید تا از آن برای دوش گرفتن و حمام کردن استفاده کنید . لازم به ذکر است که ممکن است این روش کمی زمانبر باشد بنابراین شما می توانید با قرار دادن مقداری آب بر روی آتش آن را گرم کرده و سپس داخل کیسه آب گرمکن بریزید . در قسمت پشتی آب گرمکن دماسنجی قرار گرفته است که می توانید از آن طریق دمای آب داخل مطلع شوید .

این آب گرمکن با نیروی گرانشی کار کرده و می تواند آب را به دوش برساند . برای اینکار نیاز است تا آب گرمکن را در ارتفاع بالایی قرار دهید تا با نیروی گرانشی آب سرازیر شده و بتوانید دوش بگیرید . بخش دوش این محصول دارای فلکه می باشد که می توانید میزان آب را کم و زیاد کنید و حتی ببندید . استفاده از این آب گرمکن تنها برای استحمام نیست بلکه می توانید برای توالت نیز از آن استفاده کنید .

  • آب گرمکن بست وی
  • عرض : 41 سانتی متر
  • ارتفاع : 58 سانتی متر
  • عمق : 50 سانتی متر
  • جنس : pvc
  • ظرفیت : 20 لیتر
  • وزن بسته بندی : 0.5 کیلوگرم
  • نوع سیستم : گرانشی
  • دارای نشانگر دما (دماسنج)
  • دارای حلق آویز به عنوان کابل معلق
  • کد محصول : bestway 58224

آب گرمکن مسافرتی دوش دار نمونه ای تجهیزات و وسایل پر کاربرد سفری می باشد که می توانید با استفاده از آن در طول سفر دوش بگیرید . بسیاری از مسافرین ممکن است زمان طولانی را در سفر ها در کمپ های تفریحی بمانند ، بنابراین در دل طبیعت امکانات زیادی جهت استحمام وجود ندارد بنابراین با داشتن آب گرمکن مسافرتی دوش دار می توانید به دور از هر نوع امکاناتی یک دوش عالی بگیرید .

از این آبگرمکن آب استخر حتی می توانید در سواحل نیز استفاده کنید تا پس از شنا در دریا بتوانید با آب تمیز بدن خود را شسته و شن و ماسه هایی که به بدن چسبیده اند و آب شور دریا که می تواند سبب اذیت کردن پوست شود را با این دوش های مسافرتی بشویید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول راهنمای خرید آب گرمکن مسافرتی شما عزیزان باشیم .

طراحی و ساخت آب گرمکن مسافرتی

نوع طراحی و ساخت آب گرمکن مسافرتی دوش دار همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت یک کیسه طراحی شده است که می تواند مقداری آب را در داخل خود نگه دارد . ظرفیت این آب گرمکن کیسه ای مسافرتی 20 لیتر است که می تواند برای یک بار شست و شو تمام بدن مناسب باشد . قسمتی از کیسه دارای دستگیره و آویز است که می توانید از آن طریق آب گرمکن را در ارتفاع بالا آویزان کنید . نحوه کارکرد این اب گرمکن مسافرتی گرانشی می باشد یعنی با آویزان ماندن آب به پایین سرازیر شده و شما می توانید از اب داخل آب گرمکن استفاده کنید .

در بدنه محصول دربی قرار دارد که از آن طریق می توانید آب را به داخل کیسه بریزید . گرم شدن آب به صورت طبیعی بوده و شما می توانید کیسه را در زیر آفتاب قرار دهید تا گرم شود و یا از قبل آب را گرم کنید و داخل کیسه آب گرمکن بریزید . لازم به ذکر است که شما می توانید از آب بسیار داغ نیز استفاده نمایید . در بخش انتهایی کیسه آب گرمکن مسافرتی دوشی قرار گرفته است که دارای شلنگ بلند است تا بتوانید به راحتی تمام بدن خود را آب گرفته و بشویید . در قسمت پشتی آبگرمکن دماسنجی قرار گرفته است که می توانید از این طریق از دمای داخل کیسه مطلع شوید .

جنس آب گرمکن مسافرتی

سوالی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که جنس بدنه آب گرمکن مسافرتی دوش دار بست وی از چیست ؟ بست وی برای ساخت این محصول سفری از پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است . پی وی سی ها کاملا ضد آب هستند بنابراین رطوبت نمی تواند آسیبی به پی وی سی بزند ، همچنین این جنس ضد اشعه بوده و بنابراین در صورت قرار دادن آب گرمکن در برابر نور افتاب حتی برای مدت زمان طولانی برای گرم شدن آب نیز صدمه ای به بدنه کیسه آب گرمکن وارد نخواهد شد . این جنس طول عمر بالایی دارد اما برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به آن آسیب وارد کند . بخش دوش این گرمکن آب نیز از جنس پلاستیک نرم می باشد .

نگهداری و تعمیرات

زمانی که از آب گرمکن مسافرتی استفاده نمی کنید آب ان را تخلیه کرده و محصول را خشک کنید . با توجه به جنسی که این محصول دارد برخورد آن با اجسام تیز و برنده و همچنین زبر می تواند به بدنه آن آسیب وارد کند بنابراین بهتر است که به درستی از محصول استفاده کنید . وارد کردن فشار زیاد بر محصول می تواند سبب آسیب دیدن شود . این محصول در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر دارند ، با توجه به بدنه این محصولات که از pvc می باشد می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی محصولات بادی نسبت به تعمیرات آب گرمکن مسافرتی اقدام کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...