استخر بادی طرح جزیره اینتکس

intex 57470np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح جزیره اینتکس مدل مشابه استخر بادی طرح آکواریوم فروشگاه تهران اینتکس می باشد که طراحی چاپی بدنه آن متفاوت بوده تا اینچنین مشتریان گرامی بتوانند با سلیقه خود یکی از این دو محصول را خریداری کنند . از ویژگی ها و مزایا بسیار خوبی که استخر بادی طرح جزیره اینتکس دارد می توان به داشتن سایبان بزرگ آن اشاره کرد که می تواند از کودکان در برابر گرما زدگی و آفتاب سوختگی جلوگیری کند . استخر های بادی به سادگی راه اندازی شده و پس از هر بار استفاده می توانید آن ها را در ابعاد و حجم کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید .

این محصول از بدنه بسیار مقاوم و با استفاده از مواد درجه یک تولید شده است که شرکت اینتکس با طراحی بسیار خوب آن ، ضامن کیفیت بسیار خوب استخر بادی طرح جزیره می باشد . این استخر با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ خود می تواند توسط دو کودک مورد استفاده قرار بگیرد . لازم به ذکر است که سایبان قرار گرفته بر روی تشک بادی قابل جدا شدن از بخش استخر بادی می باشد که این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا در جایی که سایه است ، دیگر از سایبان استفاده نکنید . در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات دیگر استخر بادی طرح جزیره اینتکس آشنا کنیم .

راهنمای خرید استخر بادی طرح جزیره اینتکس

قبل از خرید استخر بادی بایستی به رده سنی که برای محصول تعیین شده است ، توجه داشته باشید و بر آن اساس خرید خود را انجام دهید . استخر های بادی به طور کلی به دو دسته کودک و بزرگسال تقسیم می شود که رده سنی آن ها نیز توسط برند تولیدی مشخص می شود . مدل فوق یعنی استخر بادی طرح جزیره اینتکس برای سنین بالای 3 سال طراحی شده است که می توانید آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که ابعاد استخر بادی شما چقدر است ، زیرا شاید دوست داشته باشید که از استخر بادی در داخل حمام استفاده کنید تا کودکان از داشتن یک استخر یا وان بادی در حمام نیز بهره مند شده و به استحمام بپردازند ، لازم به ذکر است که ابعاد این محصول آن را مناسب برای استفاده در حمام هایی کرده است که ابعاد بزرگی دارند .

ویژگی های استخر بادی طرح جزیره اینتکس

ویژگی های بسیار خوب استخر بادی طرح جزیره اینتکس همچون سایه بان بادی آن به شما این اجازه را خواهد داد تا از استخر بادی در محیط های روباز مانند حیاط استفاده کنید . توجه داشته باشید که سایه بان استخر بادی طرح جزیره اینتکس قابلیت جدا شدن را داشته و کودک می تواند به دور از نور آفتاب و خطر گرما زدگی و یا آفتاب سوختگی به بازی و تفریح بپردازند .

از ویژگی های بسیار خوب دیگر استخر بادی طرح جزیره اینتکس می توان به بخش زیرین بادی آن اشاره کرد ، داشتن کف بادی می تواند به ایمنی استخر بادی بیافزاید که در این رابطه به صورت کلی در بخش نقد و بررسی در قسمت طراحی و ساخت محصول ، اشاره هایی شده است . معمولا استخر های بادی که برای رده سنی خردسالان و کودکان سنین پایین طراحی شده است از این ویژگی خوب برخوردار هستند .

مراقبت و نگهداری استخر بادی طرح جزیره اینتکس

استخر های بادی نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح هستند ، اگرچه کیفیت ساخت آن ها بسیار بالا بوده و در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم هستند که در صورت مراقبت صحیح می توانید سال های سال از محصولات بادی استفاده کنید ، اما توصیه هایی پیش پا افتاده و ساده ای مطرح است که با رعایت کردن آن ها می توانید به خوبی از آسیب دیدن محصولات بادی خود جلوگیری نمایید .

به عنوان مثال با استفاده از زیرانداز می توانید از آسیب دیدن بخش کف استخر به خصوص در مدل فوق که کفی بادی دارد ، کمک بگیرید . برخورد اجسام تیز و برنده و همچنین ساییدگی آن به سطوح زبر می تواند به محصول آسیب وارد کند . همچنین توجه داشته باشید که میزان ظرفیت استخر بادی طرح جزیره اینتکس 295 لیتر می باشد که به صورت چشمی بایستی 90% استخر را پر کند .

تعمیرات استخر بادی طرح جزیره اینتکس

از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی طرح جزیره اینتکس می توان به امکان پنچرگیری محصول بادی اشاره کرد که می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات اینکار را انجام داده و حتی در صورت نیاز محصول را برای تعمیرات برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا تعمیرات صورت گیرد .

استخر بادی طرح جزیره اینتکس از مدل های جدید استخر های بادی می باشد که البته مدل مشابهی از این استخر نیز توسط شرکت اینتکس در سال های قبل طراحی شد که با استقبال بالایی نیز روبرو شده بود ، به همین علت نیز شرکت اینتکس استخر بادی طرح جزیره اینتکس را برای دومین بار با رنگبندی و طراحی دیگر تولید کرده است که به واسطه طراحی و تصاویر چاپ شده بر روی بدنه با نام استخر بادی طرح جزیره اینتکس شناخته می شود .

استخر های بادی محصولاتی دوست داشتنی و بسیار عالی برای تفریحات آبی کودکان می باشد که می توانند با استفاده از آن ها ، بستر های ایمنی را در حیاط خانه برای بازی و تفریحات آبی داشته باشند ، از این رو شما می توانید استخر های متنوعی را در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . در بخش های بعدی نیز قصد داریم تا نوع طراحی و نحوه تولید استخر بادی طرح جزیره اینتکس و همچنین جنس بدنه و راه اندازی محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم . 

طراحی و تولید استخر بادی طرح جزیره اینتکس

طراحی و نحوه تولید استخر های بادی کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و همین مسئله نیز باعث شده است تا تمامی استخر ها تفاوت های ظاهری و باطنی بسیاری را با یکدیگر داشته باشند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید استخر بادی طرح جزیره اینتکس به صورت یک کلبه طراحی شده است که بالای آن یک سقف شیبدار قرار گرفته است که این طراحی سبب شده است تا استخر بادی دارای یک سایه بان بی نظیر بادی باشد تا از کودکان در برابر نور آفتاب محافظت کند و از آفتاب سوختگی ها و همچنین گرمازدگی آن ها جلوگیری کند . این استخر به صورت مربعی طراحی شده است که طول ضلع های آن به 157 سانتی متر می رسد .

همچنین عمق آن 22 سانتی متر می باشد که برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان سنین پایین نیز مناسب است .این ابعاد می تواند ظرفیتی 295 لیتری را در درون خود جای دهد که پر کردن آن نیز زمان زیادی نخواهد برد . همچنین ارتفاع تشک تا سقف نیز 122 سانتی متر می باشد که نشان از بزرگی این استخر داشته و می تواند مساحت خوبی برای بازی های چند نفره کودکان باشد . سایه بان استخر بادی طرح جزیره اینتکس قابلیت جداشوندگی دارد که در صورت عدم نیاز به آن می توانید سایه بان را به صورت کلی از استخر جدا کرده و آن را راه اندازی نکنید . بنابراین استفاده و عدم استفاده از سایبان به عهده شما خواهد بود . شما می توانید حتی بدون استفاده از سایبان استخر بادی خود را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید .

جنس بدنه استخر بادی طرح جزیره اینتکس

شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی طرح جزیره اینتکس از مواد pvc طرح چرم و رنگی استفاده کرده است که می توان گفت بسیاری از محصولات بادی خود را نیز از همین جنس تولید کرده است ، زیرا ویژگی ها و خصوصیات پی وی سی بسیار عالی بوده تا به یکی از بهترین مواد برای ساخت استخر بادی تبدیل شود . انعطاف پذیری بسیار خوب pvc سبب شده است تا ساخت استخر بادی طرح جزیره اینتکس منجر به تولید محصول بادی انعطاف پذیر باشد ، این انعطاف خوب می تواند از آسیب دیدن محصول بادی در برابر فشار و ضربه نیز به خوبی جلوگیری کند .

از جمله این ویژگی ها می توان به ضد آب بودن لایه های پی وی سی ، عدم حساسیت پوستی به آن و همچنین مقاومت در برابر عوامل محیطی و طول عمر بالا اشاره کرد . علت سازگاری پی وی سی با سلامت پوست انسان نیز عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی در آن می باشد . نام دیگر pvc ، وینیل یا همان پلاستیک طبیعی منعطف نام دارد .

برند استخر بادی طرح جزیره اینتکس

از نام استخر بادی طرح جزیره اینتکس ، برند تولیدی آن مشخص است که در واقع شرکت اینتکس می باشد که یک شرکت آمریکایی بوده خط تولید آن در کشور چین می باشد ، این برند یک برند اورجینال و اصلی است که کیفیت ساخت آن بسیار بالا بوده و همین موضوع سبب شده است تا استخر بادی طرح جزیره اینتکس به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی تبدیل شود . توجه داشته باشید که استخر های بادی اینتکس مدل های کپی شده و تقلبی نداشته و تنها شرکت اینتکس با توجه به طراحان بسیار خوب و همچنین مواد اولیه بسیار عالی که در دسترس دارد ، مناسب ترین استخر های بادی را تولید می کند .

از مهم ترین رقیب های شرکت اینتکس می توان به شرکت بست وی اشاره کرد که می توان گفت هر دو برند گفته شده از بهترین برند های تولید کننده محصولات بادی در دنیا هستند . فروشگاه تهران اینتکس نیز به نمایندگی از شرکت ، اغلب محصولات بادی این برند را در فروشگاه موجود کرده است که شما می توانید با اطمینان خاطر از اصالت و سلامت محصولات ، خرید های خود را انجام دهید .

نحوه راه اندازی استخر بادی طرح جزیره اینتکس

برای راه اندازی استخر بادی طرح جزیره اینتکس تنها کافیست استخر بادی را از جعبه خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید . توجه داشته باشید که زمین باید پاک و تمیز باشد تا آسیبی به آن در هنگام راه اندازی و استفاده وارد نشود . سپس می توانید با استفاده از پمپ باد با سرعت بیشتری تشک بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . پمپ های باد تنوع بالایی دارند که بهترین آن ها را مشخص خواهیم کرد . استفاده از پمپ های باد اینتکس که توسط شرکت تولیدی همین محصول تولید شده است می تواند گزینه بهتری برای راه اندازی استخر بادی طرح جزیره اینتکس باشد .

پمپ های باد مدل های متنوعی دارند که توصیه می شود از پمپ های باد دستی یا پدالی استفاده کنید که نیازی به برق نداشته و در بیرون از خانه نیز می توانید از آن ها استفاده کنید . همچنین قیمت این پمپ ها از پمپ های باد برقی ارزان تر خواهد بود . توجه داشته باشید که میزان باد استخر نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . پس از باد کردن ، دریچه را محکم ببندید و سپس با استفاده از شلنگ متصل به شیر آب ، استخر را پر کنید . بهتر است که 90% استخر را از آب پر کنید ، چرا که آب بیشتر می تواند سرریز شود چرا که با وارد شدن افراد و کودکان به داخل استخر ، آب تخلیه خواهد شد . 

خدمات پس از فروش استخر بادی طرح جزیره اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس که البته به صورت مختصر در بخش نقد و بررسی اشاره شد ، خدمات پس از فروشی را برای محصولات بادی خود که استخر بادی طرح جزیره اینتکس نیز شامل آن است را به مشتریان خود ارائه کرده است که این خدمات ، تعمیرات محصولات بادی می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل و آسیب دیدگی می توانید محصولات بادی خود را تحویل فروشگاه اینتکس داده و تعمیرات را انجام دهید .

در بخش توضیحات نحوه تعمیرات محصولات بادی توسط خود شما توضیح داده شده است . فروشگاه تهران اینتکس محصولات خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است که در صورت ایجاد مشکل در این زمان می توانید به صورت رایگان تعمیرات خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...