استخر شخصی در منزل

ES-00115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر شخصی در منزل

استخر شخصی در منزل یکی از نیاز هایی است که یک سری افراد ان را طلب می کنند. شما می توانید با استفاده از دانش روز دنیا و با بهترین کیفیت این کار را انجام دهید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که اگر قصد راه اندازی و ساخت استخر شخصی در منزل دارید باید در ابتدا به ابعاد مورد نیاز خود توجه کنند. بعضی از افراد دارای فضای زیادی برای انجام این کار هستند و محدودیت فضا ندارند ولی عده ای دیگر جای کمتری را در اختیار داشته و مجبورند که با در نظر گرفتن همین ابعاد اقدام به خرید و ساخت استخر شخصی کنند. در حالت کلی اما شما اگر قصد ساخت استخر در هر ابعادی را دارید باید در ابتدا سعی کنید که فضا و زیرساخت ان را اماده کنید تا بتوانید در گام اخر اقدام به قرار دادن استخر در داخل فضا کنید. در همین خصوص نیز باید گفت که گودبرداری زمین و فراهم کردن ابعاد و فضای مناسب کاری مهم و در عین حال سخت است که باید با دقت و معماری خاصی صورت بگیرد. شما پس از این که فضا را به درستی ایجاد نمودید و زیر ان را صاف کردید باید سعی کنید تا زیر استخر را هم با استفاده از زیر انداز و یا تاتامی یا هر چیز راحت و نرم دیگری پر کنید تا در هنگام استفاده از استخر و راه رفتن بر روی ان احساس راحتی داشته باشید. هم چنین شما می بایست روش مناسبی را برای رد کردن و عبور لوله ها در نظر بگیرید. عده ای سعی می کنند که این لوله کشی را به صورت تو کار و از داخل زمین عبور دهند و عده ای دیگر نیز ان را به صورت واضح و رو کار پیاده سازی می کنند که هر دو مزایا و معایبی دارد. هم چنین باید دریچه تخلیه اب و محفظه ان را هم در نظر بگیرید که در زمان هایی که قصد دارید اب استخر را تخلیه کنید بتوانید از ان در موارد خاصی همچون ابیاری درختان و کارهای کشاورزی استفاده کنید. هم چنین باید به این مسئله هم توجه کرد که اگر قصد استفاده از سیستم گرمایشی و اب گرم را هم دارید باید با در نظر گرفتن این امر و محل قرار گرفتن ان سعی کنید فضای خوبی را هم ایجاد کنید. در انتها نیز به مسئله انتخاب استخر بر میگردیم که ان هم با توجه به فضا و شکل و شمایل مورد نظر شما ممکن است متفاوت باشد. البته این استخر ها معمولا از بدنه برزنتی و مقاومی بهره می برد که با خیال راحت می توانید به ان اطمینان نمایید. هم چنین ضمانت 5 ساله و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس هم در صورت نصب و پیاده سازی کامل این استخر ، باعث دلگرمی شما عزیزان خواهد شد و اطمینان خاطر را به شما خواهد بخشید. اگر قصد ساخت استخر در داخل منزل و خانه شخصی خود را دارید درنگ نکرده و همین حالا با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا با کمترین هزینه بهترین کارایی را به شما ارائه دهند.

استخر شخصی در منزل

داشتن استخر شخصی در منزل بسیار دوست داشتنی بوده و بسیاری از افراد که دارای خانه ای بزرگ هستند و یا ویلایی دارند ، دوست دارند که یک استخر شخصی برای خود داشته باشند . برخی از استخر ها ممکن است هزینه ساخت بالایی داشته باشند ، همچنین مراقبت و نگهداری از استخر ها گاهی سخت و نیاز به هزینه دارد ، اما فروشگاه اینتکس در کنار شماست تا بتوانید استخر های شخصی را به صورت اماده خریداری کرده و از آن ها در منزل خود استفاده کنید . برای همین توصیه می شود که در ادامه همراه ما باشید . استخر های شخصی گرد با طراحی فوق العاده ساخته شده از فایبرگلاس می تواند یک گزینه بسیار عالی برای دوست داران استخر شخصی در منزل باشد . 

استخر های فایبرگلاسی استخر هایی هستند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و یک نوع استخر آماده شناخته می شوند . استخر های آماده بسیار محبوب هستند برای اینکه نیازی به ساخت و ساز نداشته و به راحتی می توانید آن را برداشته و تنها در محلی که قصد استفاده دارید ، آن را قرار دهید و سپس داخل آن را با آب پر کنید . استخر های فایبرگلاسی یک نوع استخر پیش ساخته می باشند ، ولی طراحی آن ها و جنس استفاده در تولید آن کاملا متفاوت است . استخر های فریمی استخر هایی ضعیف تر نسبت به استخر های فایبرگلاسی می باشد . این در حالی است که برخورد اجسام تیز و برنده نمی تواند صدمه ای را به استخر فایبرگلاسی بزند . همچنین اگر استخر فایبرگلاسی و آماده را در داخل زمین راه اندازی کنید و کناره های آن را با خاک پر کنید ، اصلا در صورت برخورد جسم سنگین باز هم صدمه ای به استخر وارد نمی شود . 

این نوع از استخر های شخصی منزل نیاز به حفاری زمین دارند ولی تنها به اندازه خود استخر آماده باید زمین را حفاری کنید و دیگر نیازی به عمق زیاد نخواهید داشت . پس از قرار گیری استخر بر روی زمین ، کناره های آن را باید با خاک نرم پر کنید . تا استخر در جای خود ثابت بماند . شما می توانید برای استخر شخصی در منزل نیز از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید . توجه داشته باشید که استخر های فایبرگلاسی و یا استخر های آماده برای استفاده در منزل و ویلاها در ابعاد نسبتا بزرگی ساخته شده اند و برای همین داخل آن ها مقدار زیادی آب قرار خواهد گرفت ، برای همین باید راهکاری را برای جلوگیری از کثیف شدن آب در نظر بگیرید که ما به شما پمپ تصفیه آب را پیشنهاد می کنیم که در ساخت بسیاری از استخر های شخصی برای منزل این پمپ ها نیز در نظر گرفته شده است . 

شما می توانید این استخر های آماده را به صورت کامل مجهز به سیستم تصفیه کرده و حتی این سیستم را به صورت توکارو در داخل زمین قرار دهید . پس از آن می توانید حتی به فکر زیبایی استخر خانگی خود باشید . شما می توانید برای زیبا تر کردن استخر شخصی در منزل خود از تاتامی ها و یا چمن مصنوعی استفاده کنید و کناره های استخر را زیبا تر کنید . از سوی دیگر شما می توانید از پارکت ها استفاده کرده و از طرح های چوبی و حتی خود چوب برای زیبایی استخر استفاده کنید . این استخر ها در چندین ابعاد ساخته شده اند و شما می توانید به راحتی مدل های مختلفی از این نوع استخر ها را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . برای راهنمای های بیشتر و خرید استخر شخصی در منزل می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و همچنین این محصولات را با ضمانت از فروشگاه خریداری کنید .

  • استخر شخصی در منزل
  • بدنه ای مقاوم از جنس برزنتی
  • دارای پایه های اهنی ضد زنگ
  • نصب در اسرع وقت
  • پیاده سازی کامل و صفر تا صد پروژه
  • فضا سازی درست و اصولی
  • ضمانت اجرایی و خدمات پس از فروش
  • دارای نردبان ، زیرانداز و درپوش
  • قابلیت نصب سیستم اب گرمکن
  • قابلیت اجرا در ابعاد مد نظر شما
  • کمترین قیمت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...