استخر فایبرگلاس توکار

EST-0311

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
125,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس توکار

استخر فایبرگلاس توکار از سری استخر های مقاوم و در عین حال جذاب و زیبایی است که در شکل ها و ارگونومی های گوناگون قابل ساخت و عرضه می باشد. همان طور که در تصاویر این محصول می توانید مشاهده کنید این دسته از استخر ها معمولا از ظاهر های شکیلی بهره مند هستند و بر خلاف دیگر استخر ها کمتر پیش می اید که این محصولات ظاهری ساده را دارا باشند. دلیل این کار هم نیاز مشتری و خواهان زیبایی شما عزیزان می باشد که سبب می شود تا با توجه به محلی که قصد دارید استخر را در ان جا پیاده سازی کنید ، تصمیم بگیریم که بهترین نمونه ها را برای شما بسازیم. در پروسه انجام ساخت این استخر هم باید به مهم ترین بخش یعنی زیر سازی ان اشاره نمود زیرا این دسته از استخر ها معمولا به صورت توکار ساخته می شوند و اگر به درستی اب بندی نشوند و یا در ساخت و قرار گیری ان در داخل زمین کوچک ترین مشکلی هم پیش بیاید بعد ها جبران ان کاری سخت و دشوار خواهد بود.

در کنار این موارد باید به مزایای استخر های فایبرگلاس هم اشاره نمود که بر خلاف استخر های اماده و یا پیش ساخته و دیگر نمونه ها ، این محصولات بدنه ای مقاوم و مستحکم را دارا هستند و همین عامل هم سبب می شود تا به راحتی اسیب نبینند. هم چنین معمولا بر روی این دسته از استخر ها و در نواحی دلخواه شما ، پله هم قرار داده می شود که بتوانید به سادگی عبور و مرور را در داخل استخر انجام دهید. هم چنین رنگ این دسته از استخر ها هم معمولا به صورت یکدست ابی می باشد که خب از این حیث هم باعث زیباتر شدن و چشم نواز تر شدن محل مورد نظر شما می گردد.

نکته مهم دیگری که باید به ان اشاره کرد راحتی و نرمی کف این دسته از استخر ها می باشد که از این حیث می توان ان را با نمونه های مشابه بیرون و استخر های موجود در سطح شهر مقایسه نمود که خب قطعا راحت و اسان بوده و راه رفتن در ان هم کاری لذت بخش می باشد که خب این عامل برای افرادی که قصد دارند تا از این استخر جهت موارد اب درمانی هم استفاده کنند پیشنهاد می شود. تمام این موارد سبب شده تا بتوانید با خیال راحت ساخت این استخر را به تیم ما بسپارید و پس از ان نیز از ضمانت شرکت و نمایندگی اینتکس نیز مطمئن گردید.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس توکار

استخر فایبرگلاس توکار

استخر فایبرگلاس داخل زمین که در این بخش به شما معرفی می کنیم ، یکی از برترین و زیبا ترین استخر های فایبرگلاس می باشد که با طراحی مهندسی شده ای که به خود اختصاص داده است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . ظاهر زیبا و جذاب این استخر به صورت بیضی شکل می باشد که تقریبا استخر را به دو حوضچه تبدیل کرده است . در بخش استخر بزرگتر از پله هایی برای ورود و خروج از استخر استفاده شده است که تا عمق استخر پله ها جایگذاری می شوند و می توانید از آن ها برای نشستن نیز استفاده کنید .

همچنین دور تا دور این استخر می توانید از سکوهایی برای نشستن استفاده کنید که آن ها دارای سطحی نرم می باشند . استخر های فایبرگلاس بر خلاف استخر های پیش ساخته دارای استحکام فوق العاده بالایی می باشند . این نوع استخر قابلیت بیرون از سطح زمین را ندارد و برای استفاده از آن باید حفاری به عمق استخر درون زمین ایجاد کنید . یکی از مهمترین مزیت هایی که برای این استخر فایبرگلاس در نظر گرفته شده است ضمانت 5 ساله نمایندگی تهران اینتکس می باشد . این ضمانت معتبر می باشد و علاوه بر آن می توانید  در صورت بروز هر گونه مشکل از خدمات پس از فروش شرکت نیز استفاده نمایید .

همانطور که می دانید یکی از مهمترین قسمت های هر استخر پمپ تصفیه آب آن می باشد زیرا تمیز بودن آب استخر نکته کلیدی است . به همراه این استخر فایبرگلاس یک عدد پمپ تصفیه آب نیز برای شما عزیزان ارسال و در صورت لزوم نصب می شود که خیال شما را از بابت تمیزی آب درون استخر نیز به طور کلی راحت کند .

همچنین استخر های فایبرگلاس برای استفاده در تمامی فصول احتیاج به سیستم لوله کشی و گرمایشی دارند که این محصول چنین قابلیتی را برای شما عزیزان فراهم آورده است و بدین منظور و به هنگام نصب می توانید از مشاورین برجسته ما کمک بگیرید و در صورت نیاز اقدام به نصب سیستم گرمایشی کنید . مدت زمان نصب این گونه استخر ها کوتاه می باشد و با توجه به ابعاد استخر می توانید زمان نصب استخر را در صورت خرید پیشبینی کنید .

این استخر فایبرگلاس دارای ابعادی متنوع و گوناگون می باشد که در هنگام خرید می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید اقدام به ثبت سفارش کنید . یکی از مزیت های این استخر فایبرگلاس دارا بودن خروجی آب می باشد . این محفظه های خروجی آب باعث می شوند تا از آب غیر قابل استفاده درون استخر بتوانید برای آبیاری درختان باغ و یا حیاط های خانگی خود استفاده کنید . استخر های فایبرگلاس با کیفیت که در سال های اخیر به شدت مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته اند به خوبی توانسته اند خود را به جایگزین مناسبی برای استخر های سنتی بتنی تبدیل کنند زیرا هزینه راه اندازی آن ها پایین تر از استخر های قدیمی می باشد .

اگر خواهان راه اندازی استخر درون باغ های شخصی خود می باشید و ابعاد و ارتفاع استخر خود را می خواهید به صورت اختصاصی انتخاب کنید یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان استخر های فایبرگلاس می باشد که دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز است . استخر فایبرگلاس توکار با برترین کیفیت و قیمت به همراه ضمانت دو ساله معتبر و خدمات پس از فروش موجود می باشد که در صورت نیاز می توانید همین حالا اقدام به سفارش آن نمایید .

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پله برای عبور و مرور
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...