استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

Pool intex 36150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 جزو یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین استخرهای پیش ساخته می باشند که اگر بخواهیم به طور واقع بینانه نیز نگاهی به این استخرهای پیش ساخته داشته باشیم یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ویلاهای و باغ های شخصی به منظور آب تنی به شمار می آیند . این استخر پیش ساخته در همان ابتدای ورود به فروشگاه تهران اینتکس به استقبال های گسترده ای از جانب خریداران رو به رو شد . شاید دلیل این استقبال را بتوان کیفیت ساخت بسیار بالا و  طراحی مهندسی شده آن دانست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید.

استخرهای پیش ساخته به دو دسته رو کار و توکار تقسیم می شوند که بسته به نیازهای مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند . این استخر پیش ساخته جالب است بدانید که در هر دو روش قابل استفاده می باشد . طراحی مدرن و زیبای این استخر فایبرگلاس بسیار زیبا می باشد و قطعا در باغ ها و ویلاهای لوکس می تواند سازنده یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان باشد . بدنه این استخر فایبرگلاس به صورت کاملا مستحکم ساخته شده است که به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاومت از خود نشان می دهد .

طراحی داخلی استخر نیز همانطور که درون تصاویر مشخص می باشد ، دارای پله هایی در ابتدای خود است که عمق آب را به مرور بیشتر می کند و از این رو مناسب برای تمامی سنین و افراد نیز می باشد . سه پله ابتدایی ، یک سطح نسبتا بزرگ و سپس قسمت پر عمق استخر پیش ساخته می تواند طراحی استانداردی باشد . بیشتر عمق این استخر 150 سانتی متر میباشد که در دسته استخرهای پیش ساخته این محصول از عمق ایده آل و کمی فراتر از سایر استخرهای دیگر نیز برخوردار است .

همانطور که در ابتدای نقد و بررسی عنوان کردیم این استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد و تحت لیسانس میکسونال آلمان است که خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت راحت می کند . همچنین نمایندگی تهران اینتکس به عنوان عرضه کننده استخرهای پیش ساخته که سابقه بلند بالایی نیز طی سالیان دراز دارد ، تمامی خدمات پس از فروش و همچنین مراحل نصب و راه اندازی این محصول را انجام می دهد . گفتنی است که نصب و راه اندازی این استخر در محل دلخواه شما حتی در استان های غیر از تهران نیز توسط کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد .

پیاده سازی سیستم لوله کشی و همچنین گرمایشی بر روی این استخر وجود دارد و در هنگام نصب استخر پیش ساخته به فراهم آوردن وسایل مورد نیاز صورت می گیرد . این استخر پیش ساخته دارای دو دریچه ورودی و همچنین یک دریچه جهت خروج آب می باشد که در بخش خروجی می توانید از اتصال شیلنگ نیز استفاده کرده و این امر ، آب داخلی استخر پیش ساخته را می تواند بهترین گزینه برای آبیاری درختان باغ بشمار بیاورد .

گفتنی است که به همراه این استخر پیش ساخته فایبرگلاس یک عدد اسکیمر وجود دارد که در تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر کمک شایانی به شما می کند . همچنین باید بدانید که بدنه این استخر پیش ساخته فایبرگلاس از نوع ضد جلبک می باشد که به سختی بدنه داخلی و آب آن آلوده می شوند . یکی دیگر از مزیت های این نوع بدنه کاهش هزینه رسیدگی به آن می باشد که بسیار حائز اهمیت نیز است . این استخر پیش ساخته با برترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت همراه با خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 از نمونه استخر های بسیار پر طرفدار و پر فروش فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برخلاف بسیاری از استخر های پیش ساخته از بدنه کاملا فایبرگلاسی طراحی شده است که از استحکام و کیفیت چند برابری برخوردار بوده و پس از راه اندازی آن گویی استخری بتنی خواهید داشت . البته کیفیت ساخت این استخر نیز با استخر های بتنی قابل قیاس است . در بخش توضیحات با ویژگی های ساختاری این تشک آشنا شده اید ، اما در این بخش توضیحات بیشتری را به جهت راهنمایی شما عزیزان گرامی ارائه خواهیم کرد .

نوع طراحی و ساختار استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

همانطور که در تصویر مشاهده کنید ، نوع طراحی و ساختار استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 مشخص است . کف استخر به صورت شیبدار در نظر گرفته شده است و عمق های مختلفی را در این محصول خواهید داشت . در ضلعی از این استخر فایبرگلاسی مستطیلی پله هایی قرار داده شده است که از آن طریق می توانید وارد استخر شده و به عمق های بیشتری بروید ، همچنین کف استخر نیز دو قسمتی است که بخش انتهایی آن عمیق تر است تا بتوانید در آن قسمت به سهولت شنا کنید . 

جنس استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

برای ساخت استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 همانطور که از نامش مشخص است ، از فایبرگلاس استفاده شده است که یکی از بهترین اجناس برای تولید استخر های پیش ساخته می باشد ، این جنس که از مواد خام نفتی و پشم شیشه ساخته شده است ، از مقاوم ترین مواد بوده که می توان استحکام آن را به مانند فلزات دانست ، با این تفاوت که این جنس در واقع فلز نبوده و معایب آن ها را همچون زنگ زدگی و پوسیدگی را در مجاورت با آب نخواهد داشت . همچنین فایبرگلاس بسیار سبک بوده و استفاده از این جنس سبب شده است تا وزن استخر نیز افزایشی نداشته باشد . از فایبرگلاس به دلیل کیفیت بسیار عالی خود در ساخت بدنه کشتی ، خودرو ها و همچنین هواپیما ، فریم چادر مسافرتی و ... نیز استفاده می شود . طول عمر فایبرگلاس نیز بسیار بالاست .

نصب و راه اندازی استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

اگرچه استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 از دسته استخر های آماده شرکتی و پیش ساخته به شمار می آید ، اما نوع ساختاری این استخر پیش ساخته فایبرگلاسی به گونه ای است که می بایست آن را در داخل زمین قرار داده و به اصطلاح دفن کنید . با این نوع طراحی گویی شما یک استخر بتنی داخل زمین بسیار شیک و زیبا دارید .

نصب این استخر بسیار ساده بوده و می توانید به راحتی آن را در مدت زمان کمتر از 2 ساعت راه اندازی کنید . شما می توانید برای نصب و راه اندازی استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید .

مزایا و ویژگی های استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150

از مهم ترین مزایا و ویژگی های استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 می توان به قیمت ارزان آن ها نسبت به ساخت مدل های بتنی اشاره کرد که هزینه بسیار کمتری را به دنبال خواهد داشت . با توجه به اینکه این استخر دارای بدنه ای کامل است ، شما می توانید آن را حتی در صورت دلخواه ، به صورت کلی از زمین خارج کرده و آن را به محل جدیدی انتقال کنید که نیاز است اینکار به درستی انجام شود تا آسیبی به استخر وارد نشود . بدنه استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*6*150 کاملا عایق بوده و شما نیازی به عایق بندی استخر نخواهید داشت ، بنابراین جای نگرانی از بابت نشتی آب و همچنین نشست زمین نخواهد بود .

استفاده از هیتر در استخر فایبرگلاس داخل زمین

استخر فایبرگلاس داخل زمین نیز به مانند بسیاری از استخر های دیگر همچون استخر های بتنی و یا پیش ساخته فریمی قابلیت نصب و استفاده از انواع هیتر ها و آبگرمکن های استخر را دارا هستند که به سادگی می توانید اینکار را انجام دهید . نحوه پیاده سازی پکیج گرمایشی استخر فایبرگلاس فوق به مانند استخر های بتنی می باشند ، چرا که این استخر نیز داخل زمین قرار خواهد گرفت ، بنابراین شما می توانید اتصالات خود را در داخل زمین قرار دهید .

راه اندازی سیستم گرمایشی در استخر می تواند به شما اجازه دهد تا آب موجود در استخر را گرم تر کرده و شرایط استفاده از آب را در تمامی فصل ها داشته باشید . شما می توانید با گرم کردن آب استخر حتی از این استخر ها به عنوان استخر آب درمانی نیز استفاده کنید که استفاده از هیتر ها می تواند شما را بسیار کمک کند . هیتر ها با استفاده از برق و انرژی آن می توانند آب استخر را گرم کنند . همچنین این محصولات کاملا ایمن بوده و خطر برق گرفتگی در آن ها وجود ندارد ، چرا که برای همین موضوع طراحی و ساخته شده اند .

توجه داشته باشید که هیتر ها از نظر قدرت ، متفاوت بوده و تنوع بالایی دارند که نیاز است براساس ابعاد استخر خود ، هیتر متناسب با آن را انتخاب کنید . شما می توانید هیتر را بر روی یک دمای خاص تنظیم کرده و اینچنین آب استخر را نیز کنترل کنید . هیتر ها می توانند به صورت اتوماتیک و با ترموستات خود ، آب را گرم کنند و اینچنین از داغ کردن بیشتر آب و یا از سرد شدن تدریجی آب جلوگیری کنند . در بدنه استخر نیز دریچه هایی به همین دلیل قرار داده شده است که از آن طریق می توانید اقدام نمایید .

استخر فایبرگلاس را در حیاط راه اندازی کنیم یا زیرزمین ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهتر استخ استخر فایبرگلاس خود را در حیاط راه اندازی کنید یا در زیر زمین خانه ؟ برخلاف مدل های فریمی استخر های پیش ساخته ، استخر فایبرگلاسی فوق برای استفاده در داخل زمین طراحی شده و به همین دلیل نمی توانید آن را در طبقات آپارتمان استفاده کنید ، بدین منظور شما می توانید استخر را در زیر زمین یا طبقه همکف یا حیاط راه اندازی کنید ، اما اینکه استخر را در زیرزمین یا در حیاط راه اندازی کنید ، کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید با توجه به فضای در دسترس از استخر استفاده کنید ، اما هر دو محیط ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد .

راه اندازی استخر در حیاط می تواند فضای دلبازی را برای شما به وجود آورد و شما می توانید در هوای آزاد به بازی و تفریحات مهیج آبی بپردازید ، اما با توجه به اینکه فضای استخر باز است ، در تابستان نور آفتاب می تواند موجب آزار شما شود ، همچنین در فصول سرد نیز ، بالطبع آب استخر نیز با توجه به تغییرات آب و هوایی تغییر کرده و سرد خواهد شد ، بنابراین شما می توانید با در نظر داشتن این موارد استخر را در حیاط راه اندازی کنید . اما راه اندازی استخر در محیطی سرپوشیده مانند زیرزمین شما را از نور افتاب و یا سرما و گرما دور نگه خواهد داشت ، اما زیبایی و طراوت محیط باز را نخواهد داشت و همچنین استفاده از استخر در زیرزمین نیاز به تهویه مناسب خواهد بود . 

مقایسه استخر پیش ساخته تمام فایبرگلاس با استخر فریمی

بزرگ ترین تفاوتی که می توان نسبت به استخر پیش ساخته تمام فایبرگلاس با استخر فریمی اشاره داشت ، نوع ساختاری آن ها و جنس متفاوت آن ها می باشد که با توجه به نوع طراحی استخر فایبرگلاس شما می توانید آن را تنها در داخل زمین راه اندازی کنید ، این در حالی است که استخر های پیش ساخته فریمی قابل راه اندازی بر روی زمین می باشند .

همچنین بدنه استخر فایبرگلاسی کاملا از فایبرگلاس ساخته شده است ، این در حالی است که استخر های فریمی از برزنت و آلومینیوم ساخته شده اند . از نظر استحکام و دوام ، استخر های فایبرگلاسی بسیار مقاوم تر بوده و طول عمر بیشتری نیز دارند . این استخر ها بدنه ای کاملا عایق دارند .

  • استخر فایبرگلاس داخل زمین
  • طول : 600 سانتی متر
  • عرض : 300 سانتی متر
  • ارتفاع : 150 سانتی متر
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • تحت لیسانس میکسونال آلمان
  • دارای اسکیمر مخصوص استخر
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پله برای عبور و مرور
  • دارای دو دریچه ورودی آب
  • دارای یک دریچه خروجی آب
  • کد محصول : Pool intex 36150

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...