استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150

Pool intex 38150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
68,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150

استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 را می توان یکی از باکیفیت ترین و بهترین نمونه های درون بازار استخرهای پیش ساخته دانست که قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را در محل دلخواه شما عزیزان دارد . این استخر پیش ساخته با بدنه فایبرگلاسی مخصوصی که دارد قابلیت نصب در مدت زمان کوتاه را داراست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین نمونه های استخر پیش ساخته داخل زمین فایبرگلاس را به شما معرفی نماییم و شما را در خرید راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید ...

بدنه یک استخر پیش ساخته قطعا می تواند یکی از مهمترین فاکتورهایی باشد که در هنگام خرید استخر پیش ساخته داخل زمین باید به آن توجه ویژه ای داسته باشید . زیرا بدنه های بی کیفیت و کپی که در کشور های ثالث ساخته می شود علاوه بر هزینه های بالای نگهداری که دارد می تواند به راحتی دچار آسیب شود و تمامی هزینه شما که برای خرید و پیاده سازی مصرف کرده اید و را یک شبِ هدر دهد . بدنه این استخر پیش ساخته از نوع فایبرگلاس ضد جلبک می باشند که به طور قطع می تواند هزینه های نگهداری به طور چشمگیری کاهش دهد . علاوه بر آن آب داخلی  استخر پیش ساخته نیز به دلیل بدنه ضد جلبکی که دارد بسیار دیرتر از استخرهای پیش ساخته دیگر شفافیت و تمیزی خود را از دست می دهد .

مقاومت بدنه فایبرگلاس همانطور که می دانید بسیار بالاتر از استخرهای پیش ساخته برزنتی می باشد و استحکام آن در برابر فشارهای وارده از جریان آب و افراد استفاده کننده درون استخر بسیار بالاتر می باشد . به طور کلی ابعاد این استخر مناسب برای آب تنی خانوادگی در یک روز گرم تابستانی می باشد درون ویلا و یا باغ شخصی می باشد تا خستگی یک روز کاری سخت را از تن بیرون براند .

البته باید در نظر داشته باشید که نمایندگی تهران اینتکس برای تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر پیش ساخته شما گام هایی ایده آل برداشته است و درون پکیج این استخر پیش ساخته یک عدد اسکیمر مناسب برای شفاف نگه داشتن آب داخلی به شما هدیه می دهد که قطعا می تواند جذابیت خرید این استخر پیش ساخته داخل زمین را دو چندان کند . اما از هر چیزی بگذریم بدنه داخلی این استخر پیش ساخته دارای طراحی بسیار مهندسی شده ای می باشد که تمامی نیازهای مصرف کنندگان درون آن در نظر گرفته شده است . این استخر پیش ساخته دارای پله هایی در لبه بالایی خود می باشد که ارتفاع آب را به آرامی از کم عمق به عمق زیاد تغییر می دهد . سه پله در لبه ابتدایی استخر و سطحی بزرگتر که کم عمق را به عمق زیاد متصل میکند .

این استخر پیش ساخته یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد و به همین دلیل ضمانت اصالت و کیفیت آن توسط نمایندگی رسمی تهران اینتکس تضمین شده می باشد . گفتنی است که این استخر پیش ساخته درون زمین فایبرگلاس تحت لیسانس میکسونال آلمان می باشد و خیال شما را از اورجینال بودن محصول خریداری شده به طور کلی راحت می کند . همچنین برای نصب این استخر فایبرگلاس کارشناسان نمایندگی تهران اینتکس اقدام به نصب آن در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما می کنند .

در مجموع این استخر پیش ساخته فایبرگلاس که قابلیت نصب به صورت توکار و روکار را دارد می تواند بهترین گزینه برای تفریحات آبی خانوداگی و یا دوستانه باشد که نیاز به فضای بزرگی در حیات ویلا و یا باغ شخصی دارد . بنه مقاوم و مستحکم ضد جلبک این استخر پیش ساخته تمیزی آب داخلی را به همراه اسکیمر برای شما تضمین می کند . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره قبل از خرید می توانید همین حالا با مشاورین ما در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150

استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 از محبوب ترین و البته با دوام ترین استخر پیش ساخته شرکتی به شمار می آید که در مقایسه با استخر های پیش ساخته دیگر به خصوص استخر های فریمی که مقاوم ترین نوع استخر های پیش ساخته می باشند نیز بسیار محکم تر بوده و می تواند طول عمر بسیار بالایی را برای شما داشته باشد .

با راه اندازی استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 گویی شما یک استخر بتنی را راه اندازی کرده اید ، با این تفاوت که به صورت کاملا ظریف و مهندسی شده استخری پلکانی را ایجاد کرده اید . نوع طراحی استخر فایبرگلاس داخل زمین نیز بسیار عالی بوده و ایجاد پله و همچنین عمق های مختلف در آن ، در هیچ یک از استخر های پیش ساخته بازار وجود ندارد . شما می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . 

ویژگی های استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150

ویژگی ها و مزایا استخر فایبرگلاس بسیار زیاد بوده و همین موضوع نیز سبب پر فروش تر شدن این محصولات گردیده است ، اگر با ویژگی های این محصول آشنا نیستید در ادامه همراه ما باشید . از بزرگ ترین ویژگی ها و خصوصیاتی که می توان نسبت به استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 اشاره کرد ، آماده بودن آن است که شما تنها در یک بازه زمانی کوتاه مدت و کمتر از 1 ساعت می توانید استخر را در محل خود قرار داده و آن را راه اندازی کنید .  استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 تمامی خصوصیات و ویژگی های یک استخر را داشته و این امر می تواند به شما اجازه دهد تا اغلب محصولات و لوازم جانبی که برای سایر استخر ها استفاده می شود را نیز در این استخر استفاده کنید . ظاهر این استخر نیز بسیار زیباست به خصوص زمانی که راه اندازی شده و آن را در زمین و زمانی که از آب پر شده است مشاهده کنید .

رنگ آبی کف و دیواره های استخر که آبی رنگ است می تواند آب را آبی و بسیار زیبا نشان دهد . وجود دریچه های مختلف در بدنه می تواند به شما اجازه دهد تا از انواع پمپ های تصفیه آب و همچنین هیتر ها و سایر اقلام استفاده کنید و سیستم های گرمایشی و ... را نیز راه اندازی کنید . شما می توانید این محصول را در زیر زمین خانه و یا در حیاط راه اندازی کنید . 

خدمات پس از فروش استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه استخر پیش ساخته و استخر های آماده در ایران است که می توانید متنوع ترین مدل ها را در آن مشاهده کنید . اینتکس علاوه بر فروش این محصولات و همچنین ارائه انواع لوازم و تجهیزات جانبی استخر های پیش ساخته ، خدمات پس از فروشی را نیز برای خریداران و مشتریان خود ارائه کرده است تا آنان را از هر گونه راهنمایی و خدمات بهره مند سازد . شما می توانید برای نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته خود پس از خرید محصول ، از نصاب های فروشگاه اینتکس بهره مند شوید و محصول را به صورت اصولی در محل مورد نظر خود راه اندازی کنید که این راه اندازی شامل نصب استخر و وسایل و تجهیزات جانبی دیگر می باشد که در واقع همان راه اندازی صفر تا صد است .

همچنین شما می توانید برای رفع هرگونه مشکل ، سرویس دهی به استخر و ... نیز از فروشگاه اینتکس راهنمایی بگیرید . تمامی لوازم جانبی که برای استفاده از استخر های پیش ساخته طراحی شده اند را نیز می توانید از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید .

پمپ تصفیه آب استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150

از مهم ترین ویژگی هایی که می توان نسبت به استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 اشاره کرد ، وجود پمپ تصفیه آب می باشد که شما می توانید به راحتی از انواع پمپ های تصفیه آب برای تصفیه کردن آب استخر فایبرگلاس داخل زمین 3*8*150 استفاده کنید . شما می توانید پمپ تصفیه آب خود را حتی به صورت مجزا نیز تهیه کنید .

فروشگاه اینتکس پمپ های تصفیه آب بسیار قوی و با توان بالا را در فروشگاه موجود کرده است که از آن ها می توانید استفاده کنید . پمپ های تصفیه آبی همچون پمپ های تصفیه فیلتری ، پمپ تصفیه آب شنی ، پمپ تصفیه آب استخر کارتریجی و ... اشاره کرد که مختص استخر های پیش ساخته فایبرگلاسی و فریمی می باشد .

  • استخر فایبرگلاس داخل زمین
  • طول : 800 سانتی متر
  • عرض : 300 سانتی متر
  • ارتفاع : 150 سانتی متر
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • تحت لیسانس میکسونال آلمان
  • دارای اسکیمر مخصوص استخر
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پله برای عبور و مرور
  • دارای دو دریچه ورودی آب
  • دارای یک دریچه خروجی آب
  • کد محصول : Pool intex 38150

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...