استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار داخل زمین

EST-0312

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار داخل زمین

استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار داخل زمین یک محصول فوق العاده از سری استخر هایی است که از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده اند و برای استفاده در داخل زمین مناسب می باشد. اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی های این استخر را برای شما بازگو کنیم اولین نکته دارا بودن پله های بسیار زیبا و متصل به بدنه اصلی این استخر است که باعث می شود تا شما برای عبور و مرور به داخل این استخر بتوانید به سادگی از این پله ها استفاده نموده و لذت ببرید. مسئله بعدی دارا بودن نشیمنگاه در دور تا دور این استخر می باشد. این نشیمنگاه ها به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی در سر تا سر این محصول نشسته و به استراحت بپردازید. در کنار این نکته نیز باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از این محصول شما در هر فضا و مکانی می توانید استفاده کرده و اقدام به نصب این استخر کنید. برای نصب کردن این محصول هم شما می بایست در ابتدا زیر ساخت های مناسب برای حفاری این استخر را فراهم نموده و سپس در بهترین شرایط ممکن اقدام به قرار دادن این استخر در داخل زمین کنید. البته شما قادر خواهید بود تا از این استخر به صورت روکار هم استفاده کنید و تنها محصولی توکار به شمار نخواهد رفت. هم چنین این استخر با با بهره گیری از لایه های ضد اشعه UV به گونه ای شکل گرفته است که به هیچ عنوان در برابر نور مستقیم خورشید دچار تغییر رنگ و یا افت کیفیت نخواهد شد. تمامی تجهیزات این استخر هم از بهترین متریال ممکن شکل گرفته است که خود بدنه اصلی این محصول دارای ضمانت 30 ساله و بقیه تجهیزات نیز هر یک دارای گارانتی های مدت دار می باشند. ما پس از سفارش این محصول می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته و نیروهای متخصص شرکت در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا خواهند کرد که هم از نظر محیا کردن فضا و هم از نظر مدت زمان اجرای پروژه با شما صحبت کنند. با توجه به قیمت فوق العاده ایده ال این محصول پیشنهاد می کنیم تا اگر قصد خرید استخر برای منزل شخصی و یا باغ و ویلای خود هستید ، این محصول با دوام را از دست ندهید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار داخل زمین

استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار داخل زمین

این استخر پیش ساخته داخل زمین دارای طراحی زیبا و جلوه خاصی می باشد که توجه افراد را به خوبی جلب می کند . این محصول دارای ساختار مستطیلی شکل است که لبه های آن به صورت اشکال منحنی طراحی شده است تا بر زیبایی این محصول بیافزاید . یکی از مهمترین ویژگی های این استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارا بودن پله هایی با ارتفاع استاندارد می باشد که ورود و خروج به بخش داخلی استخر برای آب تنی را مهیا می کند . همچنین تمامی لبه های داخلی این استخر دارای نشیمنگاه هایی برای استراحت می باشد که پس از یک آب تنی می توانید به نشستن بر روی این لبه ها بپردازید .

این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در باغ های شخصی و یا حیاط های خانگی با ابعاد بزرگ باشد که در کنار خانواده می تواند محیطی شاد و مفرح را برای شما عزیزان فراهم آورده . بدنه با کیفیت و منحصربفرد این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که دارای ساختار مقاوم و مستحکم در برابر فشار و ضربه نیز است . بر دیواره های این استخر پیش ساخته از لایه های الیاف استفاده شده است که این محصول را کاملا مقاوم در برابر اشعه یو وی نور آفتاب کرده است . از این رو این محصول را می توانید در شرایط مختلف آب و هوایی و در زیر نور آفتاب استفاده نمایید .

یکی از نکات قوت این استخر پیش ساخته فایبرگلاس را می توان عمق بالای آن دانست ، استخر های پیش ساخته اغلب ارتفاعی بیشتر از 120 الی 130 سانتی متر را ندارند اما این محصول دارای ارتفاعی بالغ بر 150 سانتی متر می باشد که برای استخرهای پیش ساخته فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . همچنین طول و عرض این محصول به ترتیب برابر با 6 و 3متر است که نشان از فضای بزرگ ایجاد شده برای شنا و آب تنی دارد .

یکی دیگر از نکات بسیار حائز اهمیت استخر های پیش ساخته تضمین کیفیت ساخت بالای آن ها می باشد که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . این محصول دارای ضمانت 30 ساله بدنه می باشد که در دنیا بی نظیر است و خیال خریدار را به طور کلی راحت می کند . همچنین علاوه بر ضمانت اصالت کالا ، خدمات پس از فروش نیز برای این محصول وجود دارد که این استخر پیش ساخته فایبرگلاس را به بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و شخصی تبدیل کرده است .

شایان ذکر است که بر خلاف استخر های پیش ساخته دیگر ، این محصول قابلیت نصب خارج از سطح زمین را ندارد و فقط به صورت توکار قابل استفاده می باشد . مراحل نصب این استخر فایبرگلاس توسط نمایندگی تهران اینتکس به صورت کامل صورت می گیرد و متخصصین ما با تجربه چندین ساله ای که در زمینه نصب استخر های پیش ساخته دارند بهترین پیشنهاد ها را برای شما فراهم می کنند . باید توجه داشته باشید که حفاری زمین مورد نظر قبل از رسیدن استخر صورت گرفته باشد تا در هنگاک نصب موجب اتلاف وقت نشود .

لازم به ذکر است که قابلیت نصب سیستم های لوله کشی و گرمایشی برای این استخر پیش ساخته فایبرگلاس وجود دارد و همچنین به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در بخش پشتی این محصول یک عدد خروجی آب تعبیه شده است که با اتصال شیلنگ به آن می توانید از آب داخلی در جهت آبیاری درختان استفاده کنید . استخر پیش ساخته فایبرگلاس در ابعاد متنوع همراه با ضمانت اصالت کالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به ثبت سفارش کنید و یا در صورت داشتن هر گونه سوال با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید .

  • ابعاد : 6 * 3 متر
  • عمق : 150 سانتی متر
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • دارای ضمانت 30 ساله بدنه استخر
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پله زیبا و کارامد برای عبور و مرور
  • کد محصول : EST-0312

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...