بزرگترین استخر فایبرگلاس داخل زمین

EST-0314

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بزرگترین استخر فایبرگلاس داخل زمین

بزرگترین استخر فایبرگلاس داخل زمین قطعا بزرگ ترین استخر فایبرگلاس در ایران می باشد که برای استفاده های شخصی عرضه شده است. از این محصول شما می توانید در داخل منزل ، ویلا ، باغ و یا حتی در استخر های تجاری هم استفاده نموده و لذت ببرید. ویژگی مهم این استخر قابلیت سفارش ابعاد و عمق دلخواه شماست که شما بسته به نیازی که از این محصول دارید می توانید عمق و طول و ارتفاع این محصول را سفارش دهید تا محصول مد نظر شما تولید گردد. بحث بعدی پیاده سازی دقیق و اصولی امکانات داخلی این استخر می باشد که باعث شده تا شما کاری راحت و اسان را برای استفاده از این محصول داشته باشید.

در تکمیل این جمله باید به این مسئله اشاره کنیم که در هر دو سمت از این استخر پله هایی زیبا و استاندارد تعبیه شده است که برای ورود و هم چنین خروج از داخل استخر بسیار مناسب خواهد بود. هم چنین در بخش عمیق این استخر نیز نوار کناری تعبیه شده است که هم ایمنی شما را بیشتر کرده و هم می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی این لبه قرار دهید. این استخر را شما می توانید هم به صورت رو کار و هم به صورت توکار نصب و راه اندازی نمایید که از ویژگی های خوب این استخر به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما می توانید در هنگام نصب پیاده سازی سیستم اب گرم این استخر را هم در نظر بگیرید تا از اب گرم هم در داخل این مجموعه بهره مند باشید. هم چنین برای زیبا سازی فضای کناری و داخلی این محصول نیز بهتر است از لامپ ها و چراغ های LED استفاده کنید که قابلیت تغییر رنگ را به صورت دستی دارا می باشند. این استخر هم چنین دارای پمپ تصفیه اب شنی هم خواهد بود که باعث شده تا شما دیگر نیازی به تهیه جداگانه این پمپ نداشته باشید و در بهترین و اماده ترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید. تمامی این نکات در کنار دارا بودن ضمانت 30 ساله و خدمات پس از فروش این استخر باعث شده تا بزرگترین استخر فایبرگلاس داخل زمین یک پیشنهاد فوق العاده برای شما به شمار رود که می توانید جهت نصب  و سفارش این کالا هم اکنون از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس اقدام نمایید.

نقد و بررسی بزرگترین استخر فایبرگلاس داخل زمین

استخر فایبرگلاس داخل زمین

استخرهای فایبرگلاس یکی از بهترین گزینه ها برای دارا بودن استخر پیش ساخته درون حیاط های شخصی و باغ ها و ویلا ها می باشند تا محیطی شاد و مفرح را برای شما عزیزان فراهم آورند . این محصولات دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم می باشند که از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند . از این استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توان به عنوان بزرگترین استخر پیش ساخته موجود در بازارهای جهانی نام برد که دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر فایبرگلاس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با تحلیل بزرگترین استخر فایبرگلاس داخل زمین .

 این استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای ساختاری مستطیلی می باشد که ابعادی بالغ بر 11*6 متر را داراست که فوق العاده ایده آل برای یم آب تنی به همراه تعداد نفرات بالا در خانواده می باشد . این محصول همچنین بهترین گزینه برای پرورش ماهی نیز است که با توجه به ابعادی که دارد می توانید از آن در باغ های خود استفاده کنید . شایان ذکر است که در بخش پایین بدنه این استخر فایبرگلاس یک عدد خروجی آب در نظر گرفته شده است که دارای محلی برای اتصال شیلنگ آب نیز می باشد و با اتصال شیلنگ آب به آن می توانید از آب موجود در استخر به منظور آبیاری درختان باغ خود استفاده کنید .

همانطور که در بخش بالا گفتیم این محصول دارای ساختار مستطیل شکل می باشد که کف استخر دارای عمق های متنوع همانند استخر های بتنی می باشد . عمق این استخر پیش ساخته فایبرگلاس از 120 تا 170 سانتی متر متغییر می باشد که این محصول را به بهترین گزینه برای استفاده جهت آب تنی و شنا تبدیل کرده است . در بخش کم عمق این استخر پله هایی برای ورود به آب در نظر گرفته شده است و در بخش های عمیق تر  لبه هایی دور تا دور استخر در نظر گرفته شده است که برای بالا بردن امنیت کاربرد دارد و از این رو به هنگام استراحت در استخر می توانید از آن ها گرفته و بر روی آب معلق بمانید .

همچنین این محصول قابلیت نصب سیستم های لوله کشی و گرمایشی را داراست که خیال شما را به طور کلی از بابت فراهم بودن آب گرم درون استخر راحت می کند . شایان ذکر است که به همراه این استخر پیش ساخته فایبرگلاس یک عدد پمپ تصفیه آب شنی نیز برای شا عزیزان ارسال می شود که در جهت تصفیه و تمیز نگه داشتن آب داخلی می توانید از آن به نحو احسن استفاده کنید . این پمپ تصفیه آب مطابق با حجم آب داخلی استخر در نظر گرفته شده است و قطعا به خوبی در جهت تصفیه آب عمل می کند . 

جنس بدنه بیرونی و داخلی این استخر پیش ساخته از فایبرگلاس مستحکم و مقاوم می باشد که کیفیت بسیار بالایی را برای شما عزیزان فراهم آورده است . در بخش های بیرونی این استخر پیش ساخته و در بخش بدنه آن از لایه های الیاف استفاده شده است که کاملا مقاوم در برابر اشعه نور خورشید می باشد و پوسیدگی این استخر را ناممکن کرده است . لازم به ذکر است که این استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای ضمانت 30 ساله بدنه می باشد که خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت ساخت و طول عمر این استخر راحت می کند . لازم به ذکر است که برای هر چه زیباتر شدن نمای داخلی این استخر می توانید از LED های دارای نور رنگ های شاد استفاده کنید . این ال ای دی ها به صورت جداگانه برای استخر های پیش ساخته در نمایندگی تهران اینتکس قابل تهیه می باشند . استخر پیش ساخته داخل زمین اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید و در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهام به صورت رایگان از مشاوره مشاورین ما در نمایندگی تهران اینتکس برخوردار شوید .

  • ابعاد : 11 * 6 متر
  • عمق : 120 الی 170 سانتی متر
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • دارای ضمانت 30 ساله بدنه استخر
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار و روکار
  • دارای نشیمنگاه زیبا و راحت
  • طراحی خاص و بزرگ
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • دارای پله زیبا و کارامد برای عبور و مرور اسان
  • کد محصول : EST-0314

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...