تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین بست وی

bestway 67682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین بست وی از نمونه تشک های بادی پر طرفدار فروشگاه اینتکس می باشد که به واسطه طراحی استاندارد ، با حجم بسته بندی بسیار کوچک و وزن بسیار سبک ، می توان از آن در سفر ها استفاده کرد . شما می توانید با استفاده از ساک حمل مخصوص ، تشک بادی خود را به سهولت حمل کنید . این تشک بادی دارای ابعاد مناسب و استاندارد برای استفاده دو نفره می باشد تا همزمان بتوانید فضای کافی را برای استراحت داشته باشید . بست وی رویه این تشک بادی را به صورت کامفورت و مواج طراحی کرده است که باعث شده تا انعطاف تشک به مراتب افزایش یابد ، در عین حالت لایه های داخلی تشک باعث شده است تا محصول ثبات داشته و لرزش کمتری را در هنگام استراحت داشته باشد ، همچنین بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند .

از ویژگی های تشک بادی دو نفره فوق می توان به بالش بادی سرخود آن اشاره کرد تا بدین ترتیب دیگر نیازی نباشد تا در هنگام سفر از بالش های دیگر استفاده کنید . این تشک بادی دارای پمپ باد نمی باشد بنابراین شما می توانید با تهیه پمپ باد دستی در سفر و مناطقی که دسترسی به برق نیست ، تشک بادی خود را راه اندازی کنید . تشک بادی فوق از ساختار سه لایه برخوردار می باشد که از pvc و پلی استر برای ساخت بدنه محصول استفاده شده است . سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول را در جدول مشخصات زیر و در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین بست وی ( بالش دار سرخود) کد محصول : bestway 67682 تشک بادی دو نفره کمپینگ بست وی از سری تشک های بادی شرکت آمریکایی bestway می باشد که می توان از آن در خانه و در سفر استفاده کرد . تشک های بادی نسل جدیدی از تشک ها می باشند که نه تنها کارایی بسیار عالی دارند بلکه طبی تر و مناسب تر از بسیاری از تشک های دیگر می باشند . این نوع از تشک ها با طراحی عالی خود ، قادر هستند باد را در درون محفظه های خود نگه داشته و فرم بگیرند . تولید آن ها نیز از مواد لاستیکی درجه یک ساخته شده است که مقاومت آن را افزایش داده است . از آن جا که این تشک بادی دارای حجم و وزن سبک است ، قابلیت استفاده در سفر ها دارد ، به طوریکه شما می توانید تشک بادی را در داخل چادر مسافرتی نیز راه اندازی کنید .

تفاوت اصلی تشک های بادی کمپینگ با تشک های بادی خانگی نیز در ابعاد آن ها ، وزن و حجم بسته بندی ، نوع راه اندازی آن ها می باشد ، به عنوان مثال برخی از تشک های بادی دارای پمپ های بادی سرخود می باشند که به کمک برق کار می کنند به همین دلیل نمی توان از آن ها در سفر استفاده کرد ، اما این تشک بادی کمپینگ دارای پمپ باد سرخود برقی نمی باشد ، بلکه در کنار خود پمپ باد دستی دارد که می توانید بدون نیاز به برق تشک بادی خود را در سفر راه اندازی کنید .

جنس این تشک بادی همچنین به گونه ای است که در بیشتر شرایط جوی قابل استفاده می باشد و دوام بسیار خوبی دارد ، این موضوع نیز باعث تمایز این تشک بادی کمپینگ با تشک های بادی خانگی شده است . برای ساخت اغلب تشک های بادی به خصوص تشک های بادی خانگی از pvc ها استفاده می شود ، اما بست وی برای ساخت تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین علاوه بر پی وی سی از پلی استر نیز استفاده کرده است . پی وی سی ها از اساسی ترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد چرا که ضد حساسیت هستند ، زیرا مواد تشکیل دهنده اولیه آن غیر شیمیایی می باشد .

همچنین پی وی سی ضد آب است و خاصیت لاستیکی آن موجب انعطاف بالای تشک خواهد شد . با این حال بست وی با استفاده از یک رویه ثانویه از جنس پلی استر سعی کرده است تا بدنه تشک بادی کمپینگ را تقویت کند تا در صورت استفاده از محصول در سفر ها ، آسیبی به تشک وارد نشود . پلی استر نیز نوعی پارچه شمعی ضد آب می باشد که در برابر رطوبت ها ، دماهای مختلف و اشعه های خورشیدی مقاوم است و پوسیده شدن پی وی سی جلوگیری می کند . از ویژگی های خوب تشک بادی کمپینگ فوق می توان به سطح جیر آن اشاره کرد .

سطح این تشک بادی ضد تعریق است زیرا رویه آن از پارچه جیر ساخته شده و سطح آن از طراحی کامفورت برخوردار است ، رویه کامفورت که به آن رویه مواج گفته می شود یکی از بهترین طراحی هاییست که تولید کنندگان بزرگ مانند بست وی برای طبی تر شدن و فرم پذیری تشک بادی و دیگر نشیمنگاه ها و بستر های بادی از آن بهره می برند ، تا این چنین افراد حس بهتری را در هنگام خواب داشته باشند . سطح مواج از فشار وارد به اندام ها می کاهد و به شما اجازه می دهد تا مدت زمان طولانی را به خوابیدن ادامه دهید . با توجه رویه ضد آب تشک ، شما می توانید از تشک بادی ، بر روی آب های آرام استفاده کنید .

این تشک بادی دارای لایه های میانی فایبرتک می باشد ، این لایه ها که به صورت موازی در داخل تشک قرار گرفته اند باعث شده اند تا باد به صورت میزان در تمامی سطح تشک بادی پخش شود تا فرم تشک بهم نریخته و لرزش آن کمتر شود . وجود این نوع طراحی در تشک بادی دو نفره کمپینگ کوئین بست وی باعث شده است تا تحمل وزن تشک افزایش یابد . این تشک بادی قابل تعمیر است ، شما می توانید در صورت نیاز با استفاده از برچسب های تعمیراتی قسمت های آسیب دیده تشک را تعمیر کنید و دو مرتبه از محصول به مانند روز اول استفاده کنید . در کنار محصول در بالش بادی مجزا وجود دارد که از آن ها نیز می توانید استفاده کنید . برای کسب اطلاع از قیمت و سوالات خود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهپلی استر + PVC ضخیم مخملی
 جنس بخش کناری پلی استر + PVC ضخیم طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین +10 سال
 قابل استفاده در سفر ها و کمپ های تفریحی
 دارای بالش بادی سرخود
 حجم بسته بندی کوچک
اقلام همراه برچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...