ساخت استخر ارزان قیمت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر ارزان قیمت

ساخت استخر ارزان قیمت مناسب برای حیاط منزل و ویلا و باغ در ساخت این مدل استخر نیازی به حفاری و گود برداری نیست چرا که هر آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین است این استخر یکی از بهترین و زیبا ترین استخر هایی است که براحتی و کمتر از ۴ روز نصب و راه اندازی میشود در این مدل استخر هیچ گونه سیمان یا مصالح بتنی بکار نرفته و شباهت زیادی به استخر های پیش ساخته اینتکس دارد . جنس این استخر پوشیده شده از برزنت و پایه های آهنی با استحکام بالا . این استخر بر خلاف استخر های پیش ساخته ضد یخ نیز میباشد و میتوانید در فصل زمستان از آن به عنوان استخر دائمی و توکار استفاده نمایید استخر های intex در زمستان بایستی جمع آوری شود به دلیل نوع جنس بدنه این محصول و ضعیف بودن برزنت بدنه استخر پیش ساخته و در صورتی که در زمستان و در فصل سرما دچار یخ زدگی شود قطعا بدنه آن دچار پارگی و ترکیدگی خواهد شد اما در خصوص این محصول ماجرا کاملا برعکس میباشد زیرا جنس بدنه و برزنت آن از الیاف ابریشمی با تراکم بسیار بالا تولید شده و همچنین کاملا نانو میباشد این محصول در صورت ساخت توسط شرکت تهران اینتکس به مدت ۵ سال دارای گارانتی تعویض میباشد و هموطنان عزیز میتوانند این کالا را در هر جای کشور خریداری و سفارش دهند برای اطلاعات و مشاوره بیشتر در خصوص خرید استخر و ساخت استخر با تلفن های مرکزی تهران اینتکس در بلوار مرزداران تماس حاصل نموده تا همکاران ما اطلاعات و مشاوره کامل در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند.

برای ساخت و تهیه این استخر میبایست ابتدا زمین را زیر سازی کرده و پس از پرداخت کردن سطح زمین آنرا به صورت مستطیل شکل در روی زمین نصب و راه اندازی کرد امکان جابجایی هم در این استخر میسر هست چنانچه بعد از نصب آن با سلیقه شما سازگار نباشد با هزینه ای بسیار اندک میتوانید درخواست جابجا کردن استخر را ثبت نمایید اگر چه این جابجایی قبل از عملیات لوله کشی و نصب آبگرمکن در صورت درخواست و خرید گرمکن میباشد

این محصول تولید شرکت تهران اینتکس میباشد و تنها تولید استخر های سازه ای و پایه ار در ایران میباشد  که محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارسال مینماید اگر قصد راه اندازی استخر را دارید و هزینه آن برای شما حائز اهمیت هست این استخر جزو بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود.

ساخت استخر ارزان قیمت

با توجه به گران بودن بسیاری از لوازم و مصالح برای ساخت استخر ها ، همواره افراد به دنبال راحتی برای ساخت استخر ارزان قیمت هستند و دوست دارند که استخر هایی با کیفیت و با ابعاد بزرگ و زیبا را داشته باشند ، به طوریکه هزینه زیادی را نیز به همراه نداشته باشد . برای همین ما در این بخش قصد داریم تا شما را با ساخت استخر ارزان قیمت آشنا کنیم و روش های داشتن یک استخر را به شما عزیزان بگوییم تا حتی با بودجه های بسیار کم نیز بتوانید استخری بی نظیر و دوست داشتنی را برای تفریحات خود داشته باشید . برای همین توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید . 

استخر ها را می توانید به شیوه های مختلف داشته باشید ، یکی از راه هایی که شاید برای دوست داران استخر های خانگی یا ویلایی برسد ، ساخت استخر به روش گود برداری می باشد . این روش به دلیل اینکه هزینه مصالح بالا می باشد ، باعث صرف نظر کردن بسیاری از افراد شده و آن ها را مردد می کند . این در حالی است که هزینه ساخت استخر می تواند بسیار بیشتر باشد چرا که شما نیاز به کارگر ، مهندس و ... دارید تا به صورت اصولی یک استخر را طراحی و از آن استفاده کنید . برای همین هزینه های بیشتری نیز به استخر اضافه خواهد شد که حتی می تواند شامل اتصالات ، لوله کشی ها ، پمپ تصفیه آب و ... شود . 

همچنین اینکار می تواند زمانبر نیز باشد . اما شما می توانید با استفاده از استخر های آماده ، کار را برای خود بسیار آسان تر کنید . حتی استخر های آماده شرکتی قیمت ارزان تری را دارند و باعث خواهند شد تا شما یک استخر ارزان قیمت ولی بسیار مقاوم و با کیفیت را برای ویلا یا خانه خود داشته باشید . استخر های پیش ساخته نام اصلی آن ها بوده و به دلیل اینکه از قبل طراحی شده و آماده شده هستند با نام استخر پیش ساخته شناخته می شوند . این استخر ها کیفیت ساخت بی نظیری را داشته و به صورت فریمی ساخته می شوند ، عمدتا جنس پایه های این نوع از استخر ها فلز بوده و باعث افزایش دوام و کیفیت آن ها شده است . 

یک ویژگی بسیار مهم و بزرگی که استخر های پیش ساخته دارند ، این است که شما می توانید آن را حتی بر روی زمین راه اندازی کنید . اگر به تصویر نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این استخر بر روی زمین کار شده است و حتی شما می توانید به دلخواه خود آن را کمی پایین تر و با گود برداری در زیرزمین نیز راه اندازی کنید ، برای همین گفته می شود که کاملا نحوه راه اندازی استخر های پیش ساخته کاملا سلیقه ای است و شما می توانید آن را آنگونه که دوست دارید نما بدهید و یا مطابق تصویر نور پردازی و نور مخفی هایی را ایجاد کنید که محیط استخر بسیار زیبا و دوست داشتنی شود . 

استخر های آماده نیز برای تمامی فصل ها قابل استفاده می باشد ولی با توجه به سردی هوا بهتر است که در محیط های روباز از هیچ نوع استخری استفاده نشود برای اینکه آب یخ زده و باعث آسیب دیدن استخر خواهد شد . این استخر ها نیز به مانند هر استخر دیگری قابلیت تعمیر را دارند و فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را بر عهده داشته و شما می توانید در صورت نیاز از فروشگاه اینتکس برای تعمیرات استخر های پیش ساخته خود ، جابجا کردن و یا راه اندازی آن ها کمک و یا مشاوره بگیرید . اقلام مورد نیاز و ضروری استخر های پیش ساخته اعم از لوازم یدکی آن ها در فروشگاه اینتکس موجود بوده و شما می توانید به راحتی آن ها را با قیمت های ارزان تهیه کرده و استفاده کنید . 

  • ساخت استخر ارزان قیمت
  • طول استخر : ۴ متر
  • عرض استخر : ۲.۲۰ متر
  • ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر
  • برند : intex
  • ظرفیت : ۸۸۰۰ لیتر
  • دارای پمپ تصفیه آب
  • سیستم لوله کشی : روکار
  • سیستم گرمایش استخر : ندارد
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : ندارد
  • نور پردازی استخر : دارد
  • اسکیمر : ندارد
  • دارای گارانتی ۵ ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...