ساخت استخر با هزینه کم

ES-00112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر با هزینه کم

ساخت استخر با هزینه کم یکی از مسائل مهمی است که این روز ها ذهن افرادی که قصد خرید و پیاده سازی ان را در داخل مکان مورد نظر خود دارند درگیر کرده است. همان طور که می دانید استخر ها انواع مختلفی دارند اما نمایندگی اینتکس این بار توانسته با بهترین کیفیت ممکن پیاده سازی استخر را در سر تا سر ایران با کمترین قیمت برای هموطنان اجرا کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که اگر شما قصد اجرا و ساخت استخر را دارید می بایست در گام اول زمین و فضا را برای انجام این کار اماده سازید. این کار با توجه به ابعاد شما معمولا در طول 5 ، 7 و 10 متر قابل اجرا خواهد بود که شکل و شمایل ان به صورت مستطیلی می باشد. بدنه این استخر ها ساخته شده از نوع برزنتی می باشد که در ان از الیاف شمعی هم استفاده شده است که همین خصوصیت سبب شده تا افرادی که قصد دارند این محصول را به صورت تو کار نصب کنند نیز خیالشان راحت بوده و نیاز به خارج کردن و یا تغییر مکان ان نداشته باشند. البته گفتنی است که می توانید در زمان هایی که قصد دارید این استخر روی زمین را جمع اوری کنید هم می توانید با مشاورین ما در تهران تماس گرفته و بهترین مشاوره ها را دریافت کنید. هم چنین پیاده سازی کامل این پروسه را هم می توانید به ما بسپارید تا با برترین ضمانت اجرایی و در کوتاه ترین زمان ممکن صفر تا صد پروژه را با بهترین کیفیت برای شما انجام دهیم. در خصوص بدنه این محصولات هم باید به این نکته هم اشاره کرد که پایه ها و ستون های این استخر ها از اهن ضد زنگ می باشد که در فصول سرد و یا گرم سال و در برابر تابش مستقیم نور خورشید و برف و باران هم هیچ گونه افت کیفیت و یا تغییر شکلی نخواهد داشت. هم چنین ضمانت 5 ساله شرکت تهران اینتکس هم پشتوانه این محصول خواهد بود که سبب می شود تا به راحتی بتوانید به اجرای درست این پروژه اطمینان کنید. در خصوص پیاده سازی و مهیا کردن شرایط لوله کشی ها و قرار گرفتن پمپ و تجهیزات مهم استخر هم مهندسین ناظر شرکت ما سعی می کنند تا بهترین مشاوره ها را به شما دهند که از این بابت نیز در کنار داشتن کیفیت بالا ، از زیبایی و اجرای درست ان هم خیالتان راحت خواهد شد.

ساخت استخر با هزینه کم

ساخت استخر با هزینه کم شاید یکی از مهم ترین دغدغه هایی باشد که بسیاری دارند و به دنبال این هستند که استخر هایی را با هزینه های بسیار کم داشته باشند تا بتوانند در خانه یا ویلا و حتی باغ های خود شرایطی را برای آب تنی و آب بازی داشته باشند . برای همین به دنبال راه های زیادی هستند . توجه داشته باشید که ساخت استخر بسیار مسئله مهمی بوده و شاید با کمتر هزینه کردن برای ساخت استخر ها ، در نهایت یک استخر بی کیفیت را داشته باشید ، برای همین بهتر است که کاملا به صورت فکر شده استخر های خود را با هزینه های کمتر بسازید تا در طی استفاده کردن و بهره برداری از استخر دچار مشکل نشوید . برای همین است که در این بخش قصد داریم تا روش ساخت استخر با هزینه کم را به شما عزیزان معرفی کنیم که در کنار کیفیت بسیار خوبی که دارند ، قیمت پایین تری نیز داشته و از بهترین گزینه ها برای استفاده خواهند بود . 

یکی از راه هایی که شما می توانید یک استخر با هزینه کم داشته باشید ، این است که از استخر های پیش ساخته استفاده کنید . دلیل قیمت ارزان استخر پیش ساخته نیز این است که برای استفاده از آن ها نیازی به مصالح نداشته و گود برداری یا پی ریزی نیز نیاز ندارد ، برای همین شما می توانید به راحتی و بدون مشکل آن ها را استفاده کنید . البته استفاده از استخر های پیش ساخته کاملا از نظر نوع راه اندازی به صورت روکار یا توکار سلیقه ای است و شما می توانید آنطور که دوست دارید ، استخر های پیش ساخته خود را بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی کنید . تصویری که در بالا مشاهده می کنید ، در واقع تصویر استخر پیش ساخته و آماده شرکتی است که به دلخواه مشتری به صورت توکار یعنی در داخل زمین راه اندازی شده است . 

بنابراین شما می توانید حتی استخر های پیش ساخته خود را نیز شبیه به استخر های بتنی در زمین دفن کرده و از آن به خوبی استفاده کنید . یک نکته بسیار مهمی در رابطه با استخر پیش ساخته کم هزینه وجود دارد و آن هم این است که شما می توانید این محصولات را با تمامی متعلاقتش خریداری کنید . یعنی ممکن است برخی از استخر ها دارای اقلامی مانند زیرانداز ، درپوش ، نردبان و از مهم ترین آن ها پمپ تصفیه آب باشند . برای اینکه استخر های پیش ساخته نیز ابعاد بزرگی را دارند و به همین دلیل در داخل آن ها مقدار زیادی آب جای خواهد گرفت که نیاز به تصفیه کردن خواهند داشت . برای همین توصیه می شود که شما نیز برای هر نوع استخری از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید . 

پمپ هایی که برای این استخر ها در نظر گرفته می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای همین نیازی نخواهید داشت که از مدل های دیگر استفاده کنید . شما می توانید آن طور که دلخواهتان است ، استخر هایی را انتخاب کنید که سایز کوچک دارند تا فضای کمی را اشغال کنند و حتی می توانید استخر هایی بسیار بزرگ را راه اندازی کنید که مناسب برای شنا کردن بوده و طول بسیار زیادی دارند . شما می توانید این استخر ها در اشکال گرد و مستطیلی و حتی مربع خریداری کرده و استفاده کنید . طول برخی از استخر های پیش ساخته مستطیلی به ده متر می رسد و کوچک ترین آن ها عمدتا دو متر می باشند . 

عمق این استخر ولی محدود است و شما می توانید آن ها را در کمتر از عمق های یک متر و نیم خریداری و استفاده کنید . راه اندازی بسیار ساده ای که استخر های پیش ساخته دارند ، در کنار هزینه بسیار کمتر آن ها در مقایسه با ساخت استخر های بتنی از دیگر ویژگی های بسیار خوب استخر های آماده شرکتی ی باشد . شما می توانید در دو ساعت استخر را به طور کامل راه اندازی کنید و سیستم تصفیه آن را نیز نصب نمایید .

  • ساخت استخر با هزینه کم
  • پیاده سازی در ابعاد 5 ، 7 و 10 متری
  • جنس بدنه : برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها : آهن ضد زنگ
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در مکان دلخواه شما
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار و رو کار
  • با قابلیت جمع اوری در زمان مورد نیاز
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : حدود 1 ماه
  • دارای نردبان
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی اب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...