ساخت استخر بلوکی

EST-9004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر بلوکی

ساخت استخر بلوکی یکی از فرایند های به ظاهر ساده اما زمان بر و دقیقی است که از صفر تا صد اجرای ان را شرکت تهران اینتکس بر عهده گرفته است. در همین خصوص نیز باید گفت که برای اجرا . پیاده سازی این استخر شما تنها می بایست فضای دلخواه را در نظر گرفته و با اندازه گیری دقیق ان منطقه سعی در سفارش استخر بدهید. هم چنین پیاده سازی و خرید مصالح و همین طور در صورت اجرا به صورت توکار ، انجام دقیق فضا سازی و خالی کردن محیط نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به ان توجه ویژه ای نمود. در همین خصوص هم باید گفت که شما پس از در نظر گرفتن تمام موارد فوق و پس از ان خرید مصالح ، حال باید به سراغ ساخت بدنه و چهار گوشه اصلی استخر خود بروید. برای این منظور هم ابتدا باید با استفاده از سازه و ستون های فلزی دور تا دور محیط را اماده کنید. پس از قرار گیری و استحکام دقیق این کار ، حال باید سعی کنید تا با استفاده از عایق بندی درست مانع خارج شدن اب شوید. در همین خصوص نیز باید به درستی بلوک های سیمانی را به بهترین و محکم ترین روش ممکن بر روی دیوار چسبانده و سپس روی ان را هم با استفاده از مصالح یک لایه دیگر محکم کاری کنید تا از حیث هم از نظر مقاومت بدنه و هم از نظر ایمنی و تست صحیح استخر خیالتان راحت شود. علاوه بر این ها شما می توانید برای استخر خودتان نردبان را هم سفارش دهید تا عبور و مرور به داخل استخر به راحتی انجام گردد. هم چنین می توانید از سیستم اب گرم هم در داخل استخر خود استفاده کنید تا نهایت لذت را در داخل استخر ببرید. تمام این موارد در کنار دارا بودن پمپ تصفیه اب و همین طور ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت به درستی معنا پیدا می کند و می توانیم این قول را به شما بدهیم که از نظر قیمت هم نمی توانید این کیفیت را در دیگر شرکت ها مشاهده کنید. شما هم می توانید هم اکنون جهت ساخت استخر بولکی با مشاورین ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید و بهترین مشاوره ها را دریافت نمایید.

ساخت استخر بلوکی

روش های متعددی برای ساخت استخر های خانگی و ویلایی وجود دارد که باعث شده است تا بسیاری از مردم به فکر ساخت یک استخر باشند ، به خصوص اگر ویلا یا باغی دارید که در آن قسمت خالی برای ساخت استخر وجود داشته باشد . محبوب ترین استخر هایی که بیشتر مردم از آن ها استفاده می کنند استخر هایی است که به صورت توکار یعنی در داخل زمین ساخته می شوند . شما می توانید با روش های مختلفی استخر هایی را به صورت توکار احداث کنید و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید . یکی از این راه ها استفاده از بلوک می باشد که در نهایت می توانید یک استخر بسیار مقاوم و با کیفیت را داشته باشید . ساخت استخر بلوکی می تواند یک استخر چهار فصل برای شما باشد تا بتوانید در تمامی شرایط از آن استفاده کنید . 

شما می توانید ساخت استخر بلوکی خود را به دلخواه در یک فضای بسته و یا در یک فضای باز راه اندازی کنید . با توجه به این که ساخت استخر بلوکی به صورت توکار انجام می شود شما محدودیتی از نظر ارتفاع نخواهید داشت و می توانید عمق زیادی را برای ساخت استخر خود در نظر بگیرید . از این رو دستان شما باز بوده و می توانید علاوه بر انتخاب عمق ، متراژ استخر خود را نیز با توجه به فضایی که در اختیار دارید ، در نظر گرفته و به همان اندازه استخر بلوکی خود را بسازید . معمولا بهتر است که برای در نظر گرفتن عمق استخر ها ، ارتفاع را حدودا 2 متر در نظر بگیرید ، برای اینکه مناسب برای تمامی افراد شده و از سوی دیگر می توانید با حجم آبی که در استخر می ریزید ، عمق آن ها کم تر در نظر بگیرید .

توجه داشته باشید که داشتن استخر با عمق زیاد علاوه بر خطری که برای آن دسته از افرادی دارد که شنا کردن بلد نیستند ، حجم زیادی آب را نیاز داشته و شما باید برای پر کردن آن از آب خیلی زیاد تری استفاده کنید . نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که برای ساخت استخر بلوکی شما نیاز به پمپ تصفیه آب دارید ، به خصوص که اگر ابعاد استخر شما بزرگ باشد ، برای اینکه داشتن استخر با ابعاد بزرگ مقدار اب زیادی را نیاز داشته و شما باید با در نظر گرفتن این حجم آب و نگهداری از آن ، حتما از پمپ آب استفاده کنید . برای اینکه آب به مرور کثیف شده و باید حتما با استفاده از پمپ های تصفیه آب مخصوص استخر به صورت مداوم استخر را تصفیه کرده و آب آن را همواره تمیز نگه دارید تا شرایط آن برای شنا کردن بهتر شود . 

نکته اساسی در ساخت استخر بلوکی این است که روند ساخت و احداث استخر های بلوکی خود را بهتر است که به یک شرکت یا افراد ماهری بسپارید که در این زمینه فعالیت و تجربه بالایی را داشته باشد . فروشگاه اینتکس از بزرگترین فروشگاه هایی است که در زمینه فروش انواع استخر های آماده شرکتی مانند استخر پیش ساخته و همچنین ساخت استخر های بتنی ، بلوکی ، آجری ، خاکی و ... تجربه بسیار بالایی را دارد و شما می توانید صفر تا صد روند ساخت استخر بلوکی را به فروشگاه بسپارید و کار خود را تضمین شده و در مدت مشخص تحویل بگیرید . شما می توانید با مشاورین فروشگاه اینتکس تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کرده و با روش اصولی ساخت استخر آشنا شوید . 

ساخت این استخر نیاز به مهارت داشته و شما بایستی پس از پی ریزی و ساخت پایه های استخر و همچنین دیواره های آن با استفاده از بلوک ، نسبت به عایق بندی نیز اقدام کنید . همچنین ساخت استخر بلوکی نیازمند راه اندازی سیستم تصفیه می باشد که شما می توانید به دلخواه خود این سیستم را به صورت روکار و یا توکار راه اندازی کنید . زیبا سازی استخر کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید با توجه به علاقه خود و همچنین هزینه ای که در نظر گرفته اید ، ساخت استخر بلوکی را هر چه زیبا تر انجام دهید .

  • قابل اجرا در ابعاد مختلف
  • بدنه ای فوق العاده مقاوم
  • قابلیت پیاده سازی به صورت توکار و روکار
  • دارای پمپ تصفیه
  • قرار گیری سیستم گرمایشی آب
  • مدت زمان پروژه : بسته به ابعاد
  • اجرای صفر تا صد امادگی و زیرساخت
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...