ساخت استخر تفریحی

ES-00117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر تفریحی

ساخت استخر تفریحی یکی دیگر از خدمات مهم و جدیدی است که شرکت تهران اینتکس با بهره گیری از متخصصین مجرب اقدام به انجام و ارائه ان کرده است. قطعا برای شما هم پیش امده است که بخواهید یک استخر در داخل منزل شخصی خود برای انجام امور تفریحی داشته باشید. داشتن استخر پیش ساخته به چند شکل ممکن امکان پذیر است. عده ای از افراد به دنبال خرید استخر های بادی و یا استخر های پیش ساخته و فریمی گشته و ان را به صورت رو کار در فضای دلخواه خود قرار می دهند. دسته دوم افراد اما سعی می کنند تا استخر مورد نظر خود را در فضای خود به صورت تو کار در بیاورند که این عامل خود سبب می شود تا بتوانند با خیال راحت و به صورتی که خودشان از ان لذت ببرند این استخر را پیاده سازی کنند. پروسه اجرا و ساخت یک استخر تفریحی بستگی به ابعاد و محلی که قرار است در ان استخر ایجاد شود خواهد داشت. برای مثال اگر استخر و فضای شما به صورت مستطیلی ، مربعی و یا گرد باشد و بخواهید یک استخر ساده را پیاده سازی کنید قطعا این زمان کمتر خواهد شد. پیاده سازی این استخر در داخل زمین هم خود بستگی به شرایط مختلفی دارد. برای مثال باید قبل از شروع کار فضا سازی و در واقع زیرسازی اصلی این استخر اماده شود تا بتوانید بدنه اصلی محصول را در داخل زمین قرار دهیم. هم چنین اجرای سیستم لوله کشی اب و حتی در گاهی موارد پیاده سازی سیستم گرمایشی اب هم بسته به انتخاب مشتری ، خود دارای مراحل گوناگونی است که باید در انجام ان تمام شرایط به درستی لحاظ گردد. هم چنین می توانید برای راحتی عبور و مرور نردبان های پیش ساخته و یا حتی سیستم پله های ثابت و بتنی را هم سفارش دهید تا با نظر شخصی خودتان به بهترین شکل ممکن ان را عملی کنیم. تمام این موارد با کمترین هزینه ممکن صورت می پذیرد و پس از انجام تمام این کار ها استخر تست شده و پس از سلامت کامل به شما تقدیم می گردد. البته لازم به ذکر است که ساخت استخر تفریحی پس از اجرای درست ، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس هم می باشد که از این حیث خیال شما راحت خواهد بود.

ساخت استخر تفریحی

ساخت استخر تفریحی یکی از روش های رایج و جذابی است که افراد با استفاده از ان می توانند یک استخر شکیل و حرفه ای را در مکان مورد نظر خود پیاده سازی کنند. در همین خصوص نیز سوالات زیادی وجود دارد که چگونه این کار امکان پذیر بوده و به چه روش هایی می توان ان را پیاده سازی نمود که قصد داریم به تمام این سوالات در این مقاله بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکاتی که در ساخت یک استخر تفریحی بسیار مهم می باشد و مشتریان به ان توجه ویژه ای می کنند نحوه طراحی و شکل و شمایل یک محصول و استخر می باشد که در چه مکانی و به چه روش هایی پیاده سازی ان امکان پذیر می باشد. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که این امر بسته به فضای شما متفاوت خواهد بود. برای مثال افرادی وجود دارند که فضای مورد نظر ان ها شکل و شمایل مربعی شکل دارد. هم چنین افرادی دیگری هستند که قصد دارند تا استخر ان ها به صورت گرد و یا مستطیلی شکل طراحی شود. خب قطعا این موارد نمونه های رایج در ساخت یک استخر میباشد که می توان به راحتی و با یک طرح اولیه اقدام به ساخت ان نمود. این سادگی در تولید این محصولات هم به این شکل است که بسته به نوع جنس انتخابی مشتری ، این امر ممکن است تفاوت زمانی داشته باشد اما چون اکثر استخر ها در همین ارگونومی ها ساخته شده اند ، به همین دلیل خیلی زیاد به مشکل بر نخواهید خورد. نکته مهم در این بخش به افرادی تعلق دارد که دوست دارند استخری با شکل و شمایل های خاص و یا در فضای وسیع و یا عجیب تری ان را پیاده سازی کنند. برای مثال اگر فضای مورد نظر شما جایگاهی باشد که شکل و شمایل استانداردی نداشته باشد ، کار طراحی توسط تیم ما مقداری زمان بر خواهد بود زیرا باید به صورت کاملا دقیق و مطابق با سلیقه شما این روش پیاده سازی شود. در کل اگر بخواهیم در این بخش نتیجه گیری کنیم باید به این مسئله اشاره نمود که بهتر است برای طراحی استخر خود جای مناسب و شکل و شمایل ساده تری را در نظر بگیرید تا زمان ایجاد و ساخت ان بهتر و جلوتر بیفتد ولی اگر اشکال و طراحی خاصی مد نظرتان می باشد باید قبل از پیاده سازی ان با مشاورین ما در ارتباط باشید تا از مزایا و معایب طرح شما ، با شما صحبت کنند.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که در ساخت استخر تفریحی فوق العاده مهم می باشد جنس بدنه ان است. قطعا افرادی وجود دارند که پس از ایجاد و اماده سازی فضا ، قصد دارند تا از استخر های اماده استفاده کرده و ان ها را در فضای ایجاد شده خود قرار دهند. این بدین معناست که برای مثال شما زمین را به صورت کامل اماده سازی کردید و حال قصد دارید که از استخر های ایزی ست و یا پیش ساخته به صورت اماده در داخل این فضا استفاده کنید. برای این منظرو هم باید گفت که این کار مزایا و معایب مختلفی دارد. برای مثال استخر های ایزی ست را اگر بخواهید به صورت توکار استفاده کنید قطعا به دلیل داشتن لبه بادی و هم چنین بدنه حساس تری که نسبت به سایر محصولات دارند ، ممکن است در مرور زمان به مشکل بر خورده و دچار اسیب شوند. در خصوص استخر های پیش ساخته هم باید به این نکته اشاره کنیم که این استخر ها چون از جنس الیاف شمعی و برزنتی ساخته شده اند ، مقاومت خوب و قابل قبولی دارند اما باید مراقبت لازم را از این دسته محصولات هم به درستی انجام دهید. نکته مهم دیگر در خصوص جنس بدنه یک استخر این است که عده ای دیگر از مردم قصد دارند تا استخر را به صورت بتنی یا یا چوبی یاده سازی کنند که خب این معقوله هم برای استخر های تو کار بسیار توصیه می شود. شما اگر بتوانید از پس هزینه های ساخت استخر به درستی بر بیایید . از این حیث مشکل نداشته باشید می توان گفت که پیاده سازی استخر به بهترین شکل ممکن و بدون استفاده از استخر های اماده هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد زیرا مراقبت از ان ها ساده تر از روش های دیگر خواهد بود.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این استخر ها هم صحبت های زیادی می توان انجام داد. برای مثال اگر شما از استخر های ایزی ست اماده و یا استخر های پیش ساخته استفاده کنید قطعا این محصولات ابعاد مختلفی دارند و قابل تغییر هم نخواهند بود. در همین خصوص هم باید گفت که ابعاد اکثر استخر های پیش ساخته به صورت 3 ، 5 ، 7 و 10 متری است که تنها در ارتفاع و یا مقداری در طول و عرض متفاوت خواهد بود و ابعاد کلی همین ابعاد گفته شده می باشد. شما هم نمی توانید این ابعاد را بزرگ تر کرده و یا ارتقاع بدهید و تنها قادر هستید تا فضای مورد نظر برای پیاده سازی این محصولات به صورت رو کار و یا تو کار را فراهم کنید. گفتنی است که پیشنهاد می کنیم تا از این دسته از استخر ها به صورت روکار استفاده کنید تا بتوانید در صورت بروز اسیب به سادگی ان را ترمیم نموده و به بهترین شکل ممکن از ان بهره ببرید. در خصوص ابعاد دیگر استخر ها هم می توان به این نکته اشاره کرد که برای مثال اگر شما از استخر های چوبی و یا بتنی استفاده کنید می توانید تمام موارد از جمله ارتفاع ، طول ، عرض و حتی شکل و شمایل ان را هم خودتان به صورت دلخواه سفارش دهید که در این صورت دست شما به صورت کامل باز خواهد بود. هم چنین وزن این محصولات هم قطعا متفیر بوده و با یک دیگر فرق می کند. برای مثال اگر شما از استخر های پیش ساخته استفاده کنید شاید سنگین ترین وزن این محصولات 180 کیلو گرم باشد که به استخر های 10 متری تعلق می گیرد زیرا در دو بسته بندی مختلف و به صورت  پک شده به شما تقدیم می گردد و به همین خاطر هم شما کار سختی را برای حمل و نقل ان به صورت تکی خواهید داشت. اما این امر در خصوص دیگر استخر ها متفاوت خواهد بود. برای مثال استخر های ایزی ست وزن کمتری دارند و یا استخر های چوبی و بتنی هم بسته به ابعاد مورد نظر شما و مقدار مصالح مورد نیاز متفاوت خواهند بود. تمام این موارد هم باز بستگی به مکان مورد نظر شما جهت طراحی استخر خواهد داشت.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

اگر شما از استخر های ایزی ست استفاده می کنید که خب راه اندازی ان کاری ساده و اسان خواهد بود و تنها کافی است تا ان را در فضای مورد نظر خود قرار داده و سپس به سادگی با استفاده از یک پمپ باد ان را باد کنید. هم چنین اگر از استخر های پیش ساخته هم بهره می برید باید به این نکته هم توجه کنید که باید با استفاده از DVD های اموزشی و یا با درخواست یک نصاب حرفه ای از طرف شرکت تهران اینتکس سعی کنید تا به صورت اصولی و صحیح این استخر را در مکان مورد نطر خود نصب و راه اندازی نمایید زیرا درست نصب کردن پایه ها و ستون های این محصول و هم چنین قرار گیری دقیق ان در فضای مربوطه کار مهمی خواهد بود. هم چنین در خصوص دیگر استخر ها هم بسته به شرایط و نوع جنس ان ها شما می توانید به درستی این کار را انجام دهید. مهم ترین نکته اما در خصوص راه اندازی این استخر ها قرار گیری صحیح و اصولی محصولات مرتبط با استخر خواهد بود. برای مثال پیاده سازی فضای مورد نیاز برای قرار گیری پمپ تصفیه اب ، نردبان ، گرمکن اب ، درپوش و یا حتی زیرا انداز از موارد مهمی است که باید به درستی منظور شود.

جمع بندی

ساخت استخر تفریحی یکی از خدمات مهم دیگری است که شرکت تهران اینتکس در راستای جلب رضایت مشتریان در سال جدید سعی کرده ان را به بهترین شیوه ممکن انجام دهد. مدت زمان اجرای این کار نیز بسته به موارد مختلف متفاوت خواهد بود اما این قول را به شما می دهیم که در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بتوانیم استخری فوق العاده شکیل و زیبا را به شما ارائه دهیم. نکته مهم دیگر در خصوص ساخت استخر هم قابلیت های مختلف زیبا سازی محیطی و داخلی ان نظیر نورپردازی و سیستم ابپاش و ... است که بسته به نظر شما می توانیم ان ها را هم پیاده سازی نماییم تا لذت یک استخر فوق العاده را تجربه کنید. هم چنین ضمانت و خدمات پس از فروش هم از دیگر نکاتی است که نمایندگی مرکزی اینتکس به بهترین روش ممکن ان را اجرا خواهد کرد تا رضایت کامل مشتریان را در پی داشته باشد.

ساخت استخر تفریحی

ساخت استخر تفریحی به دلیل نوع کاربردی که دارد بسیار محبوبیت خاص داشته و بسیاری از افراد نیز دوست دارند که در خانه یا ویلا و حتی باغ های خود اقدام به ساخت استخر تفریحی کنند تا در روز های تعطیل و یا سفر ها و دورهمی های آخر هفته خود بتوانند در کنار دوستان و خانواده تفریحات جذاب آبی را داشته باشند . به همین منظور فروشگاه تهران اینتکس مدل های مختلفی از استخر ها را پیش پای شما قرار داده است تا بتوانید هر یک از آن ها را که دوست دارید انتخاب و خریداری کنید . لذا تنوع استخر هایی که می توانید برای خانه بسازید و یا به صورت آماده خریداری کنید بسیار زیاد است . 

ابعاد و سایز استخر ها کاملا به سلیقه شما بستگی داشته و شما می توانید هر استخری را در هر فضا راه اندازی کنید . لذا استخر هایی که در فروشگاه اینتکس به شما پیشنهاد می شوند قابل اجرا در ابعاد و فضاهای گوناگون بوده و شما می توانید آن ها را آنطور که دوست دارید مطابق میلتان و در ابعاد دلخواهتان تهیه کرده و آن را اجرا کنید . یک ویژگی در راه اندازی استخر های تفریحی فروشگاه اینتکس وجود دارد و آن هم ساخت استخر تفریحی به صورت روکار و یا توکار است . شما می توانید استخر های خود را در صورت علاقه بر روی زمین راه اندازی کنید و یا ساخت آن را در داخل زمین انجام دهید . لذا فروشگاه اینتکس هر دو روش را انجام می دهد .

استخر های پیش ساخته که یکی از معروف ترین استخر های پیش ساخته هستند و از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند ، این ویژگی را دارند تا شما هر آنطور که دوست دارید ، این استخر ها را در داخل زمین راه اندازی کنید و یا بر روی زمین آن را راه اندازی کنید تا در کمترین زمان ممکن اینکار صورت گیرد . در صورت راه اندازی استخر پیش ساخته بر روی زمین در حدود 2 ساعت و حتی بسیار کمتر زمان نیاز خواهید داشت تا استخر را راه اندازی کنید . به خصوص اگر راه اندازی استخر تفریحی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا با تجربه بسیار بالای خود به صورت استاندارد و تخصصی نصب و اجرای استخر تفریحی شما را انجام دهد . 

ولی ساخت استخر تفریحی با روش های دیگر بستگی به ابعاد استخر داشته و با توجه به روند ساخت با استفاده از مصالح نیاز به زمان بوده و با در نظر گرفتن تمامی این موارد ، مدت زمان پروژه به شما اعلام خواهد شد . شما می توانید برای ساخت استخر تفریحی خود از سیستم نور پردازی استفاده کنید تا ظاهری بسیار زیبا به استخر ببخشید و در هنگام استفاده از استخر به خصوص در شب ها ، شرایط ایده آل تری را برای تفریحات خود داشته باشید . همچنین زیبا کردن استخر کاملا سلیقه ای بوده و شما نسبت به علاقه ای که دارید و بودجه ای که قصد هزینه کردنش را دارید می توانید استخر هایی با ظاهر های مختلف را داشته باشید . 

یک استخر تفریحی به دلیل اینکه توسط خود شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، باید آبی تمیز داشته باشد و همچنین مرتبا آب موجود در استخر تصفیه و تمیز شود ، برای همین  پمپ تصفیه آبی برای این استخر ها در نظر گرفته شده است و شما می توانید آن را به استخر نصب کنید تا از کثیف شدن آب جلوگیری کنید . با راکد ماندن آب در یک محل و همچنین استفاده از آن برای شنا کردن و آب تنی می تواند باعث کثیف شدن آب شود که با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید از کثیف شدن بسیار زیاد آب استخر ها جلوگیری کنید . 

خدمات پس از فروش استخر و ساخت استخر تفریحی از سوی فروشگاه اینتکس می تواند این تضمین را به شما بدهد تا پس از احداث بتوانید از این خدمات بهره مند شده و استخری با کیفیت را داشته باشید .برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با موضوع ساخت استخر تفریحی در تمامی مدل ها و امکانات مورد نیاز خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و با مشاورین صحبت کرده و مشاوره لازم را دریافت نمایید .

  • ساخت استخر تفریحی
  • قابل اجرا در ابعاد و فضاهای گوناگون
  • جنس بدنه : برزنتی و یا فایبرگلاس
  • قابلیت پیاده سازی به صورت توکار
  • قابلیت نصب سیستم نورپردازی
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • مدت زمان پروژه : بسته به ابعاد استخر
  • اجرای صفر تا صد امادگی و زیر ساخت محیط
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...