ساخت استخر در زیر زمین

EST-9001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر در زیر زمین

ساخت استخر در زیر زمین از سری پروسه های جدید و جذابی است که شرکت تهران اینتکس در نظر دارد تا ان را هم بنا به درخواست زیاد مشتریان خود به اجرا در بیاورد. در همین خصوص نیز اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که معمولا خانه هایی که دارای زیر زمین هستند و فضای زیادی را هم در اختیار دارند می توانند با رعایت یک سری اصول مهندسی به صورت جذاب و دقیق استخر را در خانه خود پیاده سازی کنند. ساخت و پیاده سازی این کار هم بسته به جنس استخر شما و همین طور مزایایی که برای ان در نظر می گیرید می تواند متفاوت باشد. برای مثال اگر شما قصد داشته باشید تا استخر های پیش ساخته اماده را در داخل منزل خود قرار دهید این کار می تواند تنها در مدت زمان چند ساعت به صورت کامل اجرا شود و تنها می بایست سعی کنید تا با بهره گیری از تجربه متخصصین ما به راحتی ان را در منزل خود نصب کنید. علاوه بر این ها در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که ساخت استخر های دیگر مانند بتنی ، چوبی و یا نمونه های دلخواه با ابعاد مد نظر شما بایستی به درستی ساخته شود زیرا رعایت زیر سازی و همین طور قرار گیری سیستم لوله کشی و دیگر موارد مهم در ساخت استخر باید در انجام این پروژه به بهترین نحو ممکن انجام شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که چون استخر در زیر زمین قرار می گیرد معمولا نصب و ساخت نردبان و هم چنین عایق کاری درست جهت جلوگیری از رطوبت زیاد و خراب کردن بنا و خانه شما هم بسیار مهم خواهد بود. در کنار تمام این موارد گفته شده باید به این مسئله هم توجه زیادی شود که ساخت استخر ها می بایست دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و هم چنین پس از اتمام پروژه باید به صورت کامل تست و اماده تحویل شود که شرکت تهران اینتکس تمام این موارد را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام خواهد داد. شما هم می توانید استخر مورد نظر خود را سفارش داده و از نظر قیمت هم ان را با بقیه شرکت ها مقایسه کنید تا به کیفیت و قیمت فوق العاده نمایندگی اینتکس پی ببرید.

نقد و بررسی ساخت استخر در زیر زمین

تعداد زیادی از مردم و مشتریان تهران اینتکس با توجه به نیاز هایشان، تقاضا و درخواست های مکرری مبنی بر ساخت استخر حرفه ای در زیر زمین به مشاوران و متخصصان تهران اینتکس داده اند تا این شرکت هم ساخت چنین استخری را برای شما در منزلتان انجام داده تا از داشتن استخری در زیر زمین لذت ببرید. در سالیان اخیر شرکت و یا افراد های زیادی دست به ساخت چنین محصولاتی در زیر زمین زده اند که بدون اغراق بعضی از آن ها، بسیار شیک و حرفه ای کار خود را انجام داده اند. اما همچنان مشتریان و خریدارن سابق تهران اینتکس که سالیان سال با خرید و همراهیشان مارا یاری کرده اند و طرفداری گرمشان را به ما ثابت کرده اند، اعتقاد دارند که با این وجود باید شرکت تهران اینتکس دست به چنین کاری بزند و پروسه ساخت استخر در زیر زمین را انجام دهد. حال باید از عزیزانی که به ما اعتماد کرده اند و زمان زیادی را برای نمایندگی تهران اینتکس صبر کرده اند، عذر خواهی کرده و مژدگانی به تمام خریدارن و طرفدارن این شرکت بدهیم. دیگر ساخت استخر در زیر زمین منزل، ویلا و...  خود را به ما بسپارید...

حال ما قصد داریم تا تمام نکته های این محصول را با بررسی دقیق برای شما بازگو کرده، و تمام نکات منفی و مثبت ساخت این استخر را برای شما بیان کنیم. اگر قصد ساخت چنین محصولی دارید، پس با ما و این نقد و بررسی همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

داشتن استخر در منازلی که متراژ بالایی را دارند، یکی از واجبات اصلی آن خانه می باشد. معمولا کسانی که استخر های شرکتی را خریداری می کنند مشکلاتی نظیر، ابعاد، جنس بدنه و یا طراحی و ظاهر آن محصول داشته اند، اما در ساخت استخر در زیر زمین دیگر به چنین مشکلات خداحافظی کنید. از مهم ترین مزایایی که این محصول دارا است، ساخته شدن و به اجرا در آمدن توسط تمام ارگونومی ها و طراحی ها می باشد که خود شما آن را انتخاب می کنید. به همین دلیل دست مشتریان در ساخت و انتخاب طراحی این محصول بسیار باز می باشد و شما می توانید، تمام ظواهر و علایق خود را بر روی این استخر پیاده سازی کنید. برای مثال اگر بخواهید محصول شرکتی را بخرید، حتما باید تمام نکات و طراحی این محصول را به دقت مشاهده کرده و بهترین محصول را خریداری کنید. اما اگر همه محصول های موجود را مشاهده کردید و آنها مناسب با سلیقه شما نبود، ناچارید تا از خرید آن محصول صرفه نظر کنید. اما در ساخت استخر در زیر زمین دست شما برای نوع  طراحی، ظواهر و ارگونومی ساخت این محصول بسیار باز است، و می توانید هرآنچه را که در ذهن خود دارید را در زیر زمین پیاده سازی کنید و یک استخر با سلیقه خودتان، در زیر زمین داشته باشید و تا سالیان سال از این استخر لذت ببرید. بنابر این تمام طراحی و ساخت این محصول، نظیر: شیب دار بودن استخر، توکار و روکار بودن استخر و یا تمام رنگ بندی و شکل این محصول دست خودتان است.

جنس بدنه

یکی دیگر از نکات اصلی ساخت این محصول، جنس بدنه آن می باشد، که قطعا یکی از دلایل اصلی ساخت و تولید یک استخر در زیر زمین است. همانگونه که شما برای ساخت این استخر هزینه زیادی را پرداخت می کنید تا یک استخر خصوصی و نابی را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید، همانگونه هم توقع دارید تا یک استخری با جنس و طول عمری بالا را داشته باشید. برای ساخت چنین استخری جنس های متفاومتی در نظر گرفته شده و با  توجه به تجربه متخصص های ما، شرایط معماری و لوله کشی زیر زمین ، و نظر شما، ساخت جنس این استخر به آن صورتی که می خواهید شکل می گیرد. جنس های ساخت این استخر زیر زمینی عبارت است از: استخر های بتنی، استخر های آب بندی شده با وینیل، استخر های فایبر گلاس و در آخر استخر های چوبی می باشد که همه آنها از هر لحاظی مزایا و معایب خاص خودشان را دارا است. پس از لحاظ جنس بدنه این محصول هیچ نگرانی و یا دلواپسی نداشته باشید زیرا ما برای شما زیبا، و با کیفیت ترین استخر را طراحی خواهیم کرد.

ابعاد و وزن

بدون شک برای ساخت این استخر، متخصصان ما ابتدا به ابعاد زیر زمینی که می خواهید در آن استخر را بسازید، نگاهی دقیق انداخته، و با توجه به طراحی که می خواهید در آنجا انجام دهید، به بهترین شکل ممکن از فضا استفاده می کنند. اگر می خواهید این استخر را به طور توکار انجام دهید که قطعا برایتان وزن این محصول مهم نخواهد بود. اما اگر می خواهید این استخر را روکار در آورده و آن را در مواقعی که نمی خواهید جمع کنید، استخر فایبر گلاس بهترین گزینه و سبک ترین آنها می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

قطعا برای راه اندازی این محصول شما به زمان و صرف هزینه زیادی نسبت به استخری که می خواهید در زیر زمینتان اجرا شود، خواهید بود، زیرا برای ساخت این محصول فرایند ها الگوریتم های متفاوتی برای ساخت هر محصولی نسبت به، سایز و ابعاد، طراحی و ارگونومی ساخت و جنس بدنه آن خواهد داشت و باید برای ساخت چنین محصول زیبایی، باید اندکی صبور باشید. حال اگر بخواهید استخر خود را بصورت توکار در بیاورید باید ذکر شود که در وهله اول می بایست کار زیر سازی و فضا سازی آن را انجام داده و پس از آن لوله کشی این محصول انجام بشود و نسبت به جنسی که قرار است این محصول ساخته شود، عملیات ساخت این محصول را شروع می کنیم. سپس بعد از آن دریچه تخلیه آب و پمپ تصفیه آب نیز تعبیه شده و قابل ذکر است که تمامی مراحل ساخت این استخر با توجه به استادارد های جهانی و بین المللی طراحی و ساخته می شود. تمام این نکات به حساسیت و نکات ظریفی نیاز دارد تا بعد از اتمام کار و یا زمان استفاده از این استخر به مشکلی بر نخورید، پس به متخصصین ما زمان کافی داده تا با صبر و دقت کافی ساخت این محصول را انجام بدهند.

جمع بندی

ساخت استخر در زیر زمین یکی از جدید ترین و خاص ترین استخر های امروزی می باشد که با توجه به ابعادی که در زیر زمینتان وجود دارد، به بهترین نحو ممکن تمام سلایق و علایق خود را بر روی آن پیاده سازی می کنیم. تمام نکات ساخت این استخر بر عکس محصولات شرکتی نظیر: طراحی و ارگونومی ساخت، ابعاد و وزن، توکار و یا روکار بودن و یا جنس بدنه این محصول بر عهده انتخاب خوده شخص می باشد و تمام آنها ها خودتان  برای ساخت استخر انتخاب می کنید. اگر می خواهید این محصول را در زیر زمینتان بسازید، هم اکنون می توانید با تلفن تماس نمایندگی اینتکس تهران تماس گرفته تا در اسرع وقت متخصصین ما برای انجام کار های اولیه به مکان و منزل مورد نظر آمده و اقدامات لازم برای انجام ساخت این محصول را انجام بدهند.

  • قابل اجرا در ابعاد مختلف
  • بدنه ای فوق العاده مقاوم
  • قابلیت پیاده سازی به صورت توکار و روکار
  • قابلیت نصب سیستم نورپردازی و چراغ
  • دارای پمپ تصفیه
  • قرار گیری سیستم گرمایشی آب در صورت دلخواه
  • مدت زمان پروژه : بسته به ابعاد
  • اجرای صفر تا صد امادگی و زیرساخت
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...