ساخت استخر روکار

EST-0310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روکار

ساخت استخر روکار از سری خدمات جدیدی است که شرکت تهران اینتکس با توجه به نیروی کاری و متخصصینی که در اختیار دارد به تازگی اقدام به انجام ان کرده است. در همین خصوص نیز باید گفت که شما هم اگر قصد ساخت استخر به صورت رو کار را دارید می توانید با پشتیبانی و استفاده از تجربه ما این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در همین خصوص اگر بخواهیم توضیح دهیم در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که برای ساخت استخر بر روی زمین ابتدا نیاز خواهید داشت تا جنس استخر را معلوم کنید. پس از معلوم شدن جنس استخر که می تواند از نمونه های ایزی ست ، پیش ساخته ، فریمی ، بتنی و یا دیگر نمونه ها باشد ، حال کار اصلی ما باید انجام شود.

در همین ارتباط هم باید گفت که نصب استخر ها به صورت رو کار پروسه ای سریع تر بوده و از نظر زمانی قطعا به سرعت کار پیش خواهد رفت. در همین ارتباط هم باید گفت که شما اگر استخر پیش ساخته را برای نصب و ساخت انتخاب کنید تنها باید مکانی را که قصد دارید این استخر را در ان جا قرار دهید را تعیین نمایید و بقیه کار را به ما بسپارید. این استخر ها معمولا در ابعاد و ارتفاع های گوناگون به بازار عرضه شده اند که این عامل هم با توجه به نیاز شما و فضای در اختیار داشته شما قابل اندازی گیری و انتخاب خواهد بود.

مهم ترین عامل در ساخت استخر به صورت رو کار انجام درست سیستم لوله کشی ، پیاده سازی صحیح و راهکاری درست جهت تخلیه اب استخر در زمان مورد نیاز ، انجام صحیح سیستم اب گرمکن در صورت نیاز و درخواست مشتری و هم چنین تست و خدمات پس از فروش مناسب توسط شرکت ارائه دهنده می باشد که ما تضمین همه این عوامل را به شما خواهیم داد و پس از ساخت و نصب و راه اندازی این محصول ان را پز از اب خواهیم نمود و پس از انجام تست های گوناگون به صورت سالم و دقیق این استخر را به شما تحویل خواهیم داد. هم چنین شما می توانید جهت زیبا تر شدن بخش های کناری ، فضای قرار گیری استخر را با استفاده از وسایل مرتبط و کار امدی همچون لامپ های LED مخصوص و یا ابپاش مخصوص استخر نیز پر کنید که این عوامل در هر چه زیبا تر شدن و بالا بردن کارایی استخر شما هم تاثیر زیادی خواهد داشت. هم چنین قرار دادن زیر انداز در زیر استخر و رو اندازه در زمان های عدم استفاده از استخر و همین طور راه اندازی درست پمپ تصفیه اب هم سبب می شود تا این محصول تمام و کمال و با تمامی امکانات به شما تحویل گردد.

نقد و بررسی ساخت استخر روکار

ساخت استخر روکار

ساخت استخر روکار یکی دیگر از فعالیت های خاص و مهمی است که شرکت تهران اینتکس سعی بر ان داشته تا به نحو احسن و با بهترین کیفیت ممکن در جهت رفاه حال مشتریان خود و با توجه به درخواست های زیادی که داشت اقدام به ساخت و اجرای ان کند. در همین خصوص نیز باید گفت که ساخت استخر به صورت روکار سختی ها و هم چنین راحتی های خود را دارا می باشد اما در حالت کلی مزایای متعددی دارد که سعی داریم تا به صورت تیتر وار و گسترده این موارد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با هر یک از ان ها اشنا شده و به بهترین شکل ممکن اقدام به ساخت و ساز نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر و در وهله اول مهم ترین نکته در انتخاب و ساخت یک استخر طراحی ، شکل و شمایل و هم چنین ظاهر کلی استخر شما می باشد که باید به نحوی ساته شود تا بهدل شما بنشیند. در همین ارتباط هم ما می توانیم استخر ها را به گونه ها و اشکال مختلف تقسیم کنیم تا بتوانید تصمیم درستی را اتخاذ نمایید. برای همین منظور باید عنوان کرد که اگر شما از استخر های بادی ، استخر ایزی ست ، استخر های پیش ساخته و یا استخر های فریمی استفاده کنید ، این دسته از استخر ها همگی به صورت اماده می باشند و شما نمی توانید در ظاهر ان هیچ گونه دخل و تصرفی داشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که تنها شما باید در انتخاب این دسته از استخر ها به ابعاد و ظاهر مورد نظر خود توجه کرده و سپس ان را برگزینید. علاوه بر این ها انتخاب این استخر ها با توجه به مزایا و معیاب هر یک از ان ها باید به بهترین شکل برسد. برای مثال اگر شما می خواهید از استخر بادی استفاده کنید باید به این نکته اشاره کرد که این استخر ها معمولا ارتفاع کمی را دارا هستند و مناسب برای مکان هایی هستند که قسمت زیرین ان نرم و راحت باشد و بیشتر برای کودکان از این دسته از استخر ها استفاده می شود. در رابطه با استخر های ایزی ست ، فریمی و پیش ساخته اما این قضیه فرق می کند. این دسته از استخر ها را شما می توانید در هر مکانی نصب و راه اندازی نموده و از ان بهره ببرید که بیشتر هم برای بزرگسالان مناسب خواهد بود. طراحی های صورت گرفته در این دسته از استخر ها هم بیشتر به نوع دایره ای ، بیضی ، مربعی و مستطیلی تقسیم می شود که خب به نسبت نمونه های بادی از تنوع بیشتری برخوردار هستند اما در کل نمی توان توقع ظاهر های خاص را از ان داشت. این عامل بیشتر در انتخاب و ساخت یک استخر شخصی بر روی افراد تاثیر خواهد گذاشت و به همین علت هم می باشد که بسیاری از افراد خودشان با توجه به نیاز وظاهر مد نظرشان اقدام به ساخت و ساز یک استخر شخصی در محیط مد نظر خود می کنند که در ادامه این مطلب هم به دیگر نکات مهم در این خصوص اشاره خواهیم نمود.

جنس بدنه

عامل مهم دیگر در انتخاب یک محصول که تاثیر فوق العاده ای هم در خرید مشتری خواهد داشت جنس بدنه یک کالاست که باید به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید شده باشد. در همین خصوص هم باید گفت که اگر شما قصد داشته باشید تا یک استخر اماده را به صورت روکار طراحی و ایجاد کنید می بایست سعی کنید تا در انتخاب جنس ان بسیار دقت کنید. در همین خصوص هم باید گفت که معمولا جنس بدنه استخر ها از نوع برزنتی با الیاف شمعی و یا PVC می باشد. این جنس ها از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است که با خیال راحت می توان ان ها را خریداری نمود و سپس از ان ها بهره برد. برای مثال استخر هایی با جنس برزنتی معمولا به صورت چند لایه طراحی و تولید شده اند که همین عامل باعث شده تا ضخامت فوق العاده ای داشته باشد و با اطمینان خاطر اقدام به خرید ان کنید. هم چنین تعمیات این دسته از محصولات هم به راحتی صورت می گیرد که در ادامه قطعا به ان خواهیم پرداخت. علاوه بر این ها استخر های برزنتی در برابر تابش نور خورشید هم هیچ گونه تغییر رنگ ، افت کیفیت و یا افت ظاهری نخواهند داشت که خب قطعا این عامل هم در انتخاب این دسته از محصولات مهم خواهد بود. از دیگر موارد مهم در خصوص این دسته از محصولات جنس پایه ها و ستون های این دسته از محصولات است که الومینیوم ضد زنگ ساخته شده اند. این پایه ها به قدر مقاوم هستند که به راحتی اسیب نخواهند دید و با خیال راحت می توانید ان ها را نصب کنید. هم چنین مقاوم بودن ان ها در تمام شرایط جوی و همین طور استقامت بالای این محصولات نیز از دیگر مواردی است که باید به ان اشاره نمود که خب در خرید یک مشتری تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. تمام این موارد نیز سبب شده تا یک استخر برزنتی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه ها شده باشد و بتوانید در هنگام خرید به ان اطمینان داشته باشید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد یک محصول باید گفت که این عامل در خصوص استخر های اماده دست شما را بسته است و تنها می توانید ابعادی که شرکت های تولید کننده استخر های پیش ساخته ان را به بازار عرضه کرده اند را در سبد خرید خود قرار دهید که از این حیث نیز خیلی از افراد ناراضی بوده اند. شرکت تهران اینتکس اما سعی کرد تا با توجه به نیاز مشتریان و با توجه به ابعاد در خواستی شما دوستان گرامی اقدام به ساخت و تولید استخر های برزنتی در ابعاد گوناگون کند. این عامل به این دلیل حائز اهمیت می باشد که قبلا مشتریان استخر اماده ای با ابعاد بیشتر از ده متر را نمی توانستند در ایران به سادگی خریداری کنند و در واقع وارد کشور نمی شد اما حال با خیال راحت می توانند ابعاد مورد نظر خود را سفارش داده و به راحتی ان را خریداری کنند. هم چنین مهم ترین ضعف استخر های اماده که ارتفاع و عمق ان بود هم به راحتی در این مرحله رفع شد و شما ارتفاع مد نظر خودتان را هم می توانید سفارش دهید. در خصوص وزن این محصولات نیز باید گفت که این استخر ها به قدری استاندارد هستند که شما قادر خواهید بود به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید. در همین خصوص نیز باید گفت که این استخر ها با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید به گونه ای شکل گرفته است که با خیال راحت قادر خواهید بود تا ان را در دست گرفته و حمل کنید. هم چنین وزن این نمونه از استخر ها نیز در مقایسه با سایر استخر های اماده بسیار اختلاف خواهد داشت ولی در کیفیت می توان ان را بهتر از نمونه های اماده هم نام برد که در مقایسه کیفیت متخصصین به این نتیجه رسیده اند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که ابعاد سفارشی شما بسته به ابعاد موجود خانه ، ویلا ، باغ و یا مکان مورد نظر شما می باشد و با توجه به ان می توانید اقدام به خرید نمایید.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

همان طور که گفته شد شما پس از انتخاب یک استخر و سفارش ابعاد دلخواه خودتان به ما منتظر می مانید تا استخر شما ساخته شود. پس از ان نیز باید اماده سازی فضایی که قصد دارید استخر در ان جا نصب شود را فراهم کنید. برای این منظرو نیز باید در ابتدا محیط را کاملا اماده کرده و سپس اقدام به نصب پایه ها و ستون های استخر نمایید. پس از انجام این مرحله حال می بایست سعی کنید تا بدنه اصلی برزنتی این استخر را در داخل این پایه ها و ستون ها به صورت محکم و صحیح قرار دهید تا بدنه تکان نخورد. در گام بعد نیز می بایست سعی کنید تا پمپ تصفیه اب را به ان نصب کنید و هم چنین در صورت دارا بودن اقدام به نصب و راه اندازی سیستم اب گرم استخر کنید. در گام اخر هم تنها می بایست شما اب را در داخل استخر خود پر کرده و از ان لذت ببرید. این مراحل قطعا زمان بر خواهد بود اما چون کار به صورت روکار اجرا می شود می توان به جرات گفت که اگر زیر سازی ان به درستی انجام شود نصب استخر تنها چند ساعت زمان می برد و به راحتی می توانید ان را اجرا کنید. هم چنین در خصوص تعمیرات این محصولات هم در ص.ورت اسیب دیدن استخر قطعا شما کار سختی در پیش نخواهید داشت. بدنه این دسته از محصولات به سادگی و در چند دقیقه قابل ترمیم خواهد بود و می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات به راحتی ان را درست کنید. اگر فضای اسیب دیده بیش تر از حد بزرگ بود می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا استخر شما را به صورت کامل اپارات کرده و پس از تست کامل ان را به شما تحویل دهند. هم چنین در خصوص نحوه مراقبت از این استخر هم شما باید در گام اول سعی کنید که فضای مناسبی را برای نصب ان در نظر بگیرید. هم چنین از ضربه زدن و سوراخ کردن این محصولات هم بپرهیزید تا دچار اسیب جدی نشود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصولات نیز عدم جامپینگ بر روی پایه ها و ضربه های سنگین و یا پرت کردن وسایل سفت و سنگین  به سمت این محصولات است که اگر از ان ها هم پرهیز کنید قطعا سلامت این محصول تضمین خواهد شد.

جمع بندی

ساخت استخر روکار یک پروسه یک الی دو روزه است که ممکن است در صورت اماده بودن شرایط و فضا در چند ساعت هم انجام گردد. این کار با استفاده از بهترین کیفیت ممکن و با بهره گیری از استخری با کیفیت و تولید داخلی انجام می شود که هم از نظر مقاومت و هم از نظر قیمت قابل مقایسه با نمونه های خارجی نبوده و به جرات می توان گفت که فوق العاده از ان ها جلوتر خواهد بود. علاوه بر این ها این محصول دارای امکانات فوق العاده ای هم می باشد که باید به دارا بودن نردبان پیش ساخته ، زیر انداز ، درپوش و هم چنین پمپ تصفیه اب هم اشاره نمود که از نکات مهم در خرید یک محصول می باشد. هم چنین دارا بودن ضمانت پنج ساله شرکت هم از دیگر مواردی است که مردم به ان اطمینان کرده و با خیال راحت اقدام به خرید این استخر خواهند نمود. شما هم اگر قصد ساخت استخر روکار را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون با مشاورین ما در فروشگاه اینتکس تماس گرفته و از شرایط و قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : PVC برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت رو کار
  • قابلیت جمع اوری
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای نردبان
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب
  • دارای زیر انداز
  • دارای درپوش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...