ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی

EST-9014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی

ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی یکی دیگر از خدمات نوین و جذابی است که شرکت تهران اینتکس در نظر دارد تا با استفاده از منابع انسانی و متخصصینی که دارا می باشد ان را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام دهد. اگر بخواهیم در خصوص روند پیاده سازی و ساخت این استخر هم صحبت کنیم در گام اول شما می بایست محل مورد نظر خودتان که قصد دارید استخر را در ان ناحیه بسازید را مشخص کنید. پس از مشخص سازی فضای مورد نظر شما حال می بایست سازه های مورد نظر را خریداری نماییم. این عامل به ارتفاع استخر هم قطعا بستگی دارد و باید مد نظر داشته باشید که عمق استخر به صورت ثابت بوده و یا کمتر و بیشتر خواهد شد که این مورد هم بسته به سلیقه شما دارد. پس از انتخاب و تصمیم گیری در خصوص این موارد حال می بایست اقدام به جدول کشی و درست کردن فضای کناری استخر کنیم. این کار نیز با استفاده از بتن های مقاوم صورت می گیرد. در گام بعد نیز می بایست سازه های فلزی را بر روی زمین و دیواره ها کار بگذاریم تا با استفاده از ان ها بتوانیم محیط و شکل اصلی استخر را طراحی کنیم. گام و مرحله بعدی هم به پیاده سازی و ارجای صحیح سیستم های لوله کشی و تخلیه اب و همین طور سیستم گرمایشی استخر در صورت نیاز شما تعلق می گیرد. این مرحله فوق العاده حساس می باشد زیرا اجرای نادرست ان ممکن است حوادث و خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در گام اخر هم با توجه به انتخاب سرامیک و یا کفی مورد نظر شما به دلخواه ان را برای شما به اجرا در خواهیم اورد تا یک استخر روی زمین با سازه فلزی را با بهترین شکل و شمایل و کیفیت در اختیار شما قرار دهیم. این پروسه ممکن است زمان بر باشد اما اجرا و تست ان به بهترین شکل ممکن کاری اساسی و ضروری است که باید به درستی صورت پذیرد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که شرکت تهران اینتکس این پروژه را تا 5 سال هم ضمانت و گارانتی خواهد نمود تا از این نظر هم خیال شما بسیار راحت شود. تمام این موارد سبب شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک استخر را در فضای دلخواه خودتان در اختیار داشته باشید.

ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی

ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی می تواند بهترین راه برای داشتن یک استخر با کیفیت و مقاوم باشد تا شما بتوانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کرده و لحظه های خوشی را در کنار خانواده داشته باشید . استخر هایی که بر روی زمین راه اندازی می شوند بسیار محبوب و دوست داشتنی هستند و ساختار متفاوت آن ها باعث شده است تا بسیاری از مردم برای خاص تر شدن استخر خانگی و ویلایی خود از این نوع استخر ها استفاده کنند . ممکن است نوع استخری که بر روی زمین کار شده و راه اندازی شده است با سایر استخر ها تفاوت داشته باشد ، ولی نقطه مشترک تمامی آن ها راه اندازی به صورت روکار و بر روی زمین خواهد بود . برای همین است که دیگر نیازی نخواهد بود که شما زمین را حفاری کنید تا استخر را در زمین راه اندازی و یا احداث نمایید . در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی آشنا کنیم .

فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات پیش ساخته و استخر های پیش ساخته در ایران است که مدل های مختلفی از استخر های آماده و یا سازه ای را به فروش می رساند ، بنابراین می تواند یک مدیر پروژه بسیار خوب برای ساخت استخر پیش ساخته روی زمین با سازه فلزی شما باشد . شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را آنطور که دلخواه شماست به صورت روکار یا توکار راه اندازی کنید و همچنین از سازه های مختلفی برای ساخت این محصولات استفاده کنید . بنابراین دستان شما برای ساخت استخر روی زمین باز بوده و می توانید با مشاوره گرفتن هر چه بهتر از فروشگاه اینترنتی اینتکس ، مناسب ترین و ایده آل ترین استخرهای بادی را بر اساس ابعاد و اندازه هایی که در اختیار دارید ، بسازید و از ان استفاده کنید . ساخت استخر بر روز زمین از نظر ابعاد و مساحت کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید آن را در اندازه دلخواه خود بسازید .

ولی یک نکته در ساخت استخر روی زمین با سازه فلزی وجود دارد و آن هم داشتن محدودیت از نظر ارتفاع می باشد . باید توجه داشته باشید که استخر هایی که بر روی زمین احداث می کنید ، نباید از یک ارتفاع مشخصی بالاتر برود ، برای اینکه هر چه ارتفاع استخری بالا تر برود ، در نتیجه ظرفیت استخر بیشتر شده و آب بیشتری برای پر شدن محصول نیاز خواهد بود ، بنابراین با افزایش حجم آب ، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ممکن است دیواره های استخر نتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند ، بدین ترتیب باید طبق استاندارد های لازم عمق استخر را در نظر بگیرید . این بدان معنا نیست که عمق استخر نیز بسیار کم خواهد بود ، بلکه ارتفاعی که برای استخر های روی زمین در نظر گرفته می شود ، کاملا شرایط را برای شنا کردن فراهم کرده و شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . 

با توجه به این شرایط است که برای ساخت استخر های روی زمین معمولا از سازه فلزی استفاده می شود و ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای ساخت استخر بر روی زمین از سازه فلزی استفاده کنید . این سازه های فلزی ممکن است از جنس های مختلفی برخوردار باشند ، ولی توصیه ما به شما این است که از سازه هایی مانند فولاد گالوانیزه ، آهن ضد زنگ ، آلومینیوم یا استیل استفاده کنید . برای اینکه این موارد گفته شده کاملا ضدآب هستند و در کنار ضد آب بودنشان کیفیت و دوام فوق العاده ای را دارند که می تواند کیفیت بسیار بالایی را به استخر ببخشد . به همین دلیل است که حتی برای ساخت استخر پیش ساخته که از استخر های آماده شرکتی می باشند ، از پایه های فلزی برای ساخت آن استفاده شده است . بنابراین حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید . 

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : سازه فلزی
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت روکار و توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : بسته به ابعاد
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب
  • دارای خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...