ساخت استخر روی زمین برزنتی

EST-9017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روی زمین برزنتی

ساخت استخر روی زمین برزنتی هم از خدمات ویژه و جدید شرکت تهران اینتکس می باشد. این دسته از استخر ها به دلیل داشتن بدنه برزنتی مقاومت و استحکام خوبی را دارا هستند و به نسبت استخر های بادی و یا سایر استخر ها نیز از بدنه ای ضخیم و ایمن تر بهره مند می باشند. شما اگر قصد ساخت استخر روی زمین برزنتی را دارید می توانید بسته به فضای خود ان را در ابعاد دلخواه خودتان سفارش دهید. در همین خصوص نیز باید گفت که معمولا این استخر ها را بر روی زمین و با استفاده از پایه های فلزی محکم و مقاوم نگه داری می کنند و همین عامل هم سبب شده تا افرادی که این دسته از محصولات را سفارش می دهند ، از بابت ایستایی و همین طور استحکام این استخر ها خیالشان راحت باشد. علاوه بر این ها معمولا بدنه های برزنتی مقاومت قابل قبولی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارند و در شهرستان های گرمسیر هم که مدام نور خورشید به این استخر می تابد ، به ندرت تغییر رنگ و یا افت کیفیت دارند. هم چنین در مناطق سرد سیر هم می توانید از این محصولات استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این دسته از استخر ها این است که شما می توانید به سادگی ان را جمع اوری نمایید. اگر استخر شما دارای ابعاد بزرگی باشد این پروسه زمان بر خواهد بود اما در ابعاد کوچک در چند ساعت و پس از خالی کردن و تخلیه کامل اب داخلی این محصل می توانید ان را جمع کنید تا در فصول سرد سال که از ان استفاده نمی کنید نیز از معرض اسیب در امان باشد. اگر انجام این پروژه را به شرکت ما بسپارید این استخر دارای ضمانت پنج ساله خواهد بود. هم چنین از بابت لوله کشی هم خیالتان راحت خواهد شد زیرا به گونه ای این کار انجام می گردد که هم از زیبایی فضای شما کم نشود و هم به بهترین و استاندارد ترین شکل ممکن این پروسه انجام گردد. تمام این موارد را می توانید در هنگام سفارش با مشاورین ما در میان بگذارید تا هم از نظر زمانی و هم از نظر صرف هزینه بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.

ساخت استخر روی زمین برزنتی

ساخت استخر روی زمین برزنتی یک نوع از استخر های روکار یعنی بر روی زمین می باشد که برای استفاده های شخصی و صنعنی می تواند بسیار کاربردی و عالی باشد . شما می توانید با استفاده از استخر های ساخته شده برزنتی بر روی زمین است تا بتوانید برای آب تنی ها و شنا کردن از آن ها استفاده کنید . از سوی دیگر می توانید از این نوع استخر ها برای آبیاری مزرعه ها و همچنین می توانید برای ذخیره آب ، پروش ماهی و ... از آن ها استفاده کنید . برای همین است که شاید ساخت استخر روی زمین برزنتی بتواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد . یک ویژگی بسیار خوبی که ساخت استخر روی زمین برزنتی دارد ، هزینه های بسیار پایین آن ها بوده و شما می توانید استخر های روی زمین برزنتی خود را با هزینه های بسیار کمتری انجام دهید .

ساخت استخر روی زمین برزنتی نیازی به مصالح ندارد و شما نیازی به خرید سیمان ، ماسه و ... را به مانند ساخت استخر بتنی یا سیمانی نخواهید داشت ، برای همین هزینه های شما بسیار کاهش خواهد یافت . استخر های برزنتی روی زمین در واقع از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که یکی از آن ها فریم و پایه هایی است که استخر روی زمین داشته و بدنه آن نیز همانطور که در نام استخر ذکر شده است از نوع برزنتی می باشد . برای همین شما در کمترین زمان ممکن می توانید استخر های روی زمین خود را بر روی زمین تنها با این دو بخش انجام دهید . پایه هایی که معمولا برای ساخت استخر روی زمین برزنتی استفاده می شود از فلز بوده و شما می توانید از آهن ، فولاد ، آلومینیوم و یا استیل استفاده کنید . بهترین گزینه ها فولاد و آلومینیوم هستند که در برابر فرسودگی نیز مقاوم بوده و پوسیده نمی شوند . 

از سوی دیگر برای ساخت ساخت استخر روی زمین ، از بدنه برزنتی استفاده می شود ، برای اینکه این نوع بدنه یکی از بهترین و مقاوم ترین ها بوده که ساخت استخر به وسیله آن باعث خواهد شد تا استخری بسیار با کیفیت را داشته باشید . لایه های برزنت به دلیل اینکه ضد آب می باشند گزینه بسیار خوبی برای ساخت استخر روی زمین خواهند بود . از سوی دیگر این پارچه ضد آب می تواند در برابر نور خورشید نیز مقاوم باشد و اشعه های مضر خورشیدی مانند فرابنفش نمی تواند به آن آسیبی وارد کند ، برای اینکه این ویژگی بسیار خوب برزنت ها می باشد . لذا این موارد بسیار عالی باعث خواهد شد تا شما بتوانید از این استخر ها در فضاهای روباز نیز استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس از بزرگترین فروشگاه های استخر ها بوده که این خدمات ویژه و جدید را نیز برای شما ارائه کرده است . 

شما حتی می توانید از استخر های آماده ای استفاده کنید که به مانند این استخر ها طراحی شده اند و طراحی آن ها شرکتی بوده و حتی دردسر های بسیار کمتری را دارند ، برای همین شما به سادگی می توانید آن را راه اندازی کنید . با خرید استخر پیش ساخته شما تنها باید محصول را پس از خرید در محل مورد نظر خود راه اندازی کنید . بدین ترتیب اگر دوست دارید که استخری بزرگ و روکار داشته باشید که بر روی زمین راه اندازی شود و جنس بدنه آن از برزنت باشد می توانید از استخر های پیش ساخته استفاده کنید . این استخر های پیش ساخته در ظرفیت های مختلف و زیادی ساخته شده اند ، برای همین شما می توانید آن ها را در ابعادی که دوست دارید خریداری کنید . 

فروشگاه اینتکس انواع این استخر های پیش ساخته را در مدل های مختلف و در اشکال متفاوت موجود دارد و شما می توانید به دلخواه خود استخر های سایز بزرگ و یا کوچک را خریداری کرده و با توجه به نیاز های خود در مصارف شخصی و تفریحی یا موارد دیگر استفاده کنید . نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته و ساخت استخر روی زمین برزنتی از صفر تا صد توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس به مشتریان ارائه می شود و شما می توانید از این خدمات بسیار عالی بهره مند شوید .

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : برزنتی
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت روکار و توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...