ساخت استخر روی زمین فلزی

EST-9016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روی زمین فلزی

ساخت استخر روی زمین فلزی از مقاوم ترین نوع های استخر خواهد بود که خب مزایای فوق العاده خوبی نسبت به سایر استخر ها دارد. اگر شما هم قصد دارید تا یک استخر در داخل منزل ، ویلا ، باغ و یا هر مکن دیگر شخصی خود داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم تا ساخت استخر روی زمین فلزی را در اولویت خود قرار دهید. در همین خصوص نیز باید به این نکته اشاره کرد که این دسته از استخر ها به دلیل مقاومت قابل توجهی که دارند معمولا در هر منطقه ای قابل استفاده خواهند بود. مهم ترین مزیت این محصولات هم عدم اسیب دیدگی ساده ، مقاومت بالا در برابر ضربه ، مقاومت بالا در برابر گرما و تابش مستقیم نور خورشید و هم چنین استواری و استحکام بالای محصول می باشد. تمام این موارد سبب شده تا شما با خیالی اسوده استخر فلزی را انتخاب کنید. علاوه بر این ها شما می توانید این استخر را بر روی زمین و یا در داخل زمین پیاده سازی نمایید که خب این عامل هم یک مسئله شخصی می باشد. هم چنین ایجاد شیب و ارتفاع گوناگون در داخل استخر هم از دیگر مزایایی است که باید به ان توجه ویژه نمود زیرا این عامل هم به راحتی توسط شرکت ما قابل ایجاد شدن است. پیاده سازی نردبان در داخل استخر و هم چنین عایق بندی استخر برای محافظت در فصول سرد سال هم از دیگر خدماتی است که جهت رفاه حال مشتریان عزیز ارائه شده است و خیال شما را راحت خواهد نمود. هم چنین استخر های فلزی در ابعاد گوناگون و اشکال مختلف قابل ایجاد شدن می باشند که خب قطعا جذابیت های خاص خودش را دارا بوده و دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. در رابطه با سیستم لوله کشی اب و همین طور سیستم های گرمایشی اب و پیاده سازی ابپاش ، چراغ های LED و از این قبیل موارد جهت زیبا سازی خود استخر هم از دیگر مواردی است که به راحتی و با صرف هزینه ای جدا قابل اجرا خواهد بود. از بابت ضمانت و خدمات پس از فروش هم شرکت تهران اینتکس این محصول را 5 سال برای شما تضمین خواهد نمود که عامل مهمی می باشد.

ساخت استخر روی زمین فلزی

ساخت استخر روی زمین فلزی می تواند یک روش بسیار عالی برای داشتن یک استخر جذاب بر روی زمین باشد تا شما نیز بتوانید یک استخری با عمق نسبتا کم را داشته باشید تا بتوانید برای آب تنی ها و شنا کردن از آن استفاده کنید . شما می توانید با روش های بسیار مختلف و متنوعی اقدام به ساخت استخر روی زمین کنید . تصویری از ساخت یک استخر را در قسمت بالا مشاهده می کنید که این استخر دارای ورقه های آلومینیومی و در برخی از موارد دارای ورقه های گالوانیزه و ... هستند که برای ساخت استخر های روکار یعنی روی زمین کارایی دارند . شما نیز می توانید بدین ترتیب استخری روکار را طراحی کنید . 

در دیگر تصویری که قرار داده شده است شما می توانید استخری را مشاهده کنید که با بلوک ساخته شده است و این یکی دیگر از روش هایی است که برای ساخت استخر روکار مناسب و قابل استفاده می باشد . حال این طراحی در واقع پایه های یک استخر و دیواره های آن را تشکیل می دهد و در نوبت های بعدی بایستی به سراغ عایق بندی استخر بروید تا مبادا آب از بدنه و یا از کف استخر راهی را پیدا کند . در روش استفاده از پایه های فلزی نیاز است تا شما از بدنه ای ضد آب مانند برزنت ها استفاده کنید که مقاومت بسیار خوبی را دارند و می تواند به خوبی آب را در یک محل نگهداری کند . به دلیل اینکه برزنت از لایه های ضخیمی برخوردار است ، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ساخت استخر روکار می باشد . 

در ساخت استخر روی زمین فلزی شما این اطمینان را خواهید داشت که استخر از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود ، برای اینکه فلز یک پایه بسیار مقاومی می تواند برای استخر باشد و به خوبی می تواند آن را در برابر ضربه ها و ... محکم کند . به همین دلیل ما نیز پیشنهاد به ساخت استخر روی زمین فلزی داریم . البته طراحی این استخر ها نیاز به مهارت و تجربه دارد و برای همین بهتر است که خودتان اقدام به طراحی و ساخت استخر روی زمین فلزی نکنید و روند طراحی و احداث را به شرکت هایی که در این زمینه مهارت دارند بسپارید ، فروشگاه تهران اینتکس که از بزرگترین فروشگاه ها به خصوص در زمینه ساخت و فروش استخر پیش ساخته و استخر روی زمین می باشد ، گزینه بسیار خوبی برای مشاوره و ساخت استخر خواهد بود . 

شما می توانید استخر های روی زمین خود را به بهترین شکل از طریق فروشگاه اینتکس بسازید و یک استخر با ضمانت را داشته باشید . شما می توانید برای داشتن یک استخر روی زمین فلزی حتی از استخر های پیش ساخته استفاده کنید که یک نوع استخر بسیار مقاوم و آماده شرکتی می باشد ، برای همین شما می توانید در کمترین زمان ممکن استخر های فلزی پیش ساخته را بر روی زمین نصب کرده و از آن ها استفاده کنید . این استخر ها از پایه هایی ساخته شده اند که معمولا از آلومینیوم می باشند ، همچنین برخی دیگر از فولاد و البته استیل نیز ساخته شده اند و برای همین گزینه ایده آلی برای استفاده کردن به مدت طولانی خواهد بود . استخر های پیش ساخته راه اندازی بسیار آسان تری را دارند و حتی شما می توانید در مدت زمان دو ساعت و حتی کمتر آن را راه اندازی کنید . 

برای استفاده کردن از استخر هایی که روی زمین راه اندازی می شوند نیاز به نردبان دارید ، به همین دلیل برای استفاده کردن از استخر های پیش ساخته ، خود شرکت های سازنده آن ها نردبانی را نیز برای رفتن به داخل استخر طراحی کرده اند . حتی می توان گفت که استخر پیش ساخته روی زمین با پایه های فلزی نیز بسیار ظاهری زیبا دارد ، برای اینکه بدنه داخلی آن که از جنس برزنت می باشد ، دارای طراحی ظاهری شبیه به سرامیک بوده و ظاهری بسیار جالب و دوست داشتنی را دارد . این محصولات همچنین دارای پمپ تصفیه آب هستند که می توانید از آن ها برای تصفیه کردن آب داخل استخر استفاده کنید . اینتکس و بست وی از بهترین برند های استخر روی زمین فلزی می باشند .

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : فلزی
  • جنس پایه ها : فلزی
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت روکار و توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...