ساخت استخر روی پشت بام

ES-00120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
115,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روی پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام یکی از کارهای سخت و در عین حال جذابی است که شما می توانید به راحتی این پروسه را از ما بخواهید. یکی از مکان هایی که می توان استخر را بر روی ان بنا نمود پشت بام خانه ها می باشد که خب قطعا باید برای انجام این کار یک سری اصول رعایت شود. شما وقتی قصد دارید تا بر روی پشت بام خانه خود استخر بسازید باید زیر بنای ان به گونه ای باشد که بتواند حجم بالای اب موجود در داخل استخر را تحمل کند و باعث ریزش سقف و یا اسیب های بزرگ تر نشود. هم چنین زیر سازی ان باید به گونه ای باشد که با قرار گیری مدت زمان و حجم بالای اب موجود در داخل این استخر ها ، سقف خانه شما نمناک نشود. این کار ها معمولا موارد مهمی است که باید رعایت کنید تا بتوانید یک استخر را بر روی پشت بام خانه خود داشته باشید.

هم چنین راهکار مهم دیگری که باید رعایت شود پیاده سازی سیتم لوله کشی اب می باشد که باید به صورت اصولی و به بهترین روش ممکن این کار انجام شود تا بتوانید اب را به صورت حرفه ای در داخل استخر پر کنید. علاوه بر این ها تولید و قرار گیری درست سیستم و دریچه تخلیه اب هم از دیگر مواردی است که می بایست رعایت شود تا بتوانید در زمان هایی که قصد دارید اب داخل استخر را خالی کنید ، بدون نگرانی در بهترین شرایط ممکن این کار را انجام دهید. به جرات می توان گفت که رعایت و پیاده سازی اصولی همین کار هاست که باعث می شود تا بتوانید به بهترین حالت ممکن یک استخر را بر روی پشت بام خانه خود داشته باشید.

هم چنین تیم طراحی شرکت اینتکس نیز از افراد متخصص تشکیل شده است که بهترین نوع ساخت و هم چنین بهترین شکل و شمایل را از نظر کارایی و در عین حال زیبایی به شما ارائه می دهد تا با خیال راحت بتوانید از استخر خود لذت ببرید. تمام این موارد در کنار قیمت رقابتی و ارزان ما سبب شده تا به ما اطمینان کرده و جهت ساخت استخر بر روی پشت بام خانه خود و یا هر فضای دیگری ان را به ما بسپارید. هم چنین ضمانت و خدمات پس از فروش و تهعد سلامت این محصول هم از دیگر ویژگی های نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را از این حیث راحت کرده است.

ساخت استخر روی پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام از دیگر مواردی است که شرکت تهران اینتکس سعی کرده تا با استفاده از متخصصین مجربی که دارد ان را به نحو احسن برای مشتریان خود به اجرا در بیاورد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این پروسه یک فرایند سخت و دشوار است که تنها با مهارت و دارا بودن توانایی متخصصین کار بلد قابل اجرا خواهد بود. در این مقاله هم قصد داریم تا به صورت کامل شما را با روش های انجام ان اشنا کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در انتخاب ، ساخت و هم چنین پیاده سازی یک استخر در داخل پشت بام ، به ارگونومی ساخت و نوع طراحی ان تعلق می گیرد که باید به گونه ای باشد تا بتوانید بهترین روش ممکن برای استفاده از ان را در اختیار داشته باشید. در همین خصوص هم باید گفت که معمولا بر روی پشت بام ها از استخر هایی با ظاهری ساده و در عین حال شکیل استفاده می کنند. برای مثال اگر خانه شما دارای پشت بامی با فضای بسیار زیاد باشد باید به این نکته توجه کرد که قصد دارید استخر را در چه مقدار از ان فضا بسازید. هم چنین باید به ظرفیت اب داخلی استخر هم توجه نمایید که ایا ستون های خانه شما ظرفیت و طاقت تحمل این حجم از اب و وزن را دارا هستند یا خیر. مهم ترین نکته هم دقیقا در ساخت استخر بر روی پشت بام همین مسئله می باشد. طراحی خانه شما اگر به گونه ای باشد که بتواند مقدار بالایی از اب و وزن را بر روی خود تحمل کند به جرا می توان گفت که بخش اعظمی از مشکلات حل خواهد شد. هم چنین این نکته هم بسیار مهم است که دریچه های تخلیه اب و هم چنین سیستم لوله کشی اب استخر هم در چه مکانی و از کجا قرار است پیاده سازی و طراحی گردد. رعایت همین نکات ساده و در عین حال بسیار مهم است که باید به درستی و به شیوه نوین و اصولی پیاده سازی گردد. اگر شما قصد دارید تا استخر را در فضایی مستطیلی شکل طراحی کنید باید به این نکته توجه کنید که ان را در فضایی ثابت و به صورت رو کار پیاده سازی نمایید زیرا طراحی به صورت تو کار بر روی پشت بام مقداری سخت و زمان بر خواهد بود. البته خانه هایی که به صورت سطحی و در فضای بالا و پایین ساخته شده اند این امکان را دارند که بتوانید استخر را در فضاهای موجود در این مناطق بسازید. علاوه بر این ها بهترین راه برای دریچه تخلیه اب این استخر ها به گونه ای است که ان را به استفاده از شلنگ های مخصوص و یا سیستم لوله کشی به بخش پایینی خانه و یا مستقیما به دریچه فاضلاب انتقال دهید. البته این گزینه در صورتی ممکن است که نخواهید از اب داخلی استخر استفاده کنید و تنها قصد خالی کردن ان را داشته باشید. استخر ها در ارگونومی های دیگری هم قابل ساخت و اجرا هستند که باید در هنگام ساخت ان با مشاورین ما مشورت کرده و بهترین ظاهر را برای ساخت برگزینید.

جنس بدنه

همان طور که می دانید استخر ها معمولا در بدنه هایی از جنس پلی استر ، برزنتی ، وینیل و یا برزنتی با الیاف شمعی ساخته می شوند. البته جنس های دیگری هم چون بتنی ، چوبی ، گالوانیزه و ... نیز وجود دارد که تمام این موارد مزایا و معایب خود را دارا هستند. بهترین پیشنهادی که می توانیم برای ساخت استخر بر روی پشت بام به شما کنیم ایجاد استخری از جنس برزنتی با الیاف شمعی می باشد که خب مقاومت بالایی داشته و در زمان هایی که قصد داشته باشید ان را جمع اوری کنید هم می توانید به سادگی این پروسه را انجام دهید. اگر شما استخر را به صورت بتنی و یا چوبی بر روی پشت بام خود پیاده سازی کنید جمع اوری و یا تخریب ان نیز کاری هزینه بر و در عین حال سخت می باشد که ما ان را پیشنهاد نمی کنیم. البته برای افرادی که فضای بسیار بزرگی را در اختیار دارند و به هیچ عنوان هم قصد ندارند این استخر را جمع اوری کنند این جنس شاید یک پیشنهاد ویژه باشد چون مقاومت بسیار مناسبی در تمام شرایط جوی و همین طور اب و هوایی دارد. هم چنین مقاومت بدنه هم از دیگر موارد مهمی است که خب باید در هنگام ساخت و پیاده سازی استخر باید رعایت شود. هم چنین دارا بودن رو انداز یا درپوش و یا هم چنین فراهم کردن محیطی سر پوشیده با استفاده از پایه های اهنی و یا الومینیومی مقاوم هم از دیگر مواردی است که می توانید ان را پیاده سازی کرده و سعی کنید تا با داشتن ان از مقاوم ترین نوعش ، به یک تفریح ابی فوق العاده لذت بخش برسید.

ابعاد و وزن

از دیگر خصوصیات یک استخر ابعاد و وزن ان است. همان طور که در بخش طراحی به ان اشاره کردیم ابعاد یک استخر می تواند به صورت دلخواه و مد نظر شما ایجاد شود. برای مثال شما شاید در پشت بام خود فضایی بسیار عظیم را در اختیار داشته باشید اما بخواهید تنها در بخش کوچکی از ان استخر را راه ادازی کنید. اگر شما قصد داشته باشید تا استخری از نوع بتنی و یا چوبی و دیگر نمونه های از این قبیل را پیاده سازی کنید می توانید به راحتی در هر فضایی ان را ساخته و از ان بهره ببرید. اگر به دنبال استفاده از دیگر جنس ها نظیر برزنتی با الیاف شمعی هم می باشید باید به این نکته اشاره کنیم که این محصولات معمولا به صورت اماده و در ابعاد استاندارد عرضه شده اند. در همین خصوص هم باید گفت که شما معمولا می توانید یکی از ابعاد 2 متری ، 3 متری ، 5 متری ، 7 متری و 10 متری را انتخاب کرده و از ان بهره ببرید. این ابعاد به صورت اماده موجود هستند و تنها در ابعاد کوچک و بزرگ تر و ارتفاع های گوناگون روانه بازار شده اند. هم چنین وزن یک استخر هم معقوله بسیار مهمی است که مخصوصا برای ساخت و ایجاد ان بر روی پشت بام باید به ان توجه ویژه ای شود. در همین خصوص نیز باید گفت که پشت بام شما اگر استحکام و مقاومت بالایی را داشته باشد و بتواد وزن 10000 لیتری اب را تحمل کند می توانید از استخر های ده متریهم استفاده کنید. استفاده از استخر های بزرگ تر با ابعاد بیشتر هم منوط به تحمل سازه و ساختمان شما خواهد داشت.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

خب تا به این جای کار سعی کردیم تا شما را با انواع استخر ها و همین طور وزن ، ابعاد ، جنس و ظاهر هر یک از ان ها اشنا کنیم تا بتوانید در هنگام خرید یک محصول فوق العاده را برای خود در نظر بگیرید. در این مرحله هم قصد داریم تا نحوه راه اندازی و ساخت ان را به صورت جزئی برای شما شرح دهیم. برای همین منظور هم باید گفت که راه اندازی یک استخر پروسه ای زمان بر خواهد بود. اگر شما از استخر های اماده استفاده کنید شاید بتوان گفت که نصب ، راه اندازی و اماده سازی ان تنها 1 روز زمان خواهد برد. اگر قصد داشته باشید تا از یک استخر به صورت غیر اماده هم بهره ببرید باید سعی کنید تا در گام اول زیر سازی ان را به بهترین روش انجام دهید. پس از انجام فرایند زیر سازی و اماده کردن زیر ساخت ان شما می توانید حالا به صورت کامل بدنه اصلی استخر را در داخل محیط ایجاد شده ساخته و سعی کنید تا اب را در داخل ان پر کنید. هم چنین می توانید تا با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید بتوانید سیستم لوله کشی ، گرم کن اب ، ساختار کف استخر و همین طور دیگر نکاتی که قصد دارید تا ان ها را در اختیار داشته باشید را هم پیاده سازی نمایید که هر یک از این موارد هم وقت و زمان گیر خواهد بود. روش های نگهداری از استخر و مراقبت از ان هم باید به بهترین روش ممکن صورت پذیرد تا بتوانید از ان بهره برده و سالیان سال بدون کوچک ترین افت کیفیتی بهره ببرید.

جمع بندی

ساخت استخر روی پشت بام یک پروسه مهم و خاص خواهد بود که هر کسی می تواند ان را به بهترین روش ممکن در اختیار داشته باشد. شرکت تهران اینتکس با بهره گیری از متخصصین مجرب و کار بلد توانسته است تا بهترین خدمت را در این حوزه برای شما انجام داده و ضمانت را هم تضمین کار خود کند تا بتوانید با خیال راحت ان را در اختیار داشته باشید. خدمات پس از فروش و تحویل صحیح و سالم استخر در کنار فراهم کردن بهترین مکان و بهترین امکانات برای شما از مهم ترین ویژگی هایی است که نمایندگی اینتکس سعی کرده تا ان را برای شما فراهم سازد.

ساخت استخر روی پشت بام

شاید به این فکر افتاده باشید که یک استخر زیبا بر روی پشت بام خانه یا آپارتمان خود داشته باشید ، ولی اما آیا در ایران و در شهر شما این قابلیت وجود دارد که استخری روی پشت بام داشته باشید و از داشتن چنین استخر زیبایی نهایت لذت را ببرید ؟ امکان داشتن یک استخر بر روی پشت بام به کمک نمایندگی اینتکس میسر بوده و شما می توانید استخر هایی را خریداری کنید که قابلیت راه اندازی بر روی پشت بام را داشته باشند . روش هایی برای ساخت استخر روی پشت بام وجود دارد ، ولی ما به شما استخر های پیش ساخته را پیشنهاد می کنیم که یک نوع استخر آماده و شرکتی می باشد که تنها نیاز به راه اندازی خواهد داشت . 

با توجه به اینکه روی پشت بام شما نمی توانید زمین را حفاری کنید ، نیاز است که برای داشتن یک استخر ، برای آن دیواره طراحی کنید و استخر را بر روی زمین احداث کنید . اینکار می تواند برای شما به شدت هزینه بر باشد و از سوی دیگر نیاز به مصالح داشته و باید به صورت کاملا اصولی اینکار را انجام دهید تا در طول زمان استخر باعث ایجاد خسارت نشود ، ولی با خرید استخر پیش ساخته شما می توانید یک استخر بدون دردسری را داشته باشید که به راحتی بر روی پشت بام نیز راه اندازی می شود و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید . ولی قبل از آن باید توجه داشته باشید که استحکام خانه و پشت بام شما چگونه است ، برای اینکه استخر ها وزن زیادی را دارند و باید ساختمانی مقاوم را برای ساخت استخر روی پشت بام داشته باشید . 

استخر های پیش ساخته به خصوص استخر های فریمی ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارند و حتی اگر شما قصد استفاده از آن ها در حیاط را داشته باشید ، باز هم باید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید ، به همین علت روی پشت بام نیز می توانید بدون هیچ مشکل استخر را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید . طراحی فریمی در استخر های پیش ساخته باعث شده است تا کیفیت ساخت استخر ها افزایش داشته باشد و استخر به خوبی بتواند در برابر آسیب ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . تصاویری از استخر بر روی پشت بام خانه را مشاهده می کنید . شما می توانید برای استخر های پیش ساخته خود فضایی دلنشین و زیبا را طراحی کنید که به کمک چمن مصنوعی ، تاتامی ، پارکت و چوب های ضد آب میسر خواهد بود . 

استخر های پیش ساخته نیازی به هیچ عایقی نخواهند داشت ، برای اینکه بدنه آن ها کاملا ضد آب است و دیگر نیازی به هیچ گونه آببندی نخواهید داشت . از سوی دیگر توجه داشته باشید که شما می توانید برای استخر های پیش ساخته خود نیز از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهد بود . بدین ترتیب حتی شما می توانید از کثیف شدن آب استخری که بر روی پشت بام خانه قرار دارد جلوگیری کنید . استخر های پیش ساخته از نظر متراژ متنوع هستند و شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید ، ساخت استخر روی پشت بام و یا راه اندازی آن را شروع کنید . نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته بسیار زمان کمی را نیاز دارد و شما می توانید در مدت زمان کمتر از 2 ساعت استخر را به صورت کامل بر روی پشت بام راه اندازی کنید . 

برای اینکه راه اندازی شما به صورت اصولی تر باشد و در هنگام استفاده کردن از آن به مشکل برنخورید می توانید از نصاب های فروشگاه اینتکس کمک بخواهید تا نصب استخر را از صفر تا صد برای شما در محل مورد نظرتان انجام دهند . بنابراین توجه داشته باشید که ساخت استخر روی پشت بام بسیار مهم بوده و باید توسط گروهی با تجربه اینکار صورت بگیرد . برای اطلاع از نحوه ساخت استخر روی پشت بام و مشاوره با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

  • ساخت استخر روی پشت بام
  • بدنه ای مقاوم و پیاده سازی اصولی
  • بهترین کیفیت ممکن
  • نصب در اسرع وقت
  • پیاده سازی کامل و صفر تا صد پروژه
  • فضا سازی درست و اصولی
  • ضمانت اجرایی و خدمات پس از فروش
  • قابلیت نصب سیستم اب گرمکن
  • قابلیت اجرا در ابعاد مد نظر شما
  • کمترین قیمت ممکن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...