ساخت استخر سیار روی زمین

intex 26389

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر سیار روی زمین

ساخت استخر سیار روی زمین اینتکس این استخر جزو استخر های فایبرگلاس داخل زمین میباشد که به صورت قالب آماده میباشد برای راه اندازی این استخر میبایست ابتدا آنرا گود برداری کرده و و به اندازه و قالب آن زمین را با ماشین ها و بیل های مکانیکی گود برداری کنید سپس قالب آماده فایبرگلاس را به محل توسط کامیون منتقل کرده و در داخل زمین جای گذاری میکنید قبل از مرحله جاگذاری استخر آماده بایستی لوله کشی های پمپ تصفیه را انجام داده و همه اقدامات قبل از نصب را انجام دهید پس از مرحله لوله کشی و حفاری میتوانید آنرا در داخل گودال قرار داده و محیط آنرا توسط بتن و مصالح بپوشانید پس از این مرحله میتوانید تزئینات داخل استخر و محیط آنرا به دلخواه بنابر رنگهای فضای خود طراحی و آماده سازید پس از خشک شدن مصالح و سیمان میتوانید عملیات تزیئن را شروع کنید برای این مراحل شما عزیزان حتما نیاز به یک مشاور جهت ساخت استخر نیاز دارید که میتوانید از کارشناسان تهران اینتکس کمک گرفته یا کل پروژه را به ما بسپارید

این نوع استخر فایبرگلاس داخل زمین و روی زمین انجام پذیر است و میتوانید با مشخص کردن فضای مناسب آن در منزل آنرا سفارش داده تا همکاران ما آنرا در سریعترین زمان ممکن طراحی و آماده کنند پروسه آماده کردن استخر و نصب این استخر حدودا یک ماه به طول می انجامد .

جهت دریافت اطلاعات و نحوه ساخت و راه اندازی استخر فایبرگلاس قالبی داخل زمین لطفا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

ساخت استخر سیار روی زمین

ساخت استخر فایبرگلاس سیار روی زمین قطعا امروزه باید با دانش قبلی و همچنین مشاوره از افراد کار بلد صورت بگیرد . استخر های آماده فایبرگلاس می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای انجام این عمل باشند . استخر های آماده فایبرگلاس در ابعاد دلخواه موجود هستند و بسته به شرایط محیطی و فضایی که در اختیار دارید می توانید اقدام به سفارش این محصولات کنید . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم .

نمایندگی تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند های معتبر استخر فایبرگلاس و پیش ساخته می باشد با بهره مندی از تجربه چندین ساله خود اقدام به فروش و نصب استخر های فایبرگلاس با کیفیت فوق العاده و ابعاد دلخواه مشتریان خود کرده است . یکی از مهمترین موضوعاتی که در هنگام خرید استخر فایبرگلاس باید مورد توجه قرار بگیرد نصب سیستم های لوله کشی و گرمایشی می باشد که بنیان اصلی استخر را بیان می کند. این استخر فایبرگلاس با دارای بودن امکان نصب سیستم های لوله کشی متعدد می تواند در جهت رفع نیازهای شما عزیزان گام موثری بردارد .

همچنین در بخش های پایین بدنه این استخر فایبرگلاس وروردی و خروجی برای آب داخلی استخر وجود دارد که با استفاده از آن می توانید اقدام به مصرف آب داخلی استخر در جهت مصاف شخصی همچون آبیاری درختان اقدام کنید . وزن این استخر های فایبرگلاس اغلب سنگین تر استخر های پیش ساخته می باشد و با توجه به ابعادی که مد نظر مصرف کنندگان است و همچنین تزئیناتی که درون آن ها همانند پله و .... نصب می شود قابل تعیین است ، اما جا به جایی این محصولات توسط کامیون باید صورت بگیرد .

قبل از انتقال این استخر ها باید اقدام به حفاری و کندن محل مورد نظر کمی بیش تر از ابعاد استخر سفارش داده شده کنید و سپس لبه های محل حفاری شده را توسط سیمان مقاوم سازی نمایید . باید توجه داشته باشید که پس از نصب استخر نیز تمامی لبه های استخر به صورت مقاوم بر روی زمین محکم شده باشند تا جریان آب موجب کاهش طول عمر محصول نشود .

از دیگر لوازم لازم و ضروری برای استخر های پیش ساخته و فایبرگلاس پمپ های تصفیه آبی می باشد که حجم آب استخر مورد نظر را به خوبی پوشش دهد . نمایندگی تهران اینتکس به عنوان عرضه کننده استخر های فایبرگلاس به هنگام خرید برای شما تمامی لوازم جانبی را از جمله پمپ تصفیه آب به صورت یکجا فراهم می آورد و با توجه به ابعادی که مد نظر دارید می توانید اقدام به تهیه پمپ تصفیه آب نمایید . اغلب برای استخر های فایبرگلاس از پمپ های تصفیه آب شنی با حج بالا استفاده می شود تا به راحتی بتوانند آب داخلی استخر را در روز چندین باز پاکسازی کنند .

لازم به ذکر است که تمامی مراحل نصب توسط نمایندگی اینتکس صورت می گیرد و اگر خواهان مشاوره و یا نصب استخر های فایبرگلاس هستید می توانید از طریق تماس با تلفن های دفتر مرکزی که در سایت درج شده است از مشاوره رایگان مشاورین ما بهره مند شوید . همچنین برای تمامی استخر های فایبرگلاس سفارش داده شده از نمایندگی تهران اینتکس ضمانت دو ساله و همچنین خدمات پس از فروش 5 ساله وجود دارد که خیال شما را علاوه بر  راه اندازی ، در هنگام مصرف هم نیز به طور کلی راحت می کند .

  • ساخت استخر سیار روی زمین اینتکس
  • طول استخر فایبرگلاس : دلخواه
  • عرض : دلخواه
  • ارتفاع : دلخواه
  • برند : ایرانی
  • دارای دریچه تخلیه آب
  • دارای جسب مخصوص استخر
  • دارای خروجی آب در کف استخر
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • جنس کف : فایبرگلاس
  • مدت نصب : ۱ ماه
  • کارانتی و خدمات پس از فروش : ۲ سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...