ساخت استخر شنا

ES-00113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر شنا

ساخت استخر شنا از مواردی است که معمولا برای افرادی که فضای مناسبی را در داخل حیاط منزل و یا باغ خود در اختیار دارند بسیار مهم است. چگونگی اجرای این کار هم پروسه ای است که باید به دقت و با رعایت اصول حرفه ای انجام گردد. در همین خصوص باید عنوان نمود که استخر را اگر بخواهید به صورت تو کار در داخل زمین پیاده سازی کنید باید در ابتدا زمین را به صورت کامل اماده نمایید. این کار هم با خالی کردن زمین و نقطه مورد نظر شما انجام می شود که باید سعی کنید زیر ساخت را به درستی انجام دهید. در خصوص ابعاد استخر هم باید گفت که شما می توانید خودتان نوع و شکل و شمایل استخر و هم چنین ابعاد ان را تعیین نمایید. این بدین معناست که استخر شما می تواند به صورت گرد ، مربعی ، مستطیلی و یا اشکال دیگر پیاده سازی شده و بسته به فضای شما این ابعاد را متغیر پیاده سازی کنیم. نکته مهم در این بخش راه اندازی صحیح و دقیق سیستم لوله کشی این محصول می باشد که باید با دقت خاصی این مسئله انجام گردد زیرا به صورت توکار وقتی شما قصد دارید استخر را نصب کنید باید اطمینان حاصل کنید که لوله ها سوراخ نشوند و یا نشتی نداشته باشند که این مسئله بسیار مهم است. هم چنین اگر بخواهید سیستم اب گرم را هم در استخر خود داشته باشید می بایست در هنگام اماده سازی زیر ساخت ها ، فضای مناسب برای قرار دادن گرمکن اب را هم در نظر گرفته و به درستی ان را نصب نمایید. در خصوص بدنه این استخر هم می توان به این نکته اشاره کرد که بدنه و رویه اصلی این دسته از استخر ها بر خلاف استخر های پیش ساخته و یا بادی ، از نوع برزنتی با الیاف شمعی می باشد که مقاومت و استحکام فوق العاده ای دارد و به راحتی دچار اسیب جدی نخواهد شد. هم چنین در صورت اسیب دیدن این محصول هم با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را ترمیم کنید. پایه های این محصول هم از نوع اهن ضد زنگ طراحی شده است که با استحکام بالا و با قدرت زیاد می تواند این استخر را نگه دارد. در کنار این استخر ها معمولا نردبان هم قرار دارد که به راحتی با استفاده از ان می توانید به داخل این محصول عبور و مرور نمایید. هم چنین اگر قصد خرید تجهیزات جانبی همچون ابپاش و یا شناور روی اب و دیگر وسایل را هم دارید می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته تا در اسرع وقت کارشناسی را به محل شما اعزام کنند تا بهترین راهنمایی ها را برای شما انجام داده و استخری زیبا با امکانات کامل را برای شما پیاده سازی نمایند.

ساخت استخر شنا

ساخت استخر شنا می تواند برای بازی ها و همچنین ورزش کردن شما یا کودکان بسیار مفید باشد تا بتوانید به راحتی این استخر ها را در دسترس خود داشته باشید و در هر زمان که دلخواه شماست می توانید از استخر استفاده کرده و ساعت ها در آن شنا کنید . اگر فضای مناسبی را در حیاط خانه خود و یا ویلا و حتی باغ دارید می توانید اقدام به ساخت استخر شنا کرده و این بستر های آبی بی نظیر و بسیار زیبا را طراحی کنید تا در تعطیلات آخر هفته در کنار اقوام و دوستان به تفریحات آبی دوست داشتنی بپردازید . این تفریحات به ویژه در فصل گرما بسیار پر طرفدار است و شما می توانید برای شادابی خود از استخر استفاده کنید . ساخت استخر شنا دقیقا نیاز به تجربه دارد و شما باید با توجه به این موضوع توجه داشته باشید و هرگز خودتان اقدام به اینکار نکنید . 

تیم فروشگاه استخر شنا اینتکس ، یکی از با تجربه ترین تیم هایی است که می تواند صفر تا صد ساخت استخر شنا را در دست بگیرد و شما را در این امر یاری کند . شما می توانید با توجه به فضایی که دارید ، استخر هایی را با ابعاد بزرگ و یا کوچک طراحی کنید ، بدین ترتیب باید این نکته را در نظر داشته باشید که ساخت استخر شنا کاملا سلیقه ای بوده و به دلخواه شماست ، برای همین شما می توانید به راحتی و بدون مشکل استخر های مد نظر خود را با ابعاد مد نظرتان خریداری کنید . قیمت ساخت استخر شنا بستگی به ابعاد استخر داشته و هر چه استخر سایز بزرگتری را داشته باشد ، به مراتب قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت . این در حالی است که زیبا کردن استخر ها نیز کاملا به سلیقه شما بستگی داشته و می توانید آن ها را با روش هایی که مد نظر دارید زیبا و شیک کنید . 

استخر هایی که شما می توانید از آن ها استفاده کنید ، می تواند به صورت توکار و یا روکار باشد ، استخر هایی که به صورت روکار طراحی می شوند در واقع استخر هایی هستند که بر روی زمین راه اندازی شده و دیواره های آن بر روی زمین قرار می گیرد ، ولی استخر توکار به گونه ای است که شما می توانید استخر را در داخل زمین قرار داده و راه اندازی کنید که نیاز به حفاری دارد . بیشتر استخر های بتنی به صورت توکار طراحی می شوند و استخر هایی مانند استخر پیش ساخته نیز عمدتا بر روی زمین راه اندازی می شوند . اگر به تصویر نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این استخر از نوع پیش ساخته بوده و مشتری به دلخواه خود نیمی از استخر را به صورت توکار انجام داده است و برای همین است که نیمه دیگر استخر نیز در بیرون از زمین قرار دارد . 

استخر پیش ساخته یکی از بهترین استخر های شنا هستند که می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که در این محصولات پیش ساخته وجود دارد ، این است که از قبل استخر ها آماده و از پیش ساخته شده هستند و تنها نیاز به راه اندازی دارند . برای راه اندازی نیز شما تنها کافیست که پایه های استخر را با استفاده از بدنه و طراحی خاصی که دارد به یکدیگر وصل کنید . روش نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته معمولا در لوح های فشرده ای که در داخل جعبه استخر قرار داده شده است ، آموزش داده شده و شما می توانید از آن استفاده کنید . همچنین شما می توانید برای نصب اصولی تر این استخر ها از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید .

برای اینکه فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را بر عهده داشته و شما می توانید برای راه اندازی اصولی تر از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید که خدمات ساخت استخر شنا و نصب و راه اندازی استخر های خانگی مخصوص شنا را بر عهده دارد و از سوی دیگر سایر خدمات همچون تعمیرات ، نصب پمپ تصفیه آب ، سرویس کردن استخر ... را نیز انجام می دهد . شما حتی می توانید لوازم یدکی استخر شنا خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و وسیله های بازی و شنا کردن مانند محصولات بادی نظیر تشک بادی روی آب ، جلیقه شنا بادی و ... را نیز خریداری کنید .

  • ساخت استخر شنا
  • پیاده سازی در ابعاد دلخواه شما
  • قابل نصب به صورت توکار و یا رو کار
  • جنس بدنه : برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها : آهن ضد زنگ
  • دارای نردبان
  • قابلیت نصب تجهیزات جانبی
  • دارای دریچه تخلیه اب
  • مدت پروژه : بسته به ابعاد متفاوت است
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش
  • دارای پمپ تصفیه اب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...