ساخت استخر فلزی

ES-000149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر فلزی

ساخت استخر فلزی یکی از جدید ترین خدماتی است که نمایندگی اینتکس با توجه به درخواست و نیاز مشتریان خود ان را به اجرا در اورد. در همین خصوص نیز باید گفت که اجرای استخر در هر فضایی با توجه به دارا بودن کارشناسان و متخصصین خبره امکان پذیر خواهد بود. اگر بخواهیم این پروسه را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم باید عنوان کرد که شما در ابتدا نیاز دارید که فضا سازی مکان مورد نظر را به درستی انجام دهید. در همین خصوص نیز باید گفت که اگر قصد دارید استخر را به صورت توکار پیاده سازی کنید باید در گام اول زمین را به صورت کامل و درست اماده سازی کرده و ان را مهیای قرار گیری بدنه اصلی استخر نمایید. هم چنین اگر بخواهید این استخر را به صورت روکار هم پیاده سازی نمایید باید مکان ثابت و مورد نیاز این کار را به درستی پیاده سازی کنید. یکی ازمهم ترین دلایلی که افراد به سمت ساخت استخر فلزی روی می اورند مقاومت بالای این محصولات است که به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین این محصولات را می توانید در جایی ثابت قرار داده و نگران تغییر رنگ ، افت کیفیت و یا ساختار ان نباشید. تمام این موارد از خصوصیات خوب و مهمی است که سبب شده تا استخر های فلزی مشتریان بیشتری نسبت به دیگر نمونه ها داشته باشد. هم چنین نصب و راه اندازی این محصولات نیز با توجه به ابعاد مد نظر شما و شکل و طراحی دلخواه شما صورت می پذیرد که از نظر زمانی نسبت به نمونه های چوبی و یا بتنی ، سریع تر انجام می شود. هم چنین شرکت تهران اینتکس این ضمانت را به شما می دهد که پس از اجرای کامل این فرایند ان را تست کرده و به صورت صحیح و با بهترین شکل ممکن به شما تحویل دهد. پس از ان نیز این استخر دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت خواهد بود که از این حیث نیز خیال مشتریان خود را اسوده کرده است. شما هم می توانید هم اکنون جهت ساخت ساخت استخر فلزی در داخل منزل ، باغ و یا هر نقطه دیگری با مشاورین ما تماس گرفته تا در اسرع وقت این پروژه را بر عهده بگیرند.

ساخت استخر فلزی

ساخت استخر فلزی شاید یکی از بهترین راه ها برای داشتن استخر های روکار یعنی بر روی زمین باشد که دوام و استحکام فوق العاده زیادی را دارد و از این رو بسیاری از افراد که دوست دار استخر های روکار هستند ، به دنبال ساخت استخر فلزی رفته و از این نوع استخر ها استفاده می کنند . فروشگاه اینتکس از بزرگترین فروشگاه های استخر در ایران است که شما می توانید برای نصب و ساخت استخر در تمامی مدل ها از فروشگاه استفاده کنید تا به دلخواه شما استخر هایی را با اندازه های متفاوت برای شما از صفر تا صد پیاده سازی کند . شما می توانید پیاده سازی کامل استخر های خود را به صورت یک پروژه به دست فروشگاه بسپارید تا به بهترین شکل یک استخر استاندارد و بسیار مقاوم را با ضمانت برای شما طراحی و پیاده سازی کند . 

شاید برای شما سوال باشد که برای ساخت استخر فلزی از چه فلزی دقیقا استفاده می شود ؟ ممکن است با توجه به شرایط و هزینه ای که شما در نظر گرفته اید ، از ورقه ها و پایه های آهنی با روکش ضد زنگ ، گالوانیزه ، آلومینیوم و استیل استفاده شود . معمولا استخر های فلزی که از بدنه استیل ساخته شده اند ، قیمت بسیار بیشتری نسبت به سایر مدل ها داشته و همچنین از نظر دوام و البته زیبایی بسیار بهتر از سایر فلزات خواهد بود . توجه داشته باشید که تمامی فلز های استفاده شده در ساخت استخر فلزی ، ضد زنگ می باشند و این یکی از مهم ترین ویژگی هایی خواهد بود که فلزات استفاده شده باید آن را داشته باشند ، برای اینکه رطوبت می تواند به مرور زمان باعث تخریب هر چیزی شود ، برای همین است که با خیالی راحت می توانید از این استخر ها استفاده کنید . 

استخر هایی که به صورت فلزی و با ورقه های فلزی ساخته می شوند بیشتر به صورت گرد هستند و در تصویر نیز شما استخر هایی را مشاهده می کنید که به صورت گرد طراحی شده اند . ساخت استخر های فلزی تنها با دیواره های فلزی میسر نبوده و بلکه در ساخت آن ها از یک بدنه و روکش ضد آب مانند برزنت نیز استفاده می شود . همانطور که مشخص است ، این دیواره های فلزی در واقع نگهدارنده بوده و نمی توانند آب را به تنهایی در داخل خود حفظ کنند ، برای همین از یک لایه که معمولا از برزنت چند لایه استفاده شده که از الیاف و همچنین پی وی سی بهره می برد . با توجه به این ویژگی بسیار عالی است که استخر می تواند به خوبی مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کند . 

این استخر ها حتی برای ذخیره کردن آب نیز مناسب می باشند . هر چه استخر فلزی شما بزرگ تر باشد ، به همان میزان نیز می تواند مقدار آب بیشتری را نیز در داخل خود جای دهد . یک نکته بسیار مهم در ساخت استخر فلزی مطرح است و آن هم عدم داشتن عمق بسیار بالاست ، برای اینکه این استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند و برای همین محدودیتی از بابت ارتفاع خواهند داشت . شما با سفارش ساخت استخر فلزی شاهد آن خواهید بود که در اسرع وقت روند ساخت و استارت پروژه خواهد خورد و در ظرف مدت چند روز می توانید استخر های خود را تحویل گرفته و از آن بهره برداری کنید .

شما می توانید برای زیبا سازی استخر های خود همچنین از طریق فروشگاه اینتکس اقدام کنید تا استخری بسیار زیبا و لوکس را در نهایت داشته باشید ، به خصوص اگر قصد استفاده شخصی و تفریحی از استخر های فلزی خود دارید . این استخر ها دارای درپوش ، زیرانداز و نردبان هستند تا بتوانید از آن ها برای نگهداری بسیار بهتر استخر استفاده کنید . شما می توانید برای این استخر ها حتی از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید . استخر های پیش ساخته که در کنار خود پمپ های تصفیه آّب دارند ولی شما می توانید از پمپ های مختلف برای استخر فلزی خود استفاده کنید .

  • ساخت استخر فلزی
  • بدنه ای مقاوم
  • دارای پایه های اهنی ضد زنگ
  • نصب در اسرع وقت
  • پیاده سازی صفر تا صد پروژه
  • فضا سازی درست و زیبا
  • خدمات پس از فروش
  • دارای نردبان ، زیرانداز و درپوش
  • قابلیت نصب سیستم اب گرمکن
  • قابلیت اجرا در ابعاد مد نظر شما
  • کمترین قیمت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...