ساخت استخر کشاورزی بزرگ

ES-00202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
252,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر کشاورزی بزرگ

ساخت استخر کشاورزی بزرگ امروزه در بسیاری از زمین های کشاورزی رواج پیدا کرده است ، با ایجاد و ساخت یک استخر برای مزارع کشاورزی ، کشاورزان دیگر دچار بحران آب نخواهد شد چرا که با ذخیره آب در داخل استخر می توانند به راحتی زمین های زراعی خود را آبیاری کنند ، امروزه داشتن و استفاده از یک استخر کشاورزی برای اکثر کشاورزان مخصوصا کشاورزانی که در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند امری ضروری شده است ، همچنین روند استفاده بی رویه آب توسط کشاورزان فعال در یک منطقه باعث شده است تا برخی از کشاورزانی که زمین های زراعی آن ها دور تر از رود ها و آبگیر ها می باشد به مشکل بربخورند اما با وجود این مشکلات استخر های کشاورزی کمک حال کشاورزان عزیز و زحمت کش شده است تا با ذخیره آب بتوانند در فصول گرم سال که آب کم تری به آن ها می رسد بتوانند با ذخیره آبی که انجام گرفته زمین های خود را آبیاری کنند ، البته بسیاری از کشاورزان نیاز دارند تا استخر های کشاورزی با ابعاد بسیار بزرگ را داشته باشند که می توانند روند ساخت استخر کشاوزی بزرگ خود را به فروشگاه اینتکس بسپارند ، فروشگاه اینتکس می تواند در کمترین زمان و با کمترین هزینه استخر کاملا ایده آل را برای شما طراحی کند . شما عزیزان می توانید حتی بدون نیاز به ساخت استخر های خاکی و توکار ، اقدام به خرید استخر های پیش ساخته کنید ، این استخر ها در ابعاد بزرگ 10 متری نیز به فروش می رسند و تنها بایستی آن ها را نصب و راه اندازی کرد ، اما با این حال شما می توانید استخر های بسیار بزرگی برای کشاورزی ایجاد کنید ، برای ساخت استخر های بسیار بزرگ کشاورزی در ابتدا لازم است تا گود برداری صورت گیرد ، گودبرداری این استخر ها بنا به سلیقه و نیاز مشتری صورت می پذیرد بنابراین می تواند متغیر باشد ، همچنین عمق استخر نیز متناسب با نیاز مشتری انجام می گیرد . پس از حفاری نیازی به پی ریزی و آرماتور بندی خاصی نیست چرا که بدنه این استخر ها از ورق ژئوممبران ساخته می شود ، این ورق ها از قوی ترین و با کیفیت ترین اجناس برای عایق بندی استخر های خاکی و زمینی می باشد که در ساخت بسیاری از استخر های کشاورزی بزرگ کارایی دارد ، این ورق ها که از ضخامت مطلوبی برخوردار اند می توانند عایق بسیار خوبی برای جلوگیری از نشت آب باشند ، در صورت نبود عایق در کف استخر مخصوصا استخر های بزرگ می تواند باعث ورود آب به داخل زمین شود که این عمل ممکن است در دراز مدت باعث نشست زمین شود . فروشگاه اینتکس صفر تا صد ساخت استخر های کشاورزی شما را عهده دار خواهد شد و در سریع ترین حالت می تواند پروژه شما را تحویل داده و خدمات پس از فروش استخر را به مشتری ارائه دهد .

ساخت استخر کشاورزی بزرگ

ساخت استخر کشاورزی بزرگ می تواند کارایی بسیار زیادی در صنعت کشاورزی داشته باشد ، زیرا می توانید با استفاده از آن مقدار زیادی آب را ذخیره کنید تا در زمان های مورد نیاز بتوانید از آن استفاده کنید . استخر های کشاورزی را می توانید به روش های مختلفی احداث کنید . ولی یکی از بهترین استخر هایی که برای زمین های کشاورزی و برای این صنعت مناسب می باشد ، زمین هایی خواهد بود که به روش گود برداری و استفاده از کف های عایق مانند ژئوممبران می باشد . توجه داشته باشید تنها با حفاری زمین نمی توانید آب را ذخیره کنید ، برای اینکه آب استخر به دلیل اینکه فشار زیادی را متحمل می شود ، امکان وارد شدن به لایه های زیرین خاک وجود داشته و در نتیجه آب از دست خواهد رفت ، برای همین باید به روش اصولی و با عایق بندی کف استخر ، آب را ذخیره کرد . 

اگر زمین کشاورزی شما در شهر های خشک و بی آب است ، بدون شک داشتن یک استخر کشاورزی بزرگ می تواند کمک شایانی به کشاورزان کرده و شرایط را برای آن ها در فصل های بی آبی بهتر کند . استخرهای بزرگ می توانند مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کنند و برای همین است که افراد تمایل بیشتری به این نوع از استخر ها دارند . با توجه به اینکه ساخت استخر با روش های دیگر همچون ساخت استخر بتنی و ... می تواند هزینه های بسیار بیشتری را در بر داشته باشد ، بدون شک روش استفاده از لایه های عایق مانند ژئوممبران و همچنین گود برداری زمین که نمونه ای از این نوع استخر کشاورزی را در تصاویر بالا مشاهده می کنید ، بهترین روش برای ساخت استخر کشاورزی بزرگ است . 

در این نوع استخر های کشاورزی شما محدودیت ابعادی را از نظر ساخت استخر نخواهید داشت و بنا به فضایی که دارید می توانید استخر هایی را با ابعاد بزرگ و ظرفیت های بالا احداث کنید . توجه داشته باشید که برای اینکار مجوز های لازم را گرفته و سپس می توانید روند ساخت استخر کشاوری خود را در ابعاد بسیار بزرگ به فروشگاه اینترنتی اینتکس که از بزرگترین فروشگاه ها و نمایندگی استخر در ایران است ، بسپارید تا به صورت اصولی بهترین استخر برای شما و با هدف کشاوزی احداث شود . معمولا برای استخر های کشاورزی از پمپ تصفیه آب استفاده نمی شود و بهتر است که تنها بعد از مدتی استفاده لایروبی انجام دهید و یا با استفاده از دستگاه هایی با نام کف کش ، کف استخر را از گل و لای و جلبک ها تمیز کنید . 

معمولا استخر های کشاورزی به دلیل نوع طراحی که دارند ، برای تفریحات آبی و شنا کردن مناسب نیستند و بهتر است که تنها از آن ها در امور کشاورزی استفاده شود . شما می توانید با برقراری تماس با تلفن های فروشگاه اینتکس مشاوره کاملی از روند ساخت استخر کشاورزی بزرگ خود داشته باشید و مراحل ساخت و نحوه ساخت را مطلع شوید تا در صورت تمایل ، روند ساخت استخر از صفر تا صد در محل مورد نظر شما شروع شده و در مدت زمان مشخصی به شما تحویل داده شود . با وجود چنین استخری دیگر شما بحران آب نخواهید داشت و می توانید در هر زمان از آب ذخیره شده برای آبیاری مزارع و زمین های کشاورزی خود استفاده کنید . 

این استخر ها نه تنها برای زمین های کشاورزی بلکه برای باغ ها و آبیاری آن نیز کاملا مناسب می باشد و چه بسا ممکن است وجود چنین استخر هایی برای باغ ها و درختان میوه بسیار پر اهمیت تر باشد . شما می توانید از استخر های پیش ساخته نیز به عنوان استخر ذخیره آب استفاده کنید که استخر هایی آماده هستند و تنها باید آن ها را بر روی زمین نصب کنید . نصب این استخر ها نیز بسیار آسان بوده و در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده اند که حتی به طول 10 متر می رسد . لذا این نوع از استخر ها نیز می توانند به عنوان استخر کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند .

  • ساخت استخر کشاورزی بزرگ
  • جنس بدنه : ورق ژئوممبران
  • جنس پایه : ندارد
  • ابعاد : دلخواه
  • ظرفیت : متغیر
  • پیاده سازی صفر تا صد
  • زمان ساخت 1 الی 2 هفته
  • خدمات پس از فروش
  • ضمانت اجرایی کار
  • هزینه ساخت و پیاده سازی پایین
  • ساخت در محل دلخواه شما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...