ساخت استخر کوچک در حیاط

intex 26392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر کوچک در حیاط

ساخت استخر کوچک در حیاط اگر در منزل خود فضای کوچکی برای استخر دارید و قصد خرید و ساخت آنرا دارید میتوانید از استخر های اینتکس با سایز های کوچک و ارزان قیمت استفاده نمایید برای تهیه و ساخت استخر کوچک برای منزل یا ویلای خود میتوانید با انتخاب محلی مناسب در گوشه ای از حیاط منزل کار را به ما بسپارید در این نوع استخر میتوانید از استخر های بتنی و سیمانی استفاده کنید اما هزینه این کار حدودا به متر مربع حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان است اما با ساخت استخر اینتکس هزینه شما در حد چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد 

بهترین راهکار و بهترین و ارزان ترین راه ساخت استخر کوچک استخر برزنتی اینتکس است که در مقایسه با استخر بتنی و سیمانی بسیار کم هزینه تر و مستحکم تر است بدنه این استخر کوچک خانگی از برزنت سخت بوده و فریم آن نیز از جنس فلز میباشد ترکیب این دو محصول با یکدیگر یک استخر کاملا حرفه ای و مستحکم را تشکیل میدهد که میتواند طول عمر بالایی داشته باشد و سالها در منزل شما کارایی داشته باشد این استخر در سریعترین زمان ممکن نصب میشود و خدمات پس از فروش و گارانتی ۵ ساله دارد تمامی قطعات و لوازم این استخر فلزی میباشد و پمپ تصفیه آن نیز بزرگ بوده و مناسب با ابعاد استخر تعبیه شده است

ساخت استخر کوچک در حیاط

ساخت استخر کوچک در حیاط خانه یا ویلا می تواند بسیار دوست داشتنی و دلپذیر باشد ، برای اینکه می توانید به صورت دائم استخری را داشته باشید که برای شنا کردن و تفریحات آبی ساخته شده است و می توانید در کنار دوستان و اقوام از این استخر ها استفاده کنید . داشتن یک استخر هر چند کوچک می تواند شرایط را برای تفریحات آبی شما فراهم کند تا در هر زمان که علاقه داشتید بتوانید استخر را از آب پر کرده و از آن استفاده کنید . شما می توانید استخر های خود را آنطور که دوست دارید نصب کنید و یا آن را احداث کنید ، برای همین هیچ محدودیتی وجود نداشته و حتی شما می توانید استخر هایی را در حیاط خانه خود داشته باشید که کوچک باشد . 

با توجه به اینکه شاید برخی از دوست داران استخر های خانگی فضای بزرگی را نداشته باشند ، به فکر ساخت استخر کوچک در حیاط خانه خود باشند و شاید بهتر باشد که در رابطه با این موضوع اصلا به سراغ استخر های بتنی و سیمانی نروید . استخر پیش ساخته یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود تا بتوانید از آن ها در حیاط خانه استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که استخر های پیش ساخته دارند این است که ابعاد آن ها بسیار متنوع بوده و شما می توانید بر اساس فضایی که دارید استخر را خریداری کرده و آن را نصب کنید . استخر های پیش ساخته حتی در ابعاد 2 متری ساخته شده اند و به صورت یک متر به یک متر ابعادشان بیشتر می شود و به در نهایت به استخر های پیش ساخته 10 متری می رسد .

برای همین شما می توانید حتی استخر هایی را انتخاب کنید که ابعاد کوچکی دارند و برای استفاده در حیاط های کوچک نیز مناسب می باشند . یک ویژگی بسیار خوبی که اکثر استخر های بادی نوع پیش ساخته دارند این است که شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید ، برای همین هیچ دردسری برای شما وجود نداشته و می توانید به سرعت استخر را بر روی زمین قرار داده و آن را راه اندازی کنید . این در حالی است که اگر دوست داشته باشید می توانید استخر را در داخل زمین نیز راه اندازی کنید . بنابراین می توان گفت که کاملا به دلخواه شماست که استخر را چگونه راه اندازی کنید . زمانی که استخر بر روی زمین راه اندازی می شود می توانید از نردبان برای رفتن به داخل استخر استفاده کنید که معمولا در کنار استخر های پیش ساخته این نردبان ها نیز قرار دارد .

همچنین شما می توانید استخر را در داخل زمین و در حیاط راه اندازی کنید تا شبیه به یک استخر بتنی آن را مورد استفاده قرار دهید . اگر به تصویر ها نیز نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که استخر های ساخته شده در تصاویر نیز به صورت روکار و بر روی زمین هستند و برای همین شما می توانید به راحتی آن ها را بر روی زمین نصب کرده و استفاده کنید . زیبا کردن استخر ها نیز کاملا به شما بستگی دارد و شما مطابق استخری که در تصویر قرار دارد می توانید اطراف استخر را زیبا تر کنید و از چوب های تزئینی ضد آب و پارکت ها و ... استفاده کنید تا استخر کوچک خود را در حیاط خانه زیبا تر و شیک تر کنید . 

شما می توانید برای استخرهای پیش ساخته کوچک خود نیز حتی از پمپ تصفیه آب استفاده کنید . اگر زیاد از استخر استفاده می کنید و یا با توجه به اینکه استخر شما در حیاط خانه راه اندازی شده و در معرض کثیفی ها و گرد و خاک قرار دارد ، بهتر است که از پمپ تصفیه آب استفاده کنید تا بتوانید به صورت منظم استخر های خود را تصفیه کنید و از کثیف شدن آن ها جلوگیری کنید . این استخر ها معمولا دارای کف رنگی و طرح سرامیک هستند که باعث زیبایی بسیار عالی استخر ها شده و شما می توانید یک استخر لوکس را در خانه داشته باشید .

  • ساخت استخر کوچک در حیاط
  • طول استخر داخل زمین : ۴۳۳ سانتی متر
  • عرض : ۲۲۰ سانتی متر
  • ارتفاع : ۱۲۰ سانتی متر
  • دارای پمپ تصفیه آب
  • نردبان
  • چسب مخصوص استخر
  • آماده سازی : ۱۰ روز
  • برند : اینتکس
  • دارای قاب فایبرگلاس
  • جنس پایه ها : آهن ضد زنگ
  • جنس بدنه استخر برزنت
  • مقدار ظرفیت : ۹۷۰۰ لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...