مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند

ch 709234

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند از محصولات پرطرفدار شرکت تهران اینتکس می باشد که در همین مدت زمان کم عرضه توانستته است محبوبیت بسیاری را کسب کند . بدنه این محصول نیز همانند سایر محصولات بادی از پی وی سی تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و علاوه بر استحکام بالا به طور کامل ضد تعریق بوده و می توان ساعت های طولانی بر روی این مبل بادی استراحت نمود و لذت برد . بخش های کناری این محصول نیز از همین جنس بوده و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا مقاومت محصول در برابر فشار و ضربه بالاتر برود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند از سری مبل های بادی پرطرفدار می باشد که در همین زمان کم عرضه به بازار محبوبیت بسیاری در میان طرفداران مبل های بادی پیدا کرده است . جنس این مبل بادی از پی وی سی می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بالایی است همچنین جنس نشیمنگاه این مبل بادی از پی وی سی دولایه می باشد تا مقاومت آن در برابر فشار و ضربه از قمست های کناری بیشتر باشد و آسیب پذیری آن را در قسمت نشیمنگاه تقریبا ناممکن کند . طراحی این محصول کاملا زیبا و دارای طراحی طرح دار بر روی بدنه می باشد که جذابیت خاصی را به این مبل بادی راحتی داده است .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی مطابق بر استاندارد های جهانی می باشد و راحتی خاصی را به فردی که در حال استفاده از آن است می دهد . این مبل دارای تکیه گاه بلند می باشد که از نشیمنگاهاه تا قسمت وسط کمر شما را پوشش داده که در هنگام تکیه دادن راحتی شما را فراهم کرده و در طولانی مدت که از این مبل استفاده شود مانع از کمر درد و یا احساس خستگی درون شما می شود . نشیمنگاه مبل بادی به صورت یکنواخت نمی باشد و دارای شیار می باشد تا جای تحرک را برای بدن شما بگذارد و بدن در حالتی که راحت است قرار بگیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که دارای کیفیت مثال زدنی و ضخامت بالایی می باشد که این ضخامت استفاده شده در طراحی محصول موجب به حداقل رساندن آسیب پذیری آن می شود و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین جنس پی وی سی استفاده شده در این مبل بادی دارای خاصیت ضدتعریق بودن می باشد که در بسیاری از ماه های سال و زمانی که به استفاده ی طولانی مدت از این محصول مشغول هستید به کار می آید و نقطه ی قوت این محصول نسبت به سایر محصولات بادی به حساب می آید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل های بادی دارای استانداردهای جهانی می باشد که برند های مطرح تولید کننده ی محصولات بادی زیاد قادر به تغییر این اندازه ها نمی باشند و کمی برای راحتی مشتریان این ابعاد را دستکاری می کنند تا شرایط بهتر را برای استفاده کنندگان فراهم آورند . این مبل بادی نیز از این قاعده جدا نمی باشد دارای ابعاد استاندارد به مشخصات ( طول : 91 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 63 سانتی متر ) می باشد . اما وزن مبل بادی تکنفره با تکیه گاه بلند 3.1 کیلوگرم می باشد که وزن مناسبی برای مبل های راحتی به شمار می آید و جا به جایی آن را راحت تر کرده است . خصوصیت دیگری که در مبل های بادی مورد توجه قرار می گیرد قابلیت تحمل وزن آن نیز می باشد که این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزن 85 کیلوگرم است که در دسته مبل های بادی دارای کیفیت قابل قبولی نیز می باشد .

نحوه راه اندازی مبل بادی تکنفره با تکیه گاه بلند :

نحوه راه اندازی این مبل بادی بسیار راحت می باشد وتوسط ابتدایی ترین پمپ های بادی دستی و اتوماتیک نیز قابل باد شدن است . فقط کافیست این مبل را بر روی یک سطح صاف و به دور از اجسام تیز قرار دهید و باد را درون آن بدمید تا قابل استفاده برای شود . فقط نکاتی که در هنگاه راه اندازی باید به آن توجه داشته باشید عدم زیاد باد کردن این مبل بادی و یا کم باد کردنش می باشد زیرا طول عمر محصولات بادی را این امر کاهش می دهد .

شیوه مراقبت و نگهداری :

برای مراقبت هرچه بهتر از وسایل بادی مستلزم رعایت یکسری قوانین می باشد که یکی از آن ها به اندازه باد کردن محصول بادی می باشد زیرا زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن ها موجب فشار آوردن به آن ها می شود . نکته دوم عدم پریدن بر روی این مبل های بادی می باشد زیرا طول عمر این محصولات را به شدت پایین می آورد . همچنین همانطور که در بالا گفتیم مبل بادی از جنس پی وی سی می باشد به هنگام استفاده از آن باید کاملا مراقب برخورد اجسام تیز با آن باشید زیرا در برابر اجسام تیز بی دفاع هستند و در این خصوص نیز ما برای شما جعبه تعمییرات را نیز فراهم کرده ایم . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . 

جمع بندی :

مبل بادی تک نفره با تکیه گاه بلند  یک مبل راحتی با کیفیت بالا و از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که بر روی مقاومت آن در برابر ضربه و فشار بسیار کار شده است و در تست های انجام شده بر روی آن مقاومت بالایی را از خود نشان داده است . این مبل بادی دارای تکیه گاه بلند می باشد که به هنگام استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نمی کنید . این مبل راحتی با تکیه گاه بلند با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 85 کیلو گرم
 طول 91 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 63 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
 نوع مبل یک نفره
 سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...