مبل بادی خردسال با طرح عروسک

57025ch

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی خردسال با طرح عروسک

مبل بادی خردسال با طرح عروسک از جدید ترین مبل های بادی تولید شده با طراحی زیبا و کودک پسندانه بوده که از کیفیت و دوام متاسب با قیمت خود بهره می برد. این کالا همانند دیگر محصولات بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده اما از ضخامت کمتر برای سبک تر شدن محصول بهره می برد. کالایی که کاملا ضد آب بوده و قابل استفاده در آب را به شکل شناور خواهد داشت. این کالا در طرح های دیگر با رنگبندی های متفاوتی تولید شده که توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهند بود. داشتن بدنه طرح عروسکی با رنگبندی های شاد نیز از دیگر ویژگی های این محصول بوده به همین دلیل می تواند در روحیه فرزندان شما بسیار تاثیر گذار باشد.

نقد و بررسی مبل بادی خردسال با طرح عروسک

مبل بادی خردسال با طرح عروسک یکی از جدید ترین و بهترین مبل های بادی تولید شده برای سنین کمتر از سه سال بوده که از طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بهره می برد تا کودکان را به سوی خود جذب کند. علاوه بر ظاهر در ساختار مبل نیز تلاش شده تا از مواد مرغوبی در ساخت آن به کار گرفته شود. گرچه شرکت سازنده آن چندا موفق نبوده و از نظر کیفیت ساخت این مبل بادی فاصله بسیاری با رقیبان خود یعنی مبل بادی کیتی و محصولات ساخته شده توسط جیلونگ دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این کالا در قالب نقد و بررسی ارائه کنیم. این توضیحات شامل مواردی همچون ظاهر، کیفیت و ساخت به علاوه روش نصب مبل خواهد بود. با ما همراه باشید. 

طراحی

همواره در تهران اینتکس سعی کرده ایم تا بررسی ها را از معقوله طراحی کالا شروع کنیم چراکه اولین قسمت از آنچه مشتری می بیند طراحی های کالاست و در صورتی که ظاهر آن مورد پسند قرار نگیرد توضیح سایر مشخصه های آن بی معنی می شود. بدنه مبل بادی از سه قسمت ساخته شده است، قسمت زیرین که از رنگ صورتی بهره مند بوده و دارای سطحی برای راحتی بیشتر کودک است، دسته ها نیز طراحی کاملا ساده و زیبایی دارند، به علاوه نقش دست عروسک را ایفا می کنند. اما قسمت پشتی مبل که حالت فانتزی تری دارد برای حفظ تعادل کودک از بخش به مراتب بزرگ تر و ضخیم تری ساخته شده است تا ایمنی مبل را افزایش دهد. بر روی پشتی چهره عروسک به علاوه گوش های آن قرار دارد که همخوانی خوبی با بدنه دارد، تنها نکته منفی در طراحی این کالا اشکال و چاپ بی کیفیت روی بدنه، و عدم همخوانی رنگ های آن باعث شده است که برخی از طراحی این تشک بادی رضایت کافی نداشته باشند و انتخاب خود را تغییر دهند. 

ابعاد و وزن

مبل های بادی برای استفاده در سنین مختلف ابعاد متفاوتی دارند و کالا هایی که برای کودکان و خرد سالان ساخته می شوند معمولا کوچک ترین نوع مبل بادی می باشد که حمل آن نیز ساده تر از سایر مبل های بادی می باشد، به همین دلیل مبل بادی طرح عروسک را به سادگی می توانید درون کوله پشتی یا صندوق عقب اتومبیل قرار دهید. وزن مبل نیز تنها 400 گرم بوده که خود تظمینی بر راحتی حمل آن است.طول مبل برابر با 30 و عرض آن حدود 25 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن از سطح زمین در قسمت بالایی پشتی 38 سانتی متر است، طول و عرض ذکر شده از سوی سازنده نیز فضایی است که کالا اشغال می کند و کودک در فضیای کوچکتری قرار می گیرد. حجم بسته بندی آن نیز از جعبه یک تبلت نیز کوچکتر است.

جنس و کیفیت بدنه

همانطور که در بند اول به آن اشاره کردیم این مبل بادی از مواد مرغوبی ساخته نشده است و به هیچ وجه رضایت مشتریان را به خواه نخواهد داشت. البته عدم مرغوبیت این مبل به این معنا نیست که نتوان از آن استفاده کرد بلکه باید در زمان استفاده از آن بیشتر مراقب باشید و احتیاط کنید. لایه های این مبل یک سوم ضخامت لایه های مبل بادی کودک کیتی هستند. و تمامی قسمت های آن به جز قسمت لایه های زیرین از یک لایه بهره می برد که البته به دلیل قیمت بسیار پایین این کالا انتظاری بیشتر از این نیز وجود ندارد. برای جلوگیری از گسسته شدن لایه های داخلی مبل بهتر است از فشار به یک باره به بدنه آن جلوگیری کنید. 

روش نصب

برای راه اندازی این مبل بادی ابتدا لازم است تا محل مناسبی که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید بهتر است پیش از باد کردن مبل محل مورد نظرتان را یک بار به صورت کامل تمیز کنید تا از صدمات اضافه جلوگیری شود. در مرحله بعد مبل را از بسته بندی یا از ساک حمل آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در مرحله بعدی با استفاده از تبدیل کوچک پمپ باد دستی یا برقی اقدام به باد کردن مبل کنید. با توجه به اینکه پمپ باد دستی به هیچ عنوان باد بیش از تحمل مبل را به درون آن وارد نمی کند تنها در زمان استفاده از پمپ باد دستی از باد کردن بیش از حد پمپ پرهیز کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 طول 30 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای بدنه دو رنگ
 قابل استفاده بر روی آب
دارای طرح های مختلف
 مناسب استفاده در فضای مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...