مبل بادی خردسال حفاظ دار

B 0032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی خردسال حفاظ دار

مبل بادی خردسال با حفاظ از محصولات بادی پرطرفدار می باشد که مناسب برای کودکانی می باشد که دارای سن کمی می باشند و نیاز به امنیت بیشتری بر روی مبل دارند . این مبل به خوبی تعادل کودک شما را حفظ خواهد کرد و حفاظ تعبیه شده برای این محصول می تواند نقش دستگیره برای کودک را نیز ایفا کند . بدنه ی این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم بوده و هنگام استافده از آن بدن کودک شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین در بخش نشیمنگاه این محصول چندین سوراخ کوچک تعبیه شده است که به کمک این سوراخ ها ، هوا در قسمت زیرین کودک رد و بدل خواهد شد و به تعریق نکردن بدن کودک شما کمک بسزایی نموده است . 

نقد و بررسی مبل بادی خردسال حفاظ دار

مبل های بادی کودکان در طرح ها و اشکال مختلفی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آنها می توانند به شیوه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. این مبل بادی با بهره گیری از طرح ها و اشکالی که دارد برای استفاده کودکان در سنین کم و نوزاد ها مناسب می باشد و با حفاظ جلویی از افتادن مبل بادی جلوگیری می کند. این مبل بادی می تواند در شرایط مختلفی اعم از مسافرت، منزل و یا ویلا یا حتی مبل روی آب استفاده نمود. در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات کامل به بررسی این محصول بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی

طراحی مبل بادی خردسال حفاظ دار همانند سایر مبل های بادی و از حالت مکعبی با گوشه های گرد برخوردار می باشد. اما علاوه بر سایر قسمت های مبل ها، این کالا دارای یک محافظ بادی در قسمت جلویی نشیمنگاه خود دارد که  مبلی که دارای نشیمنگاهی نرم و راحت با طراحی مواج بوده که هنگام نشستن روی آن کودک حس بسیار راحتی را تجربه خواهند نمود. بدنه ای که دارای نشیمنگاه کمر و دست بوده و به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده است. ویژگی دیگری که طراحی بدنه این محصول می توان به حجم کم بسته بندی و راحتی آن در نصب اشاره کرد. 

ابعاد و وزن

ابعاد مبل بادی کودک معادل طول: طول: 42 سانتی متر ، عرض: 25 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای این کالا می باشد. ابن ابعاد تمامی قسمت های بدنه و دسته ها و پشتی آن را نیز در بر می گیرد و کل فضایی که پس از باد شدن اشغال می شود را در بر می گیرد. زمانی که این محصول را جمع می کنید حجم و ابعاد بسیار کمی به خود گرفته و به آسانی در هر محلی جای خواهد شد. وزن این مبل حدود 1 کیلوگرم بوده که این وزن شامل وزن بسته بندی آن می باشد. اما طبق جنس بدنه و ابعاد این کالا تحمل وزن آن 25 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول برای این مبل خواهد بود.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی کودک همانند بسیاری از کالا های این دسته خود از مواد PVC با رویه براق می باشد. بدنه ای که در صورت برخورد آب به آن و همچنین قرار گرفتن زیر نور مستقیم خوردشید هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این مبل با توجه به جنس بدنه و طراحی خود می تواند در آب های آرام با عمق کم مانند استخر ها نیز به کار برده شود. یکی دیگر از ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالای آن برای جمع و باز شدن راحت است. در کنار این توضیحات اگر بر اثر فشار زیاد و یا ضربه بدنه این مبل صدمه ای بیند می توان توسط بسته تعمیرات مبل را همانند روز اول قابل استفاده کند.

روش نصب

برای راه اندازی و نصب این کالا در ابتدا می بایست محل مشخصی که تراز باشد را بیابید. این محل باید عاری از هر گونه شئ تیز باشد و بهتر است پیش از هر کاری از پاک بودن قسمت مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در ادامه نوبت به خارج کردن مبل از بسته بندی آن می رسد، مبل را با دقت از عدم برخورد اشیائ تیز به آن از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که خریداری کرده اید و با تبدیل متوسط آن اقدام به باد کردن مبل بادی کنید. باد کردن توسط پمپ باد دستی حدود 2 الی 3 دقیقه و با استفاده از پمپ باد برقی کمتر از 2 دقیقه زمان می برد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 25 کیلو گرم
 طول 42 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...