مبل بادی خردسال سبز با حفاظ

ch 007840

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی خردسال سبز با حفاظ

مبل بادی حفاظ دار خردسال محصولی جدید و با کیفیت می باشد که به سبب طراحی و رنگ های استفاده شده در این محصول مناسب برای کودکان بوده و بر روی روحیه کودکان شما تاثیر خواهد گذاشت . بدنه این محصول از پی وی سی مستحکم بوده که به صورت چرمی عرضه شده است . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش زیرین این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی استحکام بالای آن و همچنین ضد حساسیت بودن آن می باشد که این ویژگی کمک می کند تا بدن کودکان شما در هنگام استفاده دچار حساسیت نشود . ابعاد مناسب  این محصول نیز سبب این شده است تا بتوان از این مبل بادی در هر فضایی ( حتی اتاق های کوچک ) استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی خردسال سبز با حفاظ

مبل بادی خردسال سبز با حفاظ محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و در ابتدای ورود به بازار با استقبال ویژه ای رو به رو شد و به فروش بالایی دست پیدا کرد . این محصول دارای رنگبندی شاد و زیبایی می باشد که از همین رو می تواند به خوبی توجه کودک را به خود جلب کرده و موجبات شادی کودک را فراهم آورد . فروشگاه اینتکس به عنوان نماینده انحصاری محصولات بادی در ایران این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورده است که برای خرید مبل بادی کودک می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا با راهنمایی های خود تجربه خریدی لذت بخش را برای شما رقم بزنند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول پرداخته و شما را با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که تمامی نیاز های روانی یک کودک در طراح های استفاده شده در آن در نظر گرفته شده است . تلفیق رنگی سبز کم رنگ و پر رنگ به گونه ای می باشد که می تواند به خوبی توجه کودک را به خود جلب کرده و مورد استفاده وی قرار بگیرد . در قسمت جلویی نشیمنگاه بخش برجسته بادی قرار داده شده است که علاوه بر وسیله ای برای حفظ تعادل کودک از آن می توان برای جلوگیری از بیرون افتادن کودک از روی مبل بادی استفاده کرد و کابردی می باشد . رویه نرم و انعطاف پذیر این محصول بهترین حالت را برای بدن کودک فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نشود . همچنین تکیه گاه این مبل بادی دارای ارتفاع مناسبی می باشد که تمام کمر و گردن کودک را در بر می گیرد و بهترین حالت را برای بدن وی فراهم می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل بادی از پی وی سی با روکش چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر نفوذ آب نیز کیفیت بالایی را از خود نشان داده است و از همین رو می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت محصول در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت آن را در برابر فشار دو برابر کرده است و خیال شما را از بابت به طور کلی راحت می کند . مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری پی وی سی این جنس را به محبوب ترین جنس برای تولید محصولات بادی در میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تبدیل کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی خردسال به مشخصات ( طول : 40 سانتی متر ، عرض : 27 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که فضای بالایی را برای کودک فراهم می آورد و در دسته بندی مبل های بادی نشان از کیفیت بالای آن دارد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل های بادی باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد که حمل و نقل آن را بسیار راحت می کند ، وزن این مبل بادی 1 کیلو گرم می باشد که بسیار مناسب است و از همین رو می تواند بهترین گرینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل بادی نیز 25 کیلو گرم می باشد که در رده سنی کودک می تواند بدون مشکل مورد استفاده قرار بگیرد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هرچه تمام تر و توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد فقط کافیست محفظه باد مبل را با خروجی باد پمپ هماهنگ کرده و شروع به باد کردن محصول کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد در هنگام باد کردن محصول توجه داشته باشید که محصول به اندازه استاندارد باد شده و از زیاد یا کم باد کردن مبل خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی قابل انتظار از مبل را نمی توانید مشاهده کنید . همچین از برخورد اجسام تیز و برنده به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اسام تیز بی دفاع می باشند . در مرحله بعد از جامپینگ بر روی مبل بادی حدالامکان خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی در این صورت کاهش می یابد .

جمع بندی :

مبل بادی خردسال سبز با حفاظ حصولی زیبا می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و توجه مصرف کنندگان را به خوبی به خود جلب کرده است . این مبل بادی از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد که برای بالا بردن مقاومت سطح نشیمنگاه این محصول در برابر فشار و ضربه از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا مقاومت این قسمت را بیش از پیش افزایش دهد . این مبل بادی خردسال با کیفیت مناسب در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 25 کیلو گرم
 طول 40 سانتی متر
 عرض 27 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...