مبل بادی دو رنگ بزرگسال

ch 673352

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو رنگ بزرگسال

مبل بادی دو رنگ یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد . ارگونومی ساخت این محصول مناسب برای استفاده برای استفاده در ساعت های طولانی می باشد . بدنه ساخته شده از پی وی سی این محصول در برابر اشیاء نوک تیز حساس بوده و می بایست از برخورد این محصول با این اشیاء جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این استفاده استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد که می توان از این محصولات با خیال آسوده استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی دو رنگ بزرگسال

مبل بادی دو رنگ بزرگسال

مبل بادی دو رنگ بزرگسال از زیباترین و پرطرفدار ترین مبل های بادی تولیدی می باشد که بسیار محبوب طرفداران مبل های بادی راحتی است . این محصول از جنس پی وی سی می باشد که از نرمی خاصی برخوردار است و هنگام نشستن بر روی آن هیچ گونه زبری را حس نمی کنید . مبل بادی تک نفره بسیار مناسب برای فضای های کوچک و افرادی که در مکان هایی که دارای فضای مناسب برای گذاشتن مبلمان نیستن می باشد که برای برطرف کردن خستگی روزانه می توانید از آن استفاده کنید . طراحی این مبل کاملا مهندسی شده است و بر روی آن احساس راحتی کامل می کنید همچنین وزن این محصول حدود 2 کیلوگرم بوده که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما و یا همچنین استفاده در فضاهایی باشد که مبل راحتی به تعدد مورد جابه جایی قرار می گیرد باشد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل راحتی به صورت کاملا استاندارد و مهندسی شده می باشد و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین مبلی می باشد که قطر آن کاملا استاندارد می باشد و فضای خوبی را برای نشستن شما فراهم می کند ، فضای نشستن این مبل نه آنقدر بزرگ می باشد که هنگام نشستن درون آن احساس راحتی و امنیت نکنید و نه آنقدر کوچک می باشد که به هنگام نشستن درون آن احساس افتادن از روی مبل به شما دست بدهد . همچنین قسمت نشیمنگاه این مبل بادی مواج می باشد تا بهترین حالت را در هنگام نشستن برای شما فراهم آورد و احساس راحتی کامل را در شما به وجود آورد .

جنس بدنه :

جنس مبل بادی دو رنگ از پی وی سی دولایه و با کیفیت می باشد که از لطافت خاصی برخوردار است و هنگام نشستن بر روی آن زبری را حس نمی کنید و کاملا احساس راحتی به شما دست می دهد و این همان طراحی مهندسی شده و استانداردی است که برای شما بیان کردیم . محصولات بادی از جنس پی وی سی نرمی خاصی دارند و از برخورد هرگونه اجسام تیز به آن باید جلوگیری شود زیرا در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشد و علت استفاده از آن در وسایل بادی استحکام بالا در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالا می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی کودک در اندازه های استاندارد جهانی می باشد که ابعاد آن به مشخصات (قطر : 95 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر) می باشد که ابعاد خوبی را در دسته بندی مبل های بادی یک نفره برای شما فراهم آورده است . وزن محصول به همراه بسته بندی تقریبا 2 کیلوگرم می باشد که از وزن بسیار پاینی برخوردار است و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در محیط هایی که مبل هایشان احتیاج به جا به جایی در دفعات زیاد دارد به حساب بیاید و اما بعد از بررسی ابعاد و وزن خود محصول به سراغ تحمل وزن این مبل بادی می رویم ، مبل بادی تکنفره دو رنگ دارای قابلیت تحمل وزن تا 85 کیلوگرم می باشد که بسیار وزن ایده آلی برای مبل های بادی یک نفره به حساب می آید و می تواند نیاز های شما را برطرف کند .

نحوه راه اندازی مبل بادی :

نحوه راه اندازی مبل بادی به راحتی آب خوردن می باشد و توسط ابتدایی ترین پمپ های بادی نیز قابل باد شدن می باشد . این مبل توسط پمپ های بادی دستی و اتوماتیک نیز باد می شود اگر از پمپ بادی 220 ولت استفاده کنید این محصول در کمتر از 1 دقیقه باد شده و می توانید از آن استفاده کنید . کافیست این مبل بادی را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز گذاشته و باد را درون آن بدمید تا قابل بهره برداری شود . 

شیوه نگهداری از مبل بادی :

برای نگهداری از محصولات بادی باید یکسری قوانین رعایت شود . در مرحله اول از پریدن به مورد بر روی این محصولات باید خودداری شود زیرا طول عمر محصولات بادی را به شدت پایین می آورد . در مرحله دوم از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن این محصول خودداری شده و محصول را به اندازه ی استاندارد باد کنید و سپس از آن استفاده کنید . همچنین همانطور که در بالا گفتیم مبل بادی از جنس پی وی سی می باشد به هنگام استفاده از آن باید کاملا مراقب برخورد اجسام تیز با آن باشید زیرا در برابر اجسام تیز بی دفاع هستند و در این خصوص نیز ما برای شما جعبه تعمییرات را نیز فراهم کرده ایم . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . 

جمع بندی :

مبل بادی دو رنگ بزرگسال محصولی با کیفیت و از لحاظ قیمتی مناسب برای افرادی می باشد که که به دنبال محصولات بادی با طول عمر بالا هستند . این مبل بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برندهای مطرح محصولات بادی در ایران نیز می باشد عرضه می شود که می توانید آن را خریداری کرده و تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را با ما داشته باشید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 85 کیلو گرم
 قطر 95 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح ضد تعریق
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...