مبل بادی دو نفره با تکیه گاه بلند

ch 07928

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره با تکیه گاه بلند

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند از محصولات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و بخش کناری این محصول نیز از همین جنس تهیه شده است . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار دارد . به سبب استفاده از این جنس در بدنه این محصول ، کاناپه حالت ضد تعریق به خود گرفته است و می توانید با خیال آسوده از این محصول ساعت های طولانی استفاده کنید . در بدنه این محصول نیز فضای اضافی را مشاهده نخواهید کرد و از تمامی قسمت های این محصول به خوبس استفاده شده است و می توانید از این کاناپه در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس در ایران تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی دو نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی دو نفره با تکیه گاه بلند از سری کاناپه های بادی راحتی با طراحی بدنه ساده بوده که برای استفاده در فضای مختلف از جمله فضای باز یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استراحت های سطحی خواهد بود. این محصول از نظر طراحی بدنه در انواع مختلف دیگری نیز تولید شده که کمی در ساختار بدنه با هم متفاوت می باشند. این کاناپه بادی دارای ویژگی های بسیار خوبی در خود بوده که نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود گزینه بسیار خوبی برای خرید و استفاده خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده که از تکیه گاهی بزرگ و شیبدار برخوردار می باشد. این کاناپه به دلیل داشتن تکیه گاه هایی بزرگ برای کمر و دست ها محلی کاملا راحت برای نشستن ایجاد می کند. علا.ه بر این طراحی قسمت رویه کاناپه نیز به شکل مواج بوده تا هنگام نشستن اعضای بدن را به خوبی به خود جذب کند تا در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این عمل باعث می شود تا مقداری بسیاری زیادی از تعریق مصرف کنندگان را بر طرف کند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد آب به بدنه و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب بهره مند است. این نوع جنس بدنه تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده که برای چنین محصولات بادی امری طبیعی خواهد بود. این کالا بدنه ای با انعطاف بالایی داشته که امکان جمع شدن محصول در حجم و ابعاد کمتری را فراهم خواهد ساخت به همین دلیل امکان حمل و جا به جایی آسوده تر را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا قابلیت تعمیر تضمینی آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کالا معادل (طول: 215 سانتی متر ، عرض: 109 سانتی متر ، ارتفاع: 115 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کاناپه بوده و برای استفاده سنین بزرگسال یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. زمانی که این کاناپه بادی را از باد خالی کرده و جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده تا جایی که به راحتی امکان حمل و جا به جایی برای این محصول به همراه خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. تحمل وزن این کاناپه بر اساس جنس بدنه و ظرفیت آب حساب شده که برابر 220 کیلوگرم می باشد. این مقدار تحمل وزن مقداری بسیار مناسب برای این کالا محسوب شده به همین دلیل امکان استفاده برای افرادی با وزن بالا را نیز به راحتی فراهم خواهد ساخت. وزن بسته بندی آن نیز 5 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول برای این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی دو نفره می بایست پس از تهیه یک پمپ باد از شرکت اینتکس با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن این کالا کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت کنید که بیش از حد به این کاناپه باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. برای مراقبت هر چه بهتر از این نوع محصولات بادی باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود. همچنین مقدار باد زدن و محل استفاده نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از این کاناپه بادی بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی دو نفره با طراحی بدنه ساده بوده که نسبت به کیفیت خوب خود از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار می باشد. محصولی که دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 215 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...