مبل بادی دو نفره طرح گل

YT-037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره طرح گل

مبل بادی دو نفره طرح دار محصولی برای استفاده در منزل و همچنین اتاق های نشیمن که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با طراحی شاد که به زیبایی این کالا افزوده است. این مبل بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده و از دو بالش یا کوسن بادی مجزا بر روی خود بهره می برد. محصولی که با داشتن ابعاد و تحمل وزن مناسب می تواند برای هر سنینی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این مبل نیز همانند بسیاری از مبل های بادی دیگر می تواند به دلیل داشتن وزن مناسب در  سفر ها نیز استفاده شود. برای راه اندازی و باد نمودن آن کافیست از قسمت پمپ های باد یک پمپ متناسب با این محصول را تهیه نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره طرح گل

مبل بادی طرح گل محصولی بسیار با کیفیت است که برای استفاده خانوادگی مناسب می باشد. این محصول که از طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با تمام کالا ها و مبل های تولید شده برخوردار است، به شیوه متنوعی ساخته و تولید شده که برای اولین بار است از سوی شرکت اینتایم شاهد آن هستیم. این کالا علاوه بر لایه های اصلی و همیشگی که دارند به یک رویه پارچه ای تجهیز شده است، این رویه علاوه بر ایجاد حالت ضد تعریق مبل را مشابه کالا های سنتی و چوبی می کند، به علاوه دو عدد کوسن بادی نیز در بسته بندی موجود است که هر دو از طرح گل در ساخت انها استفاده شده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل و جامعی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم، با ما همراه باشید. 

طراحی

بزرگ ترین تفاوت این محصول سایر محصولات بادی طراحی ان است،  بخش زیرین آن به صورت یک تکه، پشتی و دسته های آن نیز هر کدام به صورت جداگانه ای قرار گرفته اند که باعث زیبا تر شدن و کلاسیک تر شدن مبل شده است. پارچه رویه مبل پس زمینه سفید رنگی داشته است و بر روی آن اشکال انواع گل ها چاپ شده تا شاهد محصولی زیبا تر باشیم. در قسمت های لبه مبل که نقطه اتصال دو قسمت از لایه های بادی می باشد طرح دوخت زیبایی قرار گرفته و این قسمت ها به صورت کامل ساده می باشند. قسمت مقابل دسته های مبل نیز از دو گل مصنوعی و زیبا بهره مند هستند که با ترکیب رنگ بدنه همخوانی دارند. 

ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی دو نفره با طراح گل دارای 180 سانتی متر طول ، 80 سانتی متر عرض و 90 سانتی متر ارتفاع می باشد که در هنگام استفاده به شما احساس خوب و لذت بخشی دست خواهد داد و همانند مبل های چوبی سنتی از آن لذت خواهید برد . به دلیل طراحی خوب و مناسبی که این محصول دارد از تمامی فضای آن به خوبی بهره برده شده است. به همین دلیل در عین ابعاد مناسب و نسبتا بزرگ ، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید . تحمل وزن بالای این مبل یکی از مزیت های ان بوده که باعث می شود افراد سنگین وزن نیز بتوانند از آن استفاده کنند . تحمل وزنی که در حدود 160 کیلوگرم بوده و مناسب برای دو نفر می باشد. با توجه به وزن 4.5 کیلو گرمی و ابعاد کوچک بسته بندی آن می توانید این مبل را به سادگی حمل کرده و به صورت پرتابل از آن استفاده کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه ی این مبل بادی دو نفره از جنس پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از این ماده ، قابلیت انعطاف پذیری بالا و همچنین استحکام بالای آن می باشد . به همین دلیل استفاده از پی وی سی در تولید محصولات بادی رایج می باشد. بر روی این لایه ها، پارچه ای ضخیم کشیده شده و به بدنه اصلی مبل پرس شده تا علاوه بر زیبایی و افزایش مد کلاسیک آن، شاهد بدنه ای ضد تعریق نیز باشیم . در قسمت زیرین سه لایه و بخش های کناری و لبه بالایی مبل از یک لایه تشکیل شده اند، اما بخش های مرتبط با بدن اعم از پشتی ها و نشیمنگاه از سه لاشه تشکیل شده است. 

روش نصب

برای نصب این مبل لازم است تا محل مناسبی را که عاری از هر گونه شئ تیز باشد بیابید. در مرحله بعدی مبل را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، مطمئن باشید فشاری روی هیچ کدام از قسمت های مبل وجود نداشته باشد چراکه ممکن است مانع از ورود باد به داخل آن شوند یا اینکه عملیات پمپاژ باد را سخت تر کند. در ادامه نوبت به با کردن مبل می شود. تمامی محفظه های باد را که عمومه در قسمت پشتی هستند یافته و با استفاده از تبدیل متوسط پمپ باد کنید، باد کردن این محصول با استفاده از پمپ باد دستی کمتر از ده دقیقه و با استفاده از پمپ برقی کمتر از 5 دقیقه به طول خواهد انجامید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای دو کوسن بادی
 طراحی زیبا و شاد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...