مبل بادی مخمل تک نفره اینتکس

mbl-1035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مخمل تک نفره اینتکس

مبل بادی مخمل تک نفره اینتکس یکی از محصولات خاص و با کیفیتی است که توسط شرکت تهران اینتکس هم اکنون در دسترس شماست. این کالا رویه ای مخملی ساخته شده از جنس وینیل دارد که بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به سادگی بر روی ان نشسته و لذت ببرید. بخش نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول هر دو دارای برامدگی ها و سطح مواجی هستند که باعث شده تا در هنگام استراحت بر روی این محصول از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری شده و بهترین ارگونومی ممکن را به بدن شما ببخشد. هم چنین در بخش کناری این کالا یک عدد محفظه برای نگهداری بطری اب نیز تعبیه شده است که جزو مزایای این کالا به حساب می اید. در کنار این موارد باید عنوان کرد که این کالا خود دارای پمپ باد برقی بوده و در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را باد کرده و استفاده کنید. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این کالا می توانید بر روی ان ملافه ای هم پهن کنید تا کثیف نشود. این محصول دیدنی هم اکنون در دسترس شما بوده و می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

مبل بادی مخمل تک نفره اینتکس یکی از فوق العاده ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که بسیار نرم و لطیف است. این کالا ظاهری بسیار با کیفیت دارد و نرمی و راحتی را برای شما به ارمغان می اورد. هم چنین این محصول دارای سطوح شیار دار است که به راحتی می توانید با نشستن بر روی ان احساس فوق العاده راحت را تجربه کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد بررسی قرار دهیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص این محصول باید عنوان کرد که این کالا ظاهری مربعی شکل دارد. بخش زیرین و نشیمنگاه این محصول به صورت دو لایه شکل گرفته است که لایه زیرین باریک تر و لایه اصلی این محصول نیز مقداری تو پر و حجیم تر است. در هر دو سمت این محصول دو عدد جایگاه برای قرار گیری راحت دستان شما تعبیه شده است که می توانید پس از نشیتن بر روی این مبل بادی به سادگی دستان خود رابر روی ان ها قرار داده و بهترین ارگونومی را به بدن خود ببخشید. هم چنین در یک سمت از این دستگیره ها یک عدد محفظه برای قرار دادن بطری اب طراحی شده است که با خیال راحت می توانید از ان هم استفاده کرده و لذت ببرید. بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت بلند تر از بقیه نقاط این محصول شکل گرفته است که شیار دار بوده و همانند سزح نشیمنگاه این محصول بسیار راحت می باشد. تمام این موارد نشان از خلاقیت و دقت در ساخت این محصول دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه محصولات بادی یکی از مواردی است که باید به ان در هنگام خرید توجه ویژه ای نمود. در همین خصوص باید گفت که رویه و بخش های کناری این کالا ساخته شده از نوع وینیل مخمل می باشد. کف این محصول هم از نوع وینیل دو لایه طراحی و تولید گردیده است. تمام این موارد به صورت کاملا شکیل و زیبا شکل گرفته است که خیال شما را از بابت کیفیت و استحکام بسیار راحت کرده است.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد. در همین خصوص باید گفت که این مبل بادی در طول 122 سانتی متر ، عرض 107 سانتی مترو ارتفاع 90 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا خود تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که پس از راه اندازی هم می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید. هم چنین این محصول تا 140 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود می تواند به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما بادی در ابتدا این محصول را از بسته بندی خارج کنید. سپس پمپ باد برقی این محصول را که در کنار بسته بندی ان قرار گرفته به برق زده و سپس سعی کنید تا این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی نمایید. هم چنین در هنگام راه اندازی باید به این نکته هم توجه کنید که به اندازه این مبل را باد کنید و از کمتر یا بیش از حد باد کردن این محصول اجتناب نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول می بایست از ضربه زدن و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل رویه ان خودداری کنید .هم چنین سعی کنید تا از پرت کردن این محصول هم بپرهیزید. نکته مهم دیگر این است که از وارد کردن وزن بیش از حد به این محصول هم خودداری کنید تا بتوانید سلامت این محصول را به طور کامل حفظ نمایید.

جمع بندی

مبل بادی مخمل تک نفره اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت است که ساختاری فوق العاده دارد. این کالا از بدنه ای بسیار مقاوم شکل گرفته است و دارای تکیه گاه بادی و سطح نشیمنکاه مواج می باشد که از خصوصیات خوب این مبل بادی به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخمل
 جنس بخش کناری وینیل مخمل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعریق و قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...