مبل بادی گرد با نشیمنگاه رنگی

SPM86395

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی گرد با نشیمنگاه رنگی

مبل بادی گرد با نشیمنگاه رنگی یکی از جدید ترین مبل های بادی یک نفره تولید شده با بدنه ضد آب بوده که برای سنین کودک و نوجوان به بازار عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از ضخامت و دوام مناسبی برخوردار است. این محصول از مقاومت خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب بهره مند بوده و به دلیل ضد آب بودن با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. محصولی که در 4 مدل از نظر رنگ نشیمنگاه تولید شده که رنگ های آن شامل سبز ، بنفش ، سرمه ای و نارنجی می باشند. این محصول دارای تکیه گاه گرد بوده تا هنگام نشستن به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن وزن سبک و انعطاف بالای بدنه به منظور جمع کردن این کالا در حجم و ابعاد کوچک اشاره نمود. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این مبل بادی را در هر مکانی به راحتی حمل کنید.

نقد و بررسی مبل بادی گرد با نشیمنگاه رنگی

مبل بادی گرد با نشیمنگاه رنگی

مبل بادی گرد با نشیمنگاه رنگی یکی از جدید ترین مبل های بادی یک نفره تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که از در میان یکی از با کیفیت ترین و کم حجم ترین مبل های بادی بوده که از کاربرد بالایی برای استفاده در مکان های مختلف بهره مند می باشد. این مبل دارای طراحی و ارگونومی ساخت راحتی بوده و در سه مدل از لحاظ رنگ نشیمنگاه تولید شده است. این نوع مبل بادی با توجه به ویژگی های مناسبی که در خود داشته امکان استفاده در مسافرت ها را نیز به مصرف کننده خود خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت این مبل بادی به صورت گرد بوده و از تکیه گاهی با حالت گرد برخوردار می باشد. این تکیه گاه به گونه ای روی بدنه تعبیه شده که کاملا اعضای کمر را در بر گیرد. همچنین نشیمنگاه نرم و راحت این مبل نیز می تواند احساس بسیار خوبی به مصرف کنندگان در زمان استفاده از این مبل بادی بدهد. قسمت کف این مبل کمی گود بوده تا زمانی ک از این محصول استفاده می کنید عمل هواگیری صورت گرفته و در نهایت از حرکت های اضافی جلوگیری شود. همچنین این مبل در سه نوع مد از نظر رنگ نشیمنگاه نیز تولید شده اما رنگ بدنه آنها یکسان خواهد بود. همچنین یک دریچه باد نیز برای راه اندازی این محصول در قسمت پشت مبل تعبیه شده است.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی یک نفره گرد همانند دیگر مبل های بادی تولید شده از نوع پلاستیک PVC با ضخامت خوب بوده که روکش طرح چرم رویه این مبل را تشکیل می دهد. بدنه ای که دارای مقاومت بسیار مناسبی در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف داشته به همین دلیل با خیالی آسوده امکان استفاده از این محصول در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. البته نه تنها این مبل بادی بلکه تمام محصولات بادی در برابر اشیای تیز حساس خواهند بود که برای این نوع محصولا امری طبیعی می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه کوچکتر بهره مند می باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر را به همراه خواهد شد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل بادی گرد معادل (قطر: 71 سانتی متر ، ارتفاع: 134 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و در صورتی که باد مبل را خالی کرده و آن را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. اما این محصول از تحمل وزن 124 کیلوگرمی بهره مند بوده که نشان دهنده استحکام بسیار خوب لایه های داخل بدنه و درز های آن می باشد. البته هر چقدر باد بدنه را زیاد کنید به دلیل فشار روی لایه های داخلی از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 5 کیلوگرم بوده که برای این مبل با کیفیت و مقاوم وزنی قابل قبول محسوب می شود.


نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. از شرکت اینتکس می توان برای تهیه کردن این نوع پمپ های بادی اقدام کرد. اما برای باد زدن باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این مبل بادی را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را در حد استاندارد به خود بگیرد. دقت داشته باشید که با باد زدن بیش از حد باعث سفت تر شدن بدنه نشوید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهند دید. این مسئله خود می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری نمایید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره گرد با نشیمنگاه رنگی از جدید ترین و با کیفیت مبل های بادی با حجم و وزن مناسب بوده که برای استراحت های سطحی و تفریحی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان عرضه شده است. این مبل بادی گزینه ای مناسب برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها بوده و دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 124 کیلو گرم
 قطر 134 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 وزن 5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ------
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه گرد
 دارای 4 رنگبندی در قسمت نشیمنگاه
 دارای بدنه ضد تعریق
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...