مبل بادی یک نفره آبی اینتایم

YT8765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره آبی اینتایم

مبل بادی یک نفره آبی اینتایم یکی از سبک ترین و شیک ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که ساخته شده از جنس PVC تمام شفاف می باشد. محصولی که می تواند یکی از بهترین گزینه های استفاده در فضاهای مختلف درون منزل و ختی در حیاط، ویلا ها  و همچنین باغ ها باشد. علاوه بر این سبک بودن این کالا نیز در حمل بسیار آسوده آن موثر بوده و به راحتی در سفر ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود.

مبل بادی یک نفره آبی اینتایم

مبل بادی یک نفره آبی اینتایم محصولی شیک با بدنه ای تمام شفاف که برای استفاده در منزل، محل کار و حتی مسافرت ها تولید شده است. کالایی که برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود. در کل مبل های بادی علاوه بر اینکه می توانند جایگزین خوب برای مبل های دیگر باشند، در تغییر دکوراسیون محل مورد نظر نیز موثر خواهند بود. آسودگی در حمل و راه اندازی و همچنین داشتن وزن کم از ویژگی ها و مزیت های این نوع مبل ها به شمار می روند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این مبل شفاف مانند سایر مبل های بادی بوده و تفاوت زیادی با همنوعان خود ندارد. مبلی که در مدل های دیگر نیز توسط خود شرکت اینتایم تولید شده و از رنگ بندی های دیگر نیز بهره مند است. اما قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به صورت مواج بوده که هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. تکیه گاه های دست و کمر تعبیه شده رور بدنه نیز با راه اندازی و باد کردن بدنه شکل می گیرند. این تکیه گاه ها تمامی اعضای بدن را به خوبی فرا می گیرند. گود بودن نشیمنگاه به مقدار کم نیز می تواند در راحت نشستن در این مبل کمک شایانی کند. همگی این موارد جزو طراحی و ارگونومی صورت گرفته برای این مبل بادی بوده که سعی شده تا به بهترین شکل خود ساخته شود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل آبی اینتایم معادل (طول: 90 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای استفاده بزرگسالان و کودکان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و زمان جمع کردن آن حجم بسیار کمی را به خود خواهد گرفت. به همین دلیل حمل و جا به جایی آن آسوده تر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالای تکیه گاه کمر بوده و ارتفاع مفید نشیمنگاه به حدود 25 سانتی متر می رسد. طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن این مبل تا 110 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای این محصول خواهد بود. بناربراین امکان استفاده برای تمامی افراد را به ارمغان خواهد آورد. البته در صورتی که این مبل را به صورت استاندارد باد کنید می توان تا 10 کیلوگرم هم به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید و استفاده از محصولات بادی به شمار رفته در این کالا هم از اهیمت بالایی برخوردار است. مبلی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه تمام طرح چرم و شفاف بوده که علاوه بر ضد آب بودن زیبایی خاصی را به این کالا بخشیده است. این بدنه در برابر حرارت و نور آفتاب نیز مقاوم بوده به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز نیز استفاده کرد. به دلیل شفاف بودن بدنه لایه های نگه دارنده درونی آن به شکل سه بعدی دیده شده که این مسئله خود سبب می شود تا در زیبا جلوه دادن مبل تاثر گذار باشد. ویژگی دیگر این جنس بدنه داشتن انعطاف بالای آن برای جمع و باز شدن راحت می باشد. هر چقدر بدنه ای قابلیت جمع شدن داشته باشد جای کمتری را اشغال کرده و به راحتی قابل حمل خواهد بود که این مبل نیز از این قائده مستثنی نیست.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست ابتدا محلی مناسب و مطمئن برای آن پیدا کرده و در انتها با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و شروع به باد زدن کنید. تا زمانی این مبل را باد بزنید که شکل کامل را به خود گرفته باشد. همچنین باید از سفت و یا شل بودن بیش از حد بدنه جلوگیری کرد تا به درز های آن آسیب وارد نشود. برای خالی باد بدنه کافیست توسط دست و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از بهترین و ساده ترین راه های مراقبت و نگهداری این مبل جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. علاوه بر این محل و نوع راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول نیز در مراقبت و نگهداری بهتر آن موثر خواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره آبی اینتایم از سری مبل های بادی با بدنه شفاف بوده که از زیبایی خاص خود بهره می برد. این مبل فانتزی و شیک قابل استفاده در هر شرایط جوی و هر مکانی بوده که می تواند گزینه خوب برای استراحت های سطحی نیز باشد. بدنه ای با کیفیت لازم و همچنین طراحی خوب به همراه قیمتی مقرون به صرفه موجب شده تا از فروش خوبی برخوردار باشد. این مبل بادی توسط شرکت اینتکس با مهلت تست 48 ساعته به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 90 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه دست بزرگ و راحت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...