مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

54424CH-S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار یکی از سری مبل های بادی مخصوص سنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این کالا دارای بدنه ضد آب بوده و به دلیل داشتن کیفیت و دوام بالا به خیالی آسوده در فضای باز نیز قابل استفاده خواهد بود. این کالا دارای تکیه گاه بزرگ بوده تا به خوبی اعضای بدن را فرا بگیرد. مبلی که در درون خود از اسپیکر (بلندگو های کوچک) برخوردار بوده که توسط کابل AUX به تمامی دستگاه هایی که این درگاه را دارند وصل شده و پخش می شود. محصولی که دارای وزن بسیار کمی بوده و هنگام جمع کردن آن حجم و ابعاد کمی را به خود خواهد گرفت به همین دلیل به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار یکی از خلاقانه ترین مبل های بادی تولید شده در بازار می باشد که به خاطر یک سری از مزایا و خصوصیاتش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول رنگی ابی داشته و بسیار شفاف می باشد. در ادامه این مبحث به بررسی کامل تری از این محصول می پردازیم پس تا انتها ما را دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید گفت که در ابتدا تمام نقاط این محصول از پایه ها تا بخش تکیه گاه این محصول یکدست آبی رنگ است و به صورت براق طراحی و تولید شده است. این محصول دارای ناحیه زیرین و کف صاف بوده که به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته است. مقداری بالا تر دستگیره های این محصول قرار دارد که به گونه ای طراحی شده تا تمام دست روی ان قرار گرفته و احساس راحتی را برای شما خلق کند. در مرکز هر یک از این دو تکیه گاه نیز مقداری فرو رفتگی قرار دارد که می توانید اشیا کوچک خود را درون ان قرار دهید. بخش نشیمنگاه این محصول نیز دارای فرو رفتگی ها و شیار هایی می باشد که در هنگام نشستن از تعریق شما جلوگیری کرده و بسیار نرم و لطیف است. تکیه گاه این مبل نیز به تبعیت از نشیمنگاه این محصول دارای سطح شیار دار می باشد که به سه بخش مساوی تقسیم شده و در هنگام تکیه دادن به ان بسیار نرم و راحت است. ناحیه بالای این محصول هم به صورت گرد و تو پر طراحی شده تا مقاومت این محصول را بیشتر کرده باشد. در دو طرف این محصول یعنی بالای تکیه گاه دست ها دو بخش به صورت نیم دایره ای وجود دارد که می توانید سر و گردن حود را نیز به ان تکیه داده و به استراحت بپردازید. از نکات قابل توجه این محصول می تواند به داشتن اسپیکر داخلی این محصول اشاره کرد که به ان کابل AUX نیز نصب می شود و می توانید با کیفیت بالا و از گوشی خودتان نیز ترانه مورد علاقه خود را پخش کرده و لذت ببرید. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی شده است که از ان در استخر و یا دیگر نقاط نیز می توانید استفاده کنید. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول زیبا و منحصر به فرد را از نظر طراحی شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از نکات مهمی که یک محصول بادی باید رعایت کند دارا بودن جنس بدنه قوی می باشد که مهم ترین عنصر در هنگام خرید و انتخاب یک محصول است. در رابطه با این مبل نیز باید گفت که جنس رویه ان ساخته شده از نوع PVC طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز مانند رویه از نوع PVC طرح چرم ساخته شده است. علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بوده که مقاومت بی نظیری دارد و تحمل وزن را در این محصول افزایش داده است.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این محصول است. این مبل بادی دارای طول 106 سانتی متر و عرض 71 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 94 سانتی متر می باشد. این مبل ساخته شده و مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را نیز تحمل کند. وزن بسته بندی این محصول هم 3 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از موارد مهمی که باید راجب ان توضیح داده شود نحوه راه اندازی این محصول است. در ابتدا شما تنها کافی است که این مبل را از داخل بسته بندی خود خارج کنید و ان را بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و از طریق محفظه های باد کوجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کرده تا حدی که به طور کامل باد شود. پس از ان باید این محفظه ها را ببندید تا باد داخل محصول خارج نشود. نکته مهم در هنگام باد کردن این مبل این است که نباید ان را بیش از اندازه باد کنید چون تحمل وزن را کاهش می دهد و احتمال اسیب نیز بالا می رود. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایلی که ممکن است به این مبل اسیب برسانند و باعث سوراخ شدن ان شوند را باید از ان دور کنید. نکته مهم دیگر برای مراقبت از این محصول عدم جامپینگ و پریدن بر روی این مبل است زیرا این کار باعث می شود تا به مرور دچار افت کیفیت شود. بهتر است در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید باد ان را خالی کرده و اقدام به جمع اوری ان کنید. هم چنین می توانید در هنگام استفاده از ان پارچه یا ملافه بر روی ان بیندازید تا از ریختن مایعات و یا نشستن گرد و خاک بر روی ان جلو گیری کنید. گفتنی است که در بسته بندی این محصول دفترچه راهنما قرار دارد که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. هم چنین برچسب تعمیرات هم در بسته بندی این کالا موجود است که در صورت سوراخ شدن و یا وارد شدن اسیب های احتمالی می توانید ان را به سادگی و در عرض چند دقیقه ترمیم کنید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار یک محصول فوق العاده زیبا و مقاوم بوده که دارای اسپیکر داخلی می باشد و کابل AUX نیز دارد که می توانید موزیک دلخواه خود را پخش کنید. هم چنین این محصول بدنه ای ضد اب دارد و دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج و بسیار راحت می باشد. هم چنین محلی برای نگهداری اشیا کوچک نیز بر روی این مبل تعبیه شده است. اگر به دنبال خرید یک مبل با مزایای بی نظیر و کیفیت عالی هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را با قیمت استثنایی هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت دربمنزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 106 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه و تکیه گاه مواج
 دارای محلی برای نگهداری اشیا کوچک
 دارای اسپیکر داخلی با کابل AUX
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...