مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

ch 0042144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره محصولی جدید می باشد که شرکت تهران اینتکس اقدام به عرضه آن نموده است . از ویزگی های این محصول می توان به رنگ های جذاب سفید و آبی استفاده شده در این محصول اشاره نمود که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده اند . بدنه این محصول نیز همانند اکثر محصولات بادی دیگر از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار دارد . بخش رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و به طور کامل ضد تعریق می باشد . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و توانسته است تحمل وزن محصول را بالاتر برود . از این محصول می توان برای استراحت های طولانی مدت و یا در میهمانی ها استفاده نمود و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره با طرح بدنه لوگوی تیم چلسی یکی از سری مبل های بادی با طرح فانتزی بوده که در طرح های مختلفی تولید شده اند. این نوع مبل های بادی برای استفاده های تفریحی بسیار مناسب بوده و از قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ممکن برخوردار می باشد. این کالا دارای جنس بدنه ضد آب بوده که امکان استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساختار بدنه این مبل بادی همانند دیگر مدل های تولید شده بوده که از تکیه گاه های بزرگ برای ایجاد محلی رات به منظور نشستن و استراحت های سطحی فراهم خواهد کرد. این بدنه دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده که هنگام نشستن به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد تا باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این عمل سبب می شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری لازم به عمل آید. این محصول از دو جای مخصوص بطری آب روی تکیه گاه دست بهره مند بوده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده می شود. قسمت کف این کالا کمی گود بوده تا هنگام استفاده در مدت زمان زیاد عمل هواگیری انجام شده و جذب زمین شود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از قابلیت ضد آب بودن برخوردار خواهد بود. این بدنه مقاومت بسیار مناسبی در برابر نور و گرمای آفتاب داشته به همین دلیل به راحتی امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان خود خواهد داد. جنس بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده و امکان جمع کردن این کالا را در حجم و اندازه کوچکتری فراهم خواهد کرد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. از دیگر قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این مبل بادی قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. بنابراین در صورت آسیب دیدن این مبل می توان به راحتی آن را تعمیر کرده و استفاده مجدد از آن داشت.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل طرح دار برابر (طول: 90 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که هنگام جمع کردن مبل این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. تحمل وزن این محصول نیز تا 95 کیلوگرم بوده که با اندازه باد بدنه رابطه مستقیم خواهد داشت. بنابراین هر چقدر باد این مبل را افزایش دهید فشار روی آن بیشتر شده و تحمل وزن آن کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 2 کیلوگرم می باشد که برای این مبل وزنی مناسب و قابل قبول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست ابتدا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی برای راه اندازی این کالا فراه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد زیرا در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. ساده ترین و بهترین راه برای مراقبت و نگهداری از این مبل جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می باشد. 

جمع بندی

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند با طرح بدنه چلسی از سری مبل های بادی فانتزی با کیفیت بدنه مناسب که می تواند برای استفاده در منزل و فضای باز استفاده شود. این مبل دارای قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به کیفیت خود داشته که خرید آن را بیش از پیش آسوده تر خواهد کرد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 90 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
 نوع مبلیک نفره
 سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...