مبل بادی یک نفره با نشیمنگاه شفاف

PD0249

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با نشیمنگاه شفاف

مبل بادی یک نفره با نشیمنگاه شفاف محصولی راحت و با دوام برای سنسن مختلف که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و شفاف می باشد. محصولی جدید در میان خانواده مبل های بادی یک نفره که طراحی زیبا داشته و برای استفاده در منزل و حتی فضای باز گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این محصول دارای تکیه گاه کمر با ارتفاع بلند بوده که کاملا کمر مصرف کننده را در بر می گیرد. استفاده ار رنگ های شاد و روشن در کنار طراحی مناسب بدنه این کالا به یک محصول فانتزی تبدیل کرده است. این کالا به به دلیل ضد آب بودن خود از قابلیت استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق بهره مند خواهد بود. حجم کم این مبل در حالت جمع شده ، وزن مناسب و استاندارد و همچنین انعطاف پذیری بالای بدنه از دیگر ویژگی های خوب این کالا محسوب می شود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره با نشیمنگاه شفاف

مبل بادی به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار ها در میان تمامی محصولات بادی تا کنون توانسته جایگزین بسیاری از مبل های غیر بادی شود. مزیت های استفاده از یک مبل بادی به جای مبل های چوبی و یا فلزی سنتی کم نیست، برای مثال می توان به قابلیت حمل، بسته بندی کوچک و قیمت مناسب اشاره کرد که در تمامی موارد از مبل های سنتی برتری دارد. بزرگ ترین برتری یک مبل غبر بادی با سایر مبل های بادی بازار طول عمر بیشتر، مقاومت بیشتر در برابر فشار و ضربه دانست. یکی از جدید ترین مبل های بادی که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و قیمت بسیار ارزانی نیز دارد، طراحی محصول نیز بسیار جذاب بوده که باعث می شود بتوان از آن در شرایط مختلفی همچون روی آب استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر جذاب و شاد کوتاه ترین توضیحی است که می توان در مورد این محصول ارائه کرد. بدنه از دو قسمت کناری و یک قسمت میانی تشکیل شده است که دیواره های کناری نقش حفاظ پشتی و دسته های مبل را بر عهده دارند و دارای رنک آبی می باشند. بخش میانی که از لایه های شفاف ساخته شده است برای افزایش زیبای از لایه های رنگی داخلی بهره می برد که شیوه بسیار معقول و خوبی برای افزایش جلوه یک محصول به حساب می آید. سطح رویه از نوع موازی عرضی ساخته شده است که فوق العاده جذاب بوده و باعث می شود راحتی آن حین استفاده به ویژه در مصارف طولانی مدت بهبود یابد. برای باد کردن بدنه نیز تنها یک محفظه باد تدارک دیده شده است که با دریچه تخلیه دابل لاک محافظت می شود و با یک بار باد کردن مبل آماده استفاده می شود. 

ابعاد و وزن

این مبل بادی ابعاد به نسبت کوچکی دارد با این حال می توان انتقاد هایی اعم از فاصله نشیمنگاه کوتاه به نسبت پشتی آن وارد کرد که از راحتی آن کاسته است. بالاترین قسمت مبل که بالای پشتی آن است 85 سانتی متر بوده که عدد بسیار خوبی به حساب می آید اما سطح نشیمنگاه آن در ارتفاع حدود 30 تا 35 سانتی متر بوده که باعث نا امیدی خریدار می شود. عرض مبل نیز همانند طول آن یک متر بوده و از زاویه زیرین مبل به شکل یه مربع می باشد. از مزیت های این مبل بادی و محصولات مشابه این کالا می توان به قابلیت حمل بسیار ساده و حجم بسته بندی کوچک آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان مبل را درون ساک حمل قرار داده و به سادگی و حمل کرد. حجم بسته بندی این محصول مشابه یک تبلت 10 اینچی بوده و کاملا پرتابل است. 

جنس و کیفیت بدنه

اینتکس در تولید این محصول خود ترجیه داده از رویه جیر در هیچ یک از قسمت های بدنه استفاده نکند و همین مورد نیز ویژگی های خوب و بدی را به همراه داشته است. مزیت آن را می توان قابلیت شستشو راحت بدون به وجود آمدن مشکل اشاره کرد و عیب آن را نیز عدم راحتی و انتقال حس مشابه مبل های غیر بادی سنتی! با این حال کیفیت بدنه در حل مطلوبی می باشد و از مواد با کیفیت و مرغوبی در ساخت این کالا استفاده شده است. بخش عمده بدنه از لایه های بسیار با کیفیت پی وی سی ساخته شده است که دو ویژگی انعطاف و مقاومت را در خود دارد، البته تنها مواد مرغوب نمی توانند یک محصول ایده آل را تولید کنند و در کنار این مشخصه های برجسته پرس های حرارتی و فوق العاده قدرتمند اینتکس نیز خود تضمینی بر طول بالای عمر این محصول می باشد.

روش نصب

پیش از شروع به نصب و با توجه به حجم کم باد بدنه یک عدد پمپ باد دستی سایز متوسط یا بزرگ، و یا پمپ باد پدالی تهیه کنید. در ادامه نیز فضای کافی را که مطابق با ابعاد ذکر شده در بخش توضیحات کوتاه و جدول مشخصات فنی باشد فراهم کنید. این محل باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد و کاملا مسطح باشد. در صورت فراهم بودن این شرایط ابتدا مبل را از بسته بندی یا ساک حمل و خارج کرده و بر روی این محل پهن کنید. در انتها نیز نوبت به باد کردن محفظه باد اصلی بدنه می رسد که باید توسط پمپ باد دستی، پدالی یا برقی و با استفاده از تبدیل متوسط روی پمپ باد کنید. باد کردن مبل حدود 2 تا 3 دقیقه زمان می برد و به سادگی قابل انجام است.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی بزرگ
 دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...