مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا

ch 0432197

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا

مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا یکی از محصولاتی می باشد که به تازگی شرکت تهران اینتکس اقدام به عرضه آن نموده است و در همین مدت زمان کم توانسته است ضافراد زیادی را به سمت خود جذب کند . استفاده از پی وی سی در بدنه این محصول موجب یبالا رفتن استحکام این محصول شده است و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . رنگ آبی استفاده شده در ابن محصول نیز به زیبایی این محصول افزوده است و چشم شما را خسته نخواهد کرد . تحمل وزن مناسب و همچنین وزن کم این محصول موجب این شده است تا بتوانید به راحتی این مبل بادی را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . ابعاد مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از این محصول در هر مکانی ( حتی در اتاق های کوچک ) استفاده کنید و با مشکل فضا روبرو نخواهید شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید وسوالات خود را مطرح کنید . 

مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا

مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا از سری مبل های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و بخصوص در فضای باز بوده که دارای طراحی مشابه با دیگر همنوعان خود می باشد. این مبل دارای نشیمنگاه بلند تر نسبت به بسیاری از مبل های بادی بوده که محلی راحت برای نشستن ایجاد می کند. محصولی که دارای بدنه ای با کیفیت نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود بوده و به دلیل حجم و وزن بسیار مناسب خود قابل حمل در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها نیز خواهد بود. مبل های بادی تنوع بسیاری زیادی دارند که این مدل از آنها در میان مبل های ضد آب قرار می گیرد. اما برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این مبل بادی به صورت مربعی شکل بوده که از تکیه گاه هایی با طراحی مجزا برخوردار می باشند. تکیه گاه کمر و دست ها های این مبل به گونه ای ساخته شده اند که از حالت ارگونومیک خارج نباشند. طراحی مواج نشیمنگاه این محصول نیز باعث شده تا در زمان استفاده به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نتیجه محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. البته کمی بلند بودن سطح نشیمنگاه از زمین نیز می تواند به عنوان یکی از ویژگی های خوب طراحی بدنه این مبل بادی باشد تا در راحتی استفاده مصرف کنندگان از این محصول تاثیر خود را بگذارد. این کالا دارای یک دریچه باد بوده که در قسمت پشت مبل تعبیه شده تا به وسیله هر نوع پمپ باد محصولات بادی اقدام به راه اندازی آن کنید.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده و از ضخامت قابل قبولی بهره مند می باشد. بدنه ای که نه تنها در برابر برخورد بلکه در برابر نور و گرمای آفتاب نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. این ویژگی موجب می شود تا مصرف کننده با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز مانند حیاط منزل و باغ و یا ویلا استفاده کند. یکی از قابلیت های مهم هر نوع محصول بادی بخصوص این مبل بادی انعطاف بالای بدنه آنها می باشد که باعث می شود تا هنگام جمع کردن آن حجم و اندازه بسیار کمتری به خود بگیرد تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره معادل (طول: 83 سانتی متر ، عرض: 67 سانتی متر ، ارتفاع: 59 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده و ابعاد حالت جمع شده آن بسیار کمتر از حالت باد شده خواهد بود تا به راحتی این کالا را در هر محلی مورد نظری جای دهید. یکی از تفاوت های محسوسی که در این مبل بادی از نظر ابعاد مشاهده می شود، ارتفاع سطح نشیمنگاه با زمین می باشد. ارتفاعی که کمی بیشتر از دیگر مبل های بادی بوده تا تفاوت آن نسبت به دیگر مدل ها احساس شود. البته ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین سطح بدنه یعنی تیکه گاه می باشد. اما تحمل وزن این مبل 90 کیلوگرم بوده که در صورت استاندارد باد نمودن آن می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی آن نیز 1.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی یک نفره راهی آسوده در پیش خواهید داشت. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. برای باد زدن آن می توانید از انواع پمپ های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس و بست وی استفاده کنید. این پمپ های باد مخصوص محصولات بادی بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. بهترین گزینه برای باد کردن این محصول استفاده از پمپ های باد برقی خواهد بود. پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را در کمترین زمان ممکن خواهند داشت. اما برای مراقبت و نگهداری از این مبل بادی باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هرگونه عمل پرش روی بدنه خودداری نمایید. علاوه بر این موارد نحوه و اندازه باد کردن این محصول نیز تاثیر بسیاری روی سلامتی این کالا خواهد گذاشت.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی برای استفاده تفریحی و معمولی در منزل و فضای باز بوده که از قابلیت هایی همچون ضد آب بودن برخوردار است. محصولی که توسط پمپ های باد مخصوص محصولات بادی به راحتی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و قابل استفاده برای تمامی سنین خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست از سوی شرکت اینتکس خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 83 سانتی متر
 عرض 67 سانتی متر
 ارتفاع 59 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 بدنه ضد آب
پشتی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...