مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

IVSF020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس از راحت ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ بوده که برای استراحت های سطحی در منزل ، فضای باز و حتی محل کار تولید شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از دو رنگ ملایم و روشن برای زیبا جلوه دادن بدنه اصلی استفاده شده است. این کالا دارای کیفیت و دوام خوبی بوده و به دلیل داشتن بدنه ضد آب و مقاوم در برابر نور و گرمای آفتاب با خیالی آسوده در فضای باز قابل استفاده خواهد بود. از دیگر ویژگی های مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس می توان به داشتن دو جای مخصوص نگهداری بطری در تکیه گاه دست اشاره کرد. طراحی شیبدار تکیه گاه این مبل باعث شده تا هنگام استفاده از این محصول احساس بسیار راحتی را تجربه کنید از همین رو استفاده از این کالا برای بیماران نیز مفید خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

مبل بادی یک نفره دو رنگ محصولی جدید از سری مبل های بادی خانواده ریلکس بوده که توسط شرکت جیلانگ تولید و عرضه شده است. این مبل بادی از راحت ترین مبل های بادی تولید شده بوده که دارای طراحی شیبدار می باشد و برای ریلکس کردن در فضای باز نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. اکثر مبل های بادی طراحی و ساخت مشابه هم داشته که بیشتر برای استراحت های سطحی در مکان های مختلف از جمله منزل و فضای باز به کار می روند. این مبل بادی نیز از دسته مبل های بادی بوده که امکان استفاده در هر فضای مورد نظری وجود خواهد داشت. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن به منظور آشنایی بیشتر بپردازیم...

طراحی و ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساخت مبل های بادی تا حدودی مشابه هم بوده اما در این مبل کمی طراحی آن متفاوت می باشد. بدنه ای که دارای طراحی شیبدار بوده و از نشیمنگاهی گود برخوردار است. این مبل دارای تکیه گاه و نشیمنگاه مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی داشته باشید. این نوع طراحی در نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل بادی باعث شده تا هنگام نشستن تهویه هوا به خوبی انجام شده و از تعریق زیاد جلوگیری لازم را دشته باشد. گود بودن سطح نشیمنگاه نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول بوده که به خوبی مصرف کننده را جذب خود می کند تا احساس راحتی به آن منتقل کند. بر روی تکیه گاه های دست نیز دو جای مخصوص قرار دادن بطری تعبیه شده تا از آنها برای نگهداری اشیای ریز و قیمتی نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این مبل بادی ریلکس از نوع پلاستیک PVC با دوام بوده که از روکش ماملا طرح چرم برای قسمت های مختلف بدنه این کالا استفاده شده است. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر برخورد آب داشته و کاملا ضد آب می باشد. علاوه بر این بدنه این مبل بادی در برابر نور و گرمای آفتاب نیز مقاوم بوده به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کننده خود می دهد. این نوع جنس بدنه در صورت آسیب دیدن به هر دلیلی به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل تعمیر خواهد بود. قابلیتی که امکان استفاده چندینو چند باره از این محصول را فراهم خواهد ساخت. همچنین انعطاف بالای جنس بدنه این کالا نیز در جمع کردن این محصول در ابعاد و حجم کوچکتر بسیار تاثیر گذار خواهد بود تا به راحتی آن را در هر مکان مورد نظری حمل کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره ریلکس معادل (طول: 97 سانتی متر ، عرض: 105 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده که برای استفاده راحت یک نفر در هر سنینی بخصوص برای بزرگسالان بسیار مناسب خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه در حالت باد شده بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین سطح بدنه یعنی تکیعه گاه می باشد. در صورتی که این مبل را جمع کنید ابعاد آن بسیار کم شده به صورتی که امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری وجود خواهد داشت تا به هیچ عنوان جایگیری نباشد. با این وجود حمل این کالا به وسیله دست نیز بسیار آسوده خواهد بود. اما تحمل وزن این کالا 100 کیلوگرم بوده که در صورت استاندارد باد نمودن بدنه می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. البته هر چقدر بدنه این مبل را از باد زیاد سفت کنید باید به دلیل فشار روی بدنه از تحمل وزن آن بکاهید. وزن بسته بندی آن نیز 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی یک نفره به دلیل داشتن حجم و ابعاد کم بسیار آسوده بوده و توسط انواع پمپ های باد شرکت اینتکس صورت می گیرد. برای این کار کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه ، نازل پمپ باد مربوطه را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید بدنه این مبل را بیش از حد از باد زیاد سفت نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان در زهای آن آسیب جدی خواهند دید. یکی از راه های مراقبت و نگهداری از این مبل بادی صحیح و استاندارد باد کردن بدنه بوده و از مهمترین راه های دیگر برای مراقبت نیز می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه اشاره نمود. همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامیپنگ روی بدنه نیز می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس از سبک ترین و فانتزی ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ با بدنه ضد آب و قابلیت استفاده در فضای باز با طراحی بدنه مواج و بسیار راحت. محصولی که دارای طراحی شیبدار بوده و برای استراحت کردن و ریلکس کردن در ساحل نیز گزینه مناسبی خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 97 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای دو جای مخصوص بطری
 دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...