مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

PD0100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس از سری مبل های بادی سبک و راحت بوده که قابلیت استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده است. این بدنه ضد آب بوده و در برابر نور و گرمای آفتاب دارای مقاومت خوبی خواهد بود. این محصول یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی بوده که گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و حتی فضای باز خواهد بود. طراحی شیبدار سطح نشیمنگاه و تکیه گاه به گونه ای بوده که هنگام نشستن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل خواهد کرد. این کالا توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

مبل بادی یک نفره دو رنگ ریلکس

مبل بادی یک نفره دو رنگ مدل ریلکس از سری مبل های بادی شرکت جیلانگ بوده که دارای حجم و وزن و بسیار مناسبی می باشد. این مبل بادی طراحی شیبدار و متفاوتی نسبت به بسیاری از مبل های بادی داشته و می تواند با توجه به نوع طراحی خود گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و فضای باز منزل باشد. برخی از مبل های بادی تولید شده به گونه ای طراحی شده که بیشتر برای مطالعه و استراحت های سطحی کاربرد بسیاری خواهند داشت، این محصول نیز در دسته بندی چنین مبل های بادی قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات تکمیلی آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

همانطور که اشاره کردیم طراحی صورت گرفته برای این مبل بادی به صورت شیبدار بوده و نشیمنگاهی مواج برخوردار می باشد تا هنگام نشستن روی این مبل احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل کند. این مبل بادی از یک بالش سرخود در قسمت فوقانی خود برخوردار بوده که برای تکیه سر کاربرد خواهد داشت. محصولی که قسمت کف آن کمی گود بوده تا هنگام استفاده در مدت زمانی زیاد عمل هواگیری انجام شده و در نتیجه از حرکت های اضافی دور بماند. داشتن بدنه دو رنگ نیز از دیگر طراحی های صورت گرفته برای زیبایی بدنه این کالا می باشد.

جنس بدنه مبل

مبل بادی یک نفره ریلکس دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از روکش مخمل یا همان جیر برای نشیمنگاه و قسمتی از تکیه گاه سر به کار برده شده است. این جنس بدنه به گونه ای بوده که در برابر برخورد آب مقاوم بوده به همین دلیل از قابلیت شستشو بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری فراهم باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این مبل را در هر مکانی مورد نظری حمل کرد. همچنین قابلیت تعمیر بدنه این مبل بادی نیز از دیگر مزیت های این محصولات به شمار رفته که باعث می شود تا چندین بار در صورت آسیب دیدن از این کالا استفاده نمایید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل بادی شیبدار برابر (طول: 100 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این مبل بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر فضای مورد نظری جای بگیرد. ارتفاعی که برای این محصول ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کمتر خواهد بود. این محصول دارای تحمل وزن 95 کیلوگرمی بوده که نسبت به کیفیت و نوع جنس بدنه تحمل وزنی مناسب و قابل قبول می باشد. البته هر چقدر باد این مبل را بیشتر کنید به دلیل فشار روی لایه های داخلی و درز ها از تحمل وزنآن کاسته خواهد شد. این کالا وزن 1.8 کیلوگرمی داشته که وزنی بسیار سبک و مناسب محسوب می شود تا امکان جا به جایی آن به راحتی فراهم گردد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی چنین مبل بادی کم حجمی بسیار آسوده بوده و توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود. برای این کار می بایست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این مبل را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهند دید. گفتنی است که برای تهیه پمپ باد برای چنین محصولاتی می توانید به فروشگاه اینتکس در قسمت پمپ های باد اقدام نمایید. اما راه های زیادی برای مراقبت و نگهداری از این مبل بادی یک نفره وجود داشته که از جمله مهمترین آنها جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از اتجام حرکات پرشی روی آنها می باشد. مقدار باد زدن نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی کالای مورد نظر بگذارد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره ریلکس با طراحی بدنه شیبدار از راحت ترین و سبک ترین مبل های بادی یک نفره برای استفاده در منزل به منظور مطالعه، تماشای تلویزیون و همچنین استراحت های سطحی بوده که از بدنه ای با قابلیت شستشو برخوردار می باشد. این مبل دارای نشیمنگاه و تکیه گاه سر جیر برخوردار بوده تا حدود زیادی از تعریق مصرف کننده را کنترل کند. این محصول از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه دو رنگ
 دارای رویه ضد تعریق
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...