مبل بادی یک نفره ساده اینتکس

intex 95026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره ساده اینتکس

مبل بادی یک نفره ساده اینتکس از دسته مبل های بادی سبک و ارزان با طراحی ساده بوده که در رنگ های مختلفی تولید شده است. این مبل دارای بدنه نرم و لطیفی بوده و به دلیل داشتن نشیمنگاه مواج و تکیه گاه بزرگ برای دست ها و کمر محلی راحت برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. مبلی که ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل گزینه ای مناسب برای استفاده در فضای باز می باشد. این محصول دارای وزن بسیار سبکی بوده که توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. به همین جهت می توان از آن در سفر های مختلف استفاده نمود. البته انعطاف بالای بدنه این مبل بادی نیز در کم شدن حجم و ابعاد آن هنگام جمع کردن نیز از دیگر قابلیت های این نوع مبل بادی محسوب می شود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره ساده اینتکس

مبل بادی یک نفره ساده اینتکس

مبل بادی یک نفره ساده اینتکس یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و فضای باز می باشد. این مبل بادی تولید شده تنها در رنگ قرمز بوده که رنگی شاد محسوب می شود تا این محصول بیشتر به چشم آید. این گونه مبل های بادی اصولا برای استراحت های سطحی برای سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که کیفیت آن نسبت به تعدای از همنوعان خود به دلیل ساختار بدنه پایین تر خواهد بود. البته پایین بودن کیفیت مبل نسبت به مدل های گران تر خود بوده بنابراین دلیل بر غیر قابل استفاده بودن این کالا نخواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی تفاوت چندانی با دیگر مبل های بادی یک نفره ندارد. این مبل دارای تکیه گاهی سه تکه بوده که به یکدیگر وصل می باشند. این تکیه گاه ها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرند تا به هیچ عنوان احساس ناراحتی نداشته باشید. قسمت نشیمنگاه این مبل نیز حالت مواج داشته تا در زمان استفاده حرکتی روی آن نداشته باشید. این محصول دارای کفی گود بوده که موجب می شود تا عمل هواگیری را انجام داده و از تکان خوردن بدنه جلوگیری کند.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این محصول از پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت معمولی برخوردار می باشد. این بدنه از قابلیت شستشو برخوردار بوده به همین دلیل می توان هر زمان اقدام به شستشوی آن کرد. از ویژگی های بسیار خوب این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این ویژگی موجب می شود تا به راحتی این کالا را در هر مکانی حمل کنید. همچنین در صورت آسیب دیدن بدنه به راحتی و در کمترین زمان ممکن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. قابلیتی که باعث شده تا اینگونه محصولات بادی یک بار مصرف نباشند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره ساده معادل (طول: 100 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف از جمله بزرگسال خواهد بود. ابن ابعاد شامل حالت باد شده این مبل بوده و در صورتی که آن را جمع کنید این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا در نتیجه امکان جای دادن در هر محل مورد نظری فراهم شود. ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود. تحمل وزن این محصول 80 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت و ابعاد خود تحمل وزنی استاندارد محسوب می شود. وزن بسته بندی آن نیز 1.2 کیلوگرم می باشد که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این مبل باد بزنید به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. به همین دلیل یکی از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این مبل بادی ساده مقدار باد کردن آن خواهد بود. همچنین جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی نیز می تواند تاثیر بسیاری از مراقبت از این محصول بگذارد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره ساده از سری مبل های بادی تک رنگ با وزن و حجم بسیار کم بوده که برای استراحت های سطحی در منزل تولید و عرضه شده است. محصولی که به راحتی در کمترین مدت زمان باد شده و می توان از آن در مسافرت ها نیز استفاده نمود. این مبل دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بزرگ
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد آب و منعطف
 قابل استفاده در مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...