مبل بادی یک نفره شناور سبز

SPM78316

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شناور سبز

مبل بادی یک نفره شناور سبز رنگ از سبک ترین مبل بادی برای تفریحات آبی بوده که در میان مقرون به صرفه ترین مبل های بادی شناور محسوب می شود. این مبل بادی دارای جنس بدنه از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده و کاملا ضد آب می باشد. علاوه بر این در برابر نور و گرمای آفتاب مقاومت خوبی خواهند داشت. محصولی که برای تمامی سنین تولید شده و دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج می باشد. قابلیتی که موجب می شود تا هنگام نشستن روی آن احساس راحتی را تجربه کنید. این مبل شناور تولید شده در دو رنگ بوده این مدل از رنگ سبز برخوردار می باشد. محصولی که توسط انواع پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شوند. انعطاف بالای بدنه و همچنین داشتن وزن سبک باعث شده تا این کالا را با حجمی کوچکتر به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره شناور سبز

مبل بادی یک نفره شناور سبز

مبل بادی یک نفره شناور در رنگ سبز محصولی تفریحی برای استفاده روی آب بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان تولید شده است. این محصول دارای کیفیت قابل قبولی بوده که علاوه بر آب امکان استفاده روی زمین را نیز خواهد داشت. این محصول تولید شده در دو رنگ مختلف بوده که گزینه ای مناسب برای استراحت های سطحی خواهد بود. البته گفتنی است که این مبل بادی شناور برای استفاده در آب استخر ها مناسب بوده به همین دلیل نمی توان در آب های پر عمق و یا مواج به کار برد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی شناور به صورت گرد بوده که از تکیه گاهی با طراحی یکدست برخوردار می باشد. این بدنه دارای ارتفاع کوتاهی بوده تا حدودی امکان لم دادن روی آن وجود داشته باشد تا حالتی راحت روی آب داشته باشید. قسمت نشیمنگاه آن کمی گود طراحی شده تا هنگام نشستن بدن را بیش از پیش در بر گیرد تا احساس راحتی در آن داشته باشید. تکیه گاه آن نیز علاوه بر کمر دست ها را نیز پوشش می دهد زیرا که ارتفاع آن متناسب با اعضای بدن طراحی شده است. این مبل بادی به دلیل طراحی گرد خود می تواند تعادل لازم را روی آب به همراه داشته باشد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی شناور از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که دارای ضخامت مناسبی می باشد. بدنه این مبل در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه به دلیل حجم و وزن کم خود دارای انعطاف بالایی بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچک تری جمع شود. قابلیتی که کمک بسیار زیادی در حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا خواهد کرد. علاوه بر این ویژگی بسیار خوب دیگر این محصول نیز قابلیت تعمیر آن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس می باشد تا امکان استفاده مجدد از این مبل فراهم شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول برابر (قطر: 96 سانتی متر ، ارتفاع: 55 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این مبل بادی بوده که در زمان جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این مبل تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر بوده به همین دلیل ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کمتر خواهد شد. این مبل دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که نسبت به جنس بدنه و ابعاد خود مقداری مناسب به نظر می رسد. البته در همه محصولات بادی مقدار تحمل وزن با مقدار باد بدنه رابطه مستقیم داشته بنابراین هر چقدر باد بدنه زیاد شود به دلیل فشار روی درز ها از تحمل وزن کالا نیز کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی این مبل بادی شناور نیز 1.5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی به دلیل داشتن حجم کم و داشتن یک دریچه باد بسیار آسوده خواهد بود. این مبل توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بود. این نوع پمپ های باد را می توان از فروشگاه اینتکس تهیه نمود. اما برای باد کردن بادی ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. به همین دلیل مقدار باد بدنه می تواند در سلامتی این کالا بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه حرکات پرشی روی آن می تواند در مراقبت و نگهداری از این کالا موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی شناور یک نفره محصولی تفریحی برای استفاده روی آب و حتی استفاده بر روی زمین که از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار می باشد. این محصول طراحی گرد با تکیه گاهی یکدست داشته که به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد. محصولی که می تواند برای استفاده تمامی سنین گزینه مناسب باشد. از ویژگی های خوب این محصول داشتن وزن و حجم کم برای راه اندازی سریع و استفاده در مسافرت ها می باشد. این مبل بادی شناور دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 قطر 96 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ------
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق
 دارای بدنه کاملا ضد آب
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...