مبل بادی یک نفره شناور نارنجی

SPM78318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شناور نارنجی

مبل بادی یک نفره شناور نارنجی از سری مبل های بادی تک نفره مخصوص تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که برای سنین مختلف طراحی و تولید شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و کاملا ضد آب می باشد. همچنین جنس بدنه این مبل بادی در برابر نور و گرمای آفتاب نیز مقاوم بوده تا با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. یکی از ویژگی های خوب این مبل بادی داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه مواج می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. علاوه بر این بدنه این محصول از انعطاف خوبی برخوردار بوده تا در حجم و ابعاد کمی این کالا را جمع کنید. البته وزن کم آن نیز باعث شده تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. گفتنی است که این مبل بادی شناور در رنگ سبز نیز تولید شده است.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره شناور نارنجی

مبل بادی یک نفره شناور نارنجی

مبل بادی یک نفره شناور نارنجی یک محصول بسیار عالی و با کیفیت بوده که از نظر طراحی برای استفاده در خشکی و یا مسافرت مناسب است. این محصول که در رنگ های مختلفی تولید شده است دارای بدنه ای ساخته شده از دو قسمت متفاوت بوده که در محصولات مورد استفاده در دریا نیز برای مقاومت بیشتر از این الگو استفاده می شود. به این صورت که یک محفظه داخلی برای نگهداری از باد داخلی و یک بخش داخلی برای جلوگیری از صدمه دیدن استخر می باشد که باعث افزایش طول عمر و جلوگیری از پوسیدگی مبل می شود. به علاوه می توان این کالا را در شرایط مختلفی اعم از روی آب و یا در خشکی و منزل بدون هیچگونه مشکلی استفاده نمود. در ادامه و با بررسی این محصول بسیار خوب همراه ما باشید.

طراحی و ساخت مبل

ظاهر این محصول بسیار ساده است و از طراحی مینیمالیستی در آن استفاده شده است. بخش اصلی بدنه به صورت دایره ای شکل بوده و ارتفاع به نسبت کمی برای جلوگیری از بر هم ریختن تعادل آن دارد. قسمت پشتی نیز از یک نیم دایره با کمی انحنا بهره می برد. یکی از ظعف های طراحی در محصولات دو لایه مشابه این کالا در چروک بودن رویه آن است که به خاطر فشار وارده به پارچه بیرونی به وجود می آید. رنگ بدنه به صورت یک تکه نارنجی بوده راحتی بسیار خوبی دارد. گفتنی است که قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه با وجود اتصال به یکدیگر از دریچه های باد مجزایی برخوردار می باشند، بنابراین برای راه اندازی کامل بدنه نیاز به باد زدن از دو دریچه خواهد بود. این محصول علاوه بر استفاده روی آب می توان در سواحل و روی زمین نیز مورد استفاده قرار گیرد گرچه طراحی بدنه آن مختص استفاده روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای آن از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه را ایجاد کرده است. این بدنه در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم را داشته و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه ای که دارای وزن کم و  انعطاف بالایی بوده به همین جهت امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم خواهد ساخت تا راحتی قابل حمل در هر مکان مورد نظری باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این نوع جنس بدنه در قابلیت تعمیر آنها در کمترین زمان ممکن می باشد. بنابراین هر زمان آسیبی به بدنه وارد شد توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد مانند روز اول خود خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

وزن و ابعاد این محصول برای استفاده یک نفر بزرگ سال کاملا مناسب بوده و می تواند نیاز های شما را برای استفاده در منزل، مسافرت، ویلا و یا برای استخر روی آب استاده کنید.  قطر مبل برابر با 96 و ارتفاع آن نیز برابر با 55 سانتی متر می باشد که فضای کافی برای استفاده یک نفر بزرگسال مرد یا زن را به صورت کامل برطرف خواهد کرد. وزن این محصول نیز 1.2 کیلوگرم بوده که با توجه به بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می تواند در کوله پشتی جای گرفته و در محل مورد نظرتان آن را نصب و راه اندازی کنید. این ابعاد ذکر شده در واقع ابعاد حالت باد شده این مبل بوده و در صورتی که آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری بخصوص برای حمل جای بگیرد. با توجه به مقدار ابعاد و نوع جنس بدنه این کالا تحمل وزنی برابر 90 کیلوگرم را به ارمغان خواهد آورد. البته دقت داشته باشید در صورتی که بدنه بیش از حد به دلیل باد زیاد سفت شده باشد از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد زیرا که فشار روی لایه های درونی و درز ها افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای نصب و راه اندازی این کالا در مرحله اول لازم است تا محل مناسبی را برای آن انتخاب کنید و در صورتی که می خواهید استخر را درون آب استفاده کنید در ابتدا لازم است محل مناسبی را در خشکی بیابید. این محل باید مسطح و عاری از هر گونه شئ تیز باشد. سپس مبل را بر روی زمین پهن کرده و با استفاده از پمپ باد برقی و یا دستی آن را باد کنید. باد کردن این محصول حدود 2 دقیقه زمان می برد. برای تخلیه باد نیز می توان به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این عمل را انجام داد. بهترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این مبل بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی مبل می باشد. همچنین استاندارد باد زدن به این محصول نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی آن بگذارد.

مبل بادی یک نفره شناور در رنگ نارنجی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی برای تفریحات آبی در انواع استخر ها بوده که دارای طراحی مناسب و سبک می باشد. این کالا نسبت به کیفیت خود قیمت خوبی نیز داشته و امکان جمع شدن در حجم و ابعاد بسیار کوچکتری را خواهد داشت. مبلی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط نمایندگی اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 قطر 96 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ------
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق
 دارای بدنه کاملا ضد آب
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...