مبل بادی یک نفره ضد آب

PD0114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره ضد آب

مبل بادی یک نفره ضد آب از سبک ترین و کم حجم ترین مبل های بادی یک نفره تولید شده در رنگ قرمز بوده که برای استفاده در منزل ، ویلا و فضای باز بسیار خوب خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که کاملا ضد آب می باشد. بدنه ای با انعطاف بالا که هنگام جمع کردن آن حجم و اندازه بسیار کمتری به خود می گیرند تا امکان حمل و جا به جایی آنها بسیار آسوده تر شود. طراحی نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل بادی به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد. داشتن وزن سبک و راه اندازی در کوتاه ترین زمان نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول بادی می باشد. این مبل بادی قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره ضد آب

مبل بادی یک نفره ضد آب

مبل بادی یک نفره ضد آب یکی از سبک ترین و ساده ترین مبل های بادی تولید شده از لحاظ ساختار بدنه بوده که برای استفاده های تفریحی کاربرد خواهد داشت. این مبل بادی دارای کیفیت قابل قبولی بوده که از قیمت مقرون به صرفه ای بهره مند می باشد. این مبل بادی در طرح های مختلفی تولید شده اند که از نظر ارگونومی بدنه و همچنین رنگ دارای تفاوت های اندکی می باشند. این کالا به دلیل ضد آب بودن خود امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان خود خواهد داد از همین رو می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی همانند دیگر مبل های بادی یک نفره بوده که از تکیه گاه های بزرگ برای دست و کمر برخوردار می باشد. این مبل به گونه ای طراحی شده تا هنگام نشستن به خوبی اعضای بدن را فرا بگیرد. مواج بودن قسمت رویه این کالا از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول بوده که محلی راحت و ارگونومیک برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد تا زمان استفاده به هیچ وجه احساس ناراحتی نداشته باشید. این بدنه دارای کف گود بوده تا هنگام استفاده در مدت زمان زیاد عمل هواگیری انجام شده و حرکت زیادی نداشته باشد. بر روی بدنه این کالا نیز یک دریچه باد قرار داده شده که به وسیله آن می توان اقدام به راه اندازی این مبل بادی کرد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این جنس بدنه کاملا ضد آب بوده و از مقاومت مناسبی در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب برخوردار می باشد. بنابراین امکان استفاده در فضای باز امکان پذیر خواهد بود. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که امکان جمع کردن این کالا را در حجم و اندازه بسیار کوچکتری فراهم خواهد کرد. این عمل سبب می شود تا به راحتی این مبل را به هر مکان مورد نظری به راحتی حمل کنید. از دیگر قابلیت های بسیار مناسب این محصول قابلیت تعمیر تضمینی آنها به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. این ویژگی باعث شده تا به در صورت آسیب دیدن قابلیت استفاده مجدد از آن وجود داشته باشد.

ابعاد - وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا معادل (طول:‌ ۱۰۰ سانتی متر - عرض: ۱۰۰ سانتی متر - ارتفاع: ۸۵ سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن این مبل ابعاد بسیار کوچکتری به خود خواهد گرفت. تحمل وزن این مبل بادی ۱۰۰ کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب نسبت به کیفیت بدنه این مبل می باشد. تحمل وزن این مبل بادی رابطه مستقیمی با کیفیت لایه های داخلی و همچنین باد بدنه دارد. بنابراین هر چقدر باد این مبل را افزایش دهید تحمل وزن آن کمتر خواهد شد. وزن بسته آن نیز برابر ۱.۳ کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک برای این کالا محسوب می شود. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پمپ باد متناسب با این محصول را فراهم نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد وارد نشود زیرا در غیر اینصورت درز های آن به مرور زمان آسیب خواهد دید. مهمترین و ساده ترین روش های مراقبت از این کالا جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه حرکات پرشی روی بدنه می باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره ضد آب یکی از مناسب ترین مبل های بادی تفریحی برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که دارای وزن و حجم بسیار مناسبی می باشد. این نوع مبل های بادی در طرح های گوناگونی تولید شده که به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این کالا دارای ۴۸ ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی بزرگ
 دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...